Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Η ακτήμων υπουργός προπαγάνδας

“Ούτις”

Σπάραξε η καρδιά μου, ρε καρντάσια, όταν άκουσα πως το Σοφάκι δεν έχει ένα δικό της κεραμίδι πάνω από το ξανθό της κεφάλι. Έλα, Βαγγελίστρα μου, είπα, κοτζάμ υπουργάρα της κυβερνητικής προπαγάνδας και μπουρδολογίας να μην έχει καμαρούλα μια σταλιά, δύο επί τρία-που έλεγε το παλαιόν άσμα- να ξεκουράζει το αλφαδιασμένο κορμί της μετά από μια εξουθενωτική μέρα ξεκατινιάσματος με το ΣΥΡΙΖΑ; Στο νοίκι, ρε π@ύστη μου, ένα τόσο σπουδαίο στέλεχος της δικομματικής σύμπραξης για την κοροϊδία, την εξαπάτηση και το στύψιμο του λαού; Κι αυτός  ο άντρας της, δεν ντρέπεται να μην είναι στη θέση να τραγουδήσει, κορδωτός σαν λειράτος κούρκος (γάλος), το «πετραδάκι, πετραδάκι για τα σένα το ‘χτισα, της αγάπης το τσαρδάκι, του κρεβατιού συντρόφισσα»; Και ένιωσα ένα κάρο ενοχές, καρντάσια μου, που εγώ είχα σπίτι και η Βούλτεψη δεν είχε.
Κάτσε, ρε σιτεμένο παλικάρι, θα μου πείτε, γιατίς μας έριξες τσιμεντόλιθο στο κούτελο. Πάρε το πράμα από την αρχή να καταλάβουμε και εμείς οι πτωχοί των πνεύματι που καίμε μαζούτ ακατέργαστο και πάει το ντουμάνι σύννεφο. Παρασύρθηκα, μωρέ φιλάρες μου, ένεκα το άτιμο το συναίσθημα. Ήταν, που λέτε, αυτός ο ντόρος με τον ΕΝΦΙΑ. Να πλερώσουμε, το λοιπόν, λέει το κουβέρνο, εμείς που έχουμε πέντε τετραγωνικά σπίτι και δέκα τετραγωνικά οικόπεδο ή χωραφάκι, γιατίς αυτούνοι που έχουνε πολλά δεν μπορούνε. Έχουνε, αδερφάκι μου, μπόλικα έξοδα, υπηρέτες, κηπουρούς, αμάξια που καίνε με τη δεξαμενή το καύσιμο, κότερα και γκόμενες με ακριβά γούστα και δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Να, για παράδειγμα, είναι να το λυπάσαι  τον Κοντομηνά, με τα γούστα της Σπυροπούλου. Αχόρταγο, ρε, το γκομενάκι. Έχει κι ένα βίτσιο. Ό,τι δεν ήταν σε θέση να της δώσει ο ντάντης της το απαιτούσε από το γερομπισμικογκόμενο. Είναι και η βίλα στο Λαγονήσι και τα λοιπά σπίτια, το κότερο, το λίαρ τζετ για τις βόλτες με το ξανθό γκομενάκι. Το παλάτι στο κανάλι για να κάνει η ξανθιά την εκπομπούλα της. Που να βρει ο κακομοίρης ευρώπουλα για ΕΝΦΙΑ; Έτσι τα τσακάλια της κυβέρνησης βρήκανε παράθυρα και φεγγίτες να απαλλάξουνε τον αρχιληστή των ασφαλιστικών εταιρειών καθότι όπως λέει και ο σοφός, χωρίς κουκούτσι λογικής, λαός μας «όμοιος στον όμοιο και η κοπριάς στις λαχανίδες».

Η συνέχεια >>> VAGIAblog

Δεν υπάρχουν σχόλια: