Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Αντώνιε Καλαματιανέ, συ είπας

“Ούτις”

Πάνω που με είχε πάρει ο Μορφέας στην αγκάλη του, ρε καρντάσια- γιατί με την Αγλαΐα τη γυναίκα μου έχουμε να κάνουμε αγκαλίτσες κάτι χρονάκια, καθότι αμφότεροι είμαστε σε εμμηνόπαυση- και έβλεπα ένα ωραίο όνειρο, πως τάχατις κέρδισα το τζόκερ, ξάφνου εισβάλλει σαν τζιχανιστής ο Αντωνάκης φωνάζοντας: «Δεν είμαι μ …..». Ντιγκκκκ, πάρα λίγο να μου σπάσει τα τούμπανα στ’ αφτιά. Πετάχτηκα από τον ύπνο μου, κάνω να βγάλω το χέρι από τη βελέντζα, αλλά που; Πενήντα κιλά βελέντζα, υφασμένη στον αργαλειό από την πεθερά μου, τη μακαρίτισσα τη κυρα- Παγώνα, προίκα της Αγλαΐας. Την είχαμε στο πατάρι μέχρι πέρσι. Αλλά την κατεβάσαμε ένεκα της κρίσης και τώρα είναι το καλύτερο προικιό γιατί με το ψωφόκρυο από το χιόνι πουντιάσαμε.
Τα ρημάδια τα καλοριφέρ σκουριάσανε χωρίς πετρέλαιο, επειδής οι μινάρες της κυβέρνησης αντί να μπαγλαρώσουν τον Μελισσανίδη και τους ομοίους του, που κάνει λαθρεμπόριο, αφήνουν τον πουράκια να σπάει στο ξύλο τους εκλεγμένους στη Φιλαδέλφεια καθότι δεν τον αφήνουν να φτιάσει το ναό της ΑΕΚ, να σκοτώνει τους ναυταίους στη Λιβύη, και ξεπαγιάζουν εμάς, το πόπολο. Και να ντουμάνι ο καπνός με τον καρκίνο από τα τζάκια και τη σαβούρα που την πουλάνε για πέλετ.
Πού να βγει το χέρι να σκουπίσει τον ιδρώτα από το κοψοχόλιασμα, μετά από τη στριγκλιά του Καλαματιανού. Τελικά τα κατάφερα. Καμπάνες, σειρήνες, κρόταλα, βαβουζέλες, ούλα μαζί βούιζαν στ’ αφτιά από τη σαστιμάρα. μ……, ρε π@ύστη μου, ο πρωθυπουργός; Ποιος μινάρας τόλμησε να τον προσβάλλει; Γιατί το όνειρο ήταν σημαδιακό.

Η συνέχεια >>> VAGIAblog

Δεν υπάρχουν σχόλια: