Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Λαίδη Αγγελικούλα και «χτύπα σαν άντρας»

“Ούτις”

Κι ήμουνα, δικέ μου, αραχτός στη βεράντα, κι έπινα τη φραπεδιά μου με τα δώδεκα φακελάκια στέβια- καθότι το ‘χω ρίξει στα είδη υγιεινής και τα τοιαύτα- κι ακούω την Αγλαΐτσα μου να στριγγλίζει. «Τι να ‘παθε», αναρωτήθηκα «το στεφάνι μου και χτύπησε πίεση τριανταοχτώ κι οχτώ; Θα της έρθει κόλπος και θα κάψει φλάτζα. Κι άντε να μείνω χήρος τώρα, ρε π@ύστη μου, που πήρε τη σύνταξη και περνάμε καλύτερα από τα χειρότερα. Είμαστε για ανατροπές, την ώρα που ο Κατρούγκαλος με τον Τσακαλώτο ετοιμάζονται να μας βάλουν βαθύ πρωκτοδάκτυλο; Ο Τσακαλώτος που τον πάει και τον φέρνει τον σάκο σα να ‘ταν μελωμένο φυρίκι, με τα νέα φορολογικά μέτρα θα μας ξετινάξει. Ε τι, να τινάξει και η Αγλαΐτσα μου το καπάκι του κρανίου;»
Και πάνω που έκανα τις σκέψεις τις θλιβεραί, προβάλει το στεφάνι μου από την κουζίνα μουτζώνοντας : «Πάρτα, μωρή μαλάκω, να μη στα χρωστάω. Βρε ζωντόβολο, θα το πάρουν απάνω τους οι μικριτσούτσουνοι και θα χτυπάνε, νομίζοντας πως γίνηκαν άντρες. Λένε, μωρή μούμια του Φαραώ- χτύπα σαν άντρας; Σαν τη Μπουμπουλίνα και τη Λυσιστράτη αγωνιστήκαμε να τους κοπεί το κουλό, κι έρχεσαι, εσύ η μαζόχα, να τους σηκώσεις και πάλι την ουρά;» Και τότε στροφάρισαν τα γρανάζια του νιονιού μου, σα να ΄ριξα αντισκωριακό, και πήγε η σκέψη μου στην πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo. Με τη Λαίδη Αγγελικούλα τα είχε βάλει η Αγλαΐτσα μου.

Η συνέχεια >>> VAGIAblog

Δεν υπάρχουν σχόλια: