Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Ο Γιωργάκης και η μαμά, ο Μπουμπούκος και τα spa

“Ούτις”
Ήμουν στο παραθύρι, καρντάσια μου, κι απολάμβανα τις τρελιάρες τις νιφάδες του χιονιού να χορεύουν πριν πέσουν και καλύψουν με ολόλευκο χαλί τη γη- μ’ έπιασε το ποιητικό μου, που να πάρει ο βελζεβούλης- κι ακούω την αγριοφωνάρα της Αγλαΐας: «Ρε ανεπρόκοπε, δεν είσαι άξιος ούτε ίσα με τον βιβλιοπώλη που πήγε το γυναικάκι του στον Παρνασσό για spa.» Άλλο και τούτο, Βαγγελίστρα μου. Ο Μήτσος πήγε την Παρθενόπη για spa! Και μετά μου κλαίγεται ο χλιμίτζουρας, πως ένεκα αναδουλειάς δεν έχει σάλιο. «Μωρή, η Παρθενόπη, που είναι σαν θαλασσινός ελέφας της Βοιωτικής γης, μου ήθελε spa;» «Όχι, ρε ζωντόβολο, ο Μήτσος ο βιβλιοπώλης, ο γείτονας. Αυτός, που είναι σαν στραβοχυμένος λουκουμάς, πλένεται κάθε Λαμπρή και Χριστούγεννα. Σιγά μην έκανε και spa. Ο άλλος βιβλιοπώλης, ο βουλευτής. Που τσιρίζει από το γυαλί: πέντε βιβλία ένα τάλληρο, και το αδέρφι του ο Λεωνίδας τον παρακολουθεί σαν χάνος σε κάθε μ.....α που αμολάει» απάντησε το στεφάνι μου. Και τότε κατάλαβα, ο στούρνος, πως εννοούσε τον Άδωνη. Ο Άδωνης, ρε π@ύστη μου, έκανε spa! Αυτή είναι ειδησάρα!
Ανοίγω ανυπερθέτως τον λάπτοπ και σερφάρω να μάθω τα καθέκαστα. Και να οι ειδησάρες. Η μία μου γούρλωσε τον δεξιό οφθαλμό και η άλλη το αριστερό μάτι. Καθότι ο δεξιός αλληθωρίζει κατά τη κεντροδεξιά., οπότε είναι οφθαλμός, και το άλλο κατά την αριστερά, οπότε είναι μάτι. Α, όλα κι όλα. Μη μπλέκουμε τα απίδια με τ’ αντίδια. Καθότι διαφέρουν στο σχήμα.

Η συνέχεια > VAGIAblog

Δεν υπάρχουν σχόλια: