Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ο επιχειρηματίας και το “βύσμα” του

“Ούτις”

Βρισκόμουν στη γραφειάρα του Πάνου, εκεί πάνω στο πεντάγωνο, ρε καρντάσια, και ντρίννννν χτυπάει το τηλέφωνο. Κι όσοι καίτε κάρβουνο μικράς περιοκτικότητας και δεν καταλάβατε ποιος είναι ο Πάνος, Πάνος είναι ο Καμμένος, ο άρχοντας στο Υπουργείο Άμυνας. «Άλατις, μεγαλοπιάνεται ο Ούτις», θα πούνε οι φαρμακόγλωσσες. Ναι, ρε μινάρες, έχω κι εγώ τις γνωριμίες μου, καθότι δεν είμαι και κανένα πιρπιτσόλι. Του πεταμού, να πούμε. Έχω το λοιπόν μια φιλία με τον Πανάρα. Ένεκα το επάγγελμα και οι τηγανίτες της Αγλαΐας. Στρατιωτικός είσαι ή μιζαδόρος πλασιέ όπλων, θα με ρωτήσετε. Και με το δίκιο σας. Γιατίς αυτούνοι μπαινοβγαίνουν στα πεντάγωνα, τα εξάγωνα, τους ρόμβοι και τις παραπληρωματικαί γωνίαι. Ούτε το ‘να, ούτε τ’ άλλο, ρε φιλάρες. Καλαφατατζής στα κότερα είμαι και βγάζω το μεροκάματο σε ένα ταρσανά στο Κερατσίνι. Μείνατε τσιμεντόλιθοι, έεεε; Στα χεράκια μου, το λοιπόν, ο Πάναρος εμπιστεύεται το κότερο να το κάνω καινούργιο, για να σκίζει τα γαλάζια ύδατα σε πελάγη και θάλασσαι.

Η συνέχεια >> VAGIAblog

Δεν υπάρχουν σχόλια: