Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

5 Ιουνίου 2008: Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος

Καθαρό περιβάλλον ... Καλύτερη ποιότητα ζωής

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΣΘΕΝΕΣ ΧΡΩΜΙΟ 10!!!!!! ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ 50 !!!ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΓΙΑ......

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΛΟΙΔΩΡΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ , ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΠΟ ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΔΩ.ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΝΕ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ. Α ΡΕ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΒΑΓΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΝΕΡΟ ΜΕ ΕΞΑΣΘΕΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ!!

Ανώνυμος είπε...

Οσο υπέυθυνος είναι ο Δήμος που γνώριζε οτι το νερό είχε Εξασθενές Χρώμιο,αλλο τόσο υπέυθυνοι είναι και της Πρωτοβουλίας που είχαν εξετάσεις εδώ και μήνες και δεν το ανακοίνωναν για να κάνουν αβάντα στους δικούς τους ανθρώπους στο Δημαρχείο.
Το ίδιο υπολογος είναι και ο Δούσης
ο οποίος ενώ το γνώριζε πρίν απο μήνες έκανε την πάπια για να δημιουργηθεί θέμα και να επωφεληθεί.
Αυτός που δεν είδε τίποτα,δεν άκουσε τίποτα,δεν γνώριζε τίποτα είναι ο αλλος της αντιπολίτευσης Γρηγόρης.

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΒΑΓΑΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΜΑΣ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΑ,ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΜΗΡΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΦΙΛΟΔΟΞΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
ΤΙ ΣΤΗΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΧΘΕΣΙΝΗ; ΤΙ ΣΙΚΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ; ΟΙ ΘΥΤΕΣ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ; ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΑΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ;ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ
ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΝΕΡΟ,ΔΩΣΑΜΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ;ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΙΛΗΘΗΚΑΜΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ,Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ,Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ;
ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΒΑΓΙΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΘΕΝΕΣ ΧΡΩΜΙΟ ΚΙ ΕΝΩ
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ'ΧΕ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ,ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ,ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ;ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ;ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ,Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗ ΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΔΕΙ Τ'ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ;ΣΕ ΚΑΦΡΟΥΣ;ΣΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ;ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΥΚΑΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ;ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ;ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΟΥΣ ΣΑΣ;ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ (55)ΥΠΟΓΡΦΕΣ;ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ;ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΜΠΟΡΡΗΜΟΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ "ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ".ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ.ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ.ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΩΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟ.ΚΡΙΜΑ!
ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΗΚΑΜΕ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ
ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ.ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ;ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ;ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.ΕΜΕΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ;
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;
ΖΟΥΣΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ;(Ο ΕΝΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ).Ο ΑΛΛΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΟΝΟ Ν'ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΒΑΓΙΑ. ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ (25)ΧΡΟΝΙΑ Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ;ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ;
ΣΑΝ ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΠΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝΟΙΧΤΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΒΑΡΥΚΟ ΟΙ (19)
ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΙΚΕΣ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΓΕΙΟ ΥΔΡΟΦΟΡΟ ΥΠΕΔΑΦΙΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ;
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΣΤΩ ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ.ΤΙ ΩΡΑΙΑ; ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ.ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ.ΟΝΤΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ.ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;ΜΟΝΟ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ Ο ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ,ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΑΜΕ.
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.
"ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙΤΕ! ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!"

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙΣ ΟΛΑ.ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΡΥΒΕΙ.ΑΝ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΙΣ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΟΥΣΗΣ. ΕΚΤΟΤΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ.ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ,ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ 2-3 ΜΕΡΕΣ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 4.20 ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥΑΥΤΟΝ ΑΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ σε πολλά με τον ανώνυμο 4:35μμ . Η εντύπωση που έχει δημιουργηθεί στούς κατοίκους είναι ότι γίνονται γενικά συζητήσεις αλλά κανένας δε θέλει να πει τα πράγματα με το όνομά τους, για να μη θίξει πολιτικές (;)για να μη θίξει παρατάξεις (;)ή κάποιοι χρησιμοποιούν την πρωτοβουλία για να εξυπηρετήσουν τις προσωπικές τους φιλοδοξίες;
Νομίζω όμως ότι πέρα από τις ευθύνες που οπωσδήποτε πρέπει να αναζητήσουμε από το δήμο σχετικά με τη έλλειψη ενημέρωσης, το πρόβλημα της ποιότητας του νερού αφορά όλο το νομό Βοιωτίας. Ποιος είναι αρμόδιος να ελέξγει αυτούς πού ρυπαίνουν με χρώμιο; Τι μέτρα θα πάρουν οι δήμοι και Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση; Από την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το πρόβλημα του περιβάλλοντος συνδέεται με το μοντέλο ανάπτυξης που ο σύγχρονος κόσμος έχει υιοθετήσει. Άρα, το πρόβλημα του περιβάλλοντος είναι πολιτικό. Υπεύθυνες για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη Βοιωτία είναι οι πολιτικές όλων των κυβερνήσεων και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης τις τελευταίες τουλάχιστον τις 2 τελευταίες δεκαετίες.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε (5 Ιούνιου 2008 4:20 μμ), διάβασε την ανάρτηση της 15 Απριλίου 2008 στο blog, με τίτλο:
"Χρώμιο στο νερό που τρέχει από τις βρύσες των Βαγίων", να δείς ότι έχεις Αδικο.

Ανώνυμε (4:20 μ.μ), scripta manet (τα γραπτά μένουν).

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ Η ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ, ΔΙΑΛΕΞΕ, ΑΝΩΝΥΜΕ 4.35.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ?
ΠΙΝΟΥΜΕ ΝΕΡΟ ?
ΠΛΕΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΝΕΡΟ ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ
ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ,ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ?
Η ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΗΡΩΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ?

Ανώνυμος είπε...

Φιλοκατήγοροι ανώνυμοι 4.20 και 4.35 η μικροπρέπεια και η εμπάθειά σας αυτό που προκαλούν είναι μόνο ΑΗΔΙΑ!!! Εσείς τι θέση πήρατε στο πρόβλημα του νερού και όχι μόνο.... Γιατί ήρθατε, όπως λέτε, στη συγκέντρωση χθες για να δείξετε την οικολογική σας ευαισθησία σε μας τους αναίσθητους, βολεμένους, συμβιβασμένους; Κακώς μπήκατε στον κόπο γιατί μας είναι γνωστή η θέση σας, όπως μας είναι γνωστό ότικαιεσείς κάποιους ψηφίσατε στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές. Τι έγινε βρε παιδία το εκλογομαγειρείο δεν πήγε καλά;;; Επιπλέον γιατί όλα αυτά που λέτε, ιδιαίτερα ο ανώνυμος 4.35, δεν τα είπατε χθες που νιώσατε τόσο αδικημένοι; Μάλλον γιατί είστε θρασύδειλα ανθρωπάκια που επιχειρούν ανώνυμα να λασπολογούν και να απαξιώνουν όσους τολμούν χωρίς προσωπικό όφελος να βγαίνουν μπροστά και να αγωνίζονται για τα αυτονόητα, ανιδιοτελώς.
Και κλείνω με μια απορία. Τι θέλατε να γίνει χθες το βράδυ να βρούμε λύση από κοινού για το νερό ή να πλακωθούμε στο ξύλο και να συνεχίσουμε να πίνουμε δηλητήριο; Αν θέλατε το δεύτερο κακώς ήρθατε ρε παιδία και χάσατε και το μπάσκετ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 4.35 ΜΗΠΩΣ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΧΕΔΙΑ; ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ. ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ "ΑΘΩΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ".

Ανώνυμος είπε...

..............ας αφησουμε ποιος αντεδρασε πρωτος η ποιος πρωτοστατει η αν εχουν κοινωνικα η πολιτικα συμφεροντα οσοι ασχολουνται,δεν μας ενδιαφερει τιποτα απο αυτα,πρεπει να πιασουμε το στοχο μας με οποιονδηποτε τροπο, ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΘΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΑΤ.........Η ΚΑΤΕΒΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΒΙΡΕΙΟ που εχουν επιλεξει 2 χρονια νωριτερα. (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 2/6/08)

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ (6 Ιούνιου 2008 12:24 πμ).

Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΙ. ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

THN TETAΡΤΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ. ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ,ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΑΓΙΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ.ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΕ ΜΕ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ;ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια, δεν είπε όμως ο κ. Πρόεδρος του Δ.Σ και που τελειώνουν τα όρια του Δήμου Βαγίων...
Και μήπως εκεί ακριβώς, στα σύνορα, δούμε να ξεφυτρώνει και καμιά καμινάδα...
Ελπίζουμε πως όχι...

Ανώνυμος είπε...

"ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ;
ΖΟΥΣΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ;(Ο ΕΝΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ).Ο ΑΛΛΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΟΝΟ Ν'ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΒΑΓΙΑ. ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ (25)ΧΡΟΝΙΑ Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ;ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ;
ΣΑΝ ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΠΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝΟΙΧΤΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΒΑΡΥΚΟ ΟΙ (19)
ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΙΚΕΣ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΓΕΙΟ ΥΔΡΟΦΟΡΟ ΥΠΕΔΑΦΙΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ;"....

Αφού εσύ αγαπητέ συνδημότη γνωρίζεις και τα πρόσωπα και τα πράγματα του παρελθόντος, που πολλοί δεν ξέρουμε,ειδικά οι νέοι αυτούς και ως φυσικά πρόσωπα ή την διαδρομή τους την επιστημονική ή την πολιτική, ας μας τα πεις ...

Με τα "ονόματά" τους, γιατί και οι αναφορές (σου) στο παρελθόν, υποθέτουμε ότι δείχνουν ευθύνες ...
Αλλά για ποια ακριβώς πράγματα;
Τι ευθύνες προκύπτουν δηλαδή για τους ντόπιους επιστήμονες και μη;
Που και σε τι, με πράξεις ή παραλείψεις, συντέλεσαν στην "κακοποίηση" τδιαχρονικά του Βαγαΐικου περιβάλλοντος και των νερών;
Για να σταματήσει και η "παραφιλολογία και η παραγεωλογία", που μάλλον εσύ "σπεκουλάρεις", όπως φαίνεται...!!!
Το ποιος εκφράζει "ποιον και γιατί" είναι ερώτημα μάλλον "νευρικής κρίσεως"...
Η οποία "κρίση", σοβεί εδώ και καιρό, στις συνειδήσεις ορισμένων, με όσα βγαίνουν στην επιφάνεια και στον αέρα...
Η ψυχραιμία μάλλον χάνεται, η λογική μάλλον παραγράφεται, η όποια πολιτική και στρατηγική κάποιων για τη "διαχείριση" των κοινών αυτού του τόπου, μάλλον υπέστη "ΒΑΤΕΡΛΩ"...
Και σαφώς από το BLOG αναδείχτηκε εδώ και πολύ καιρό το θέμα του νερού, φαντασθείτε να μην υπήρχε και αυτό ή και οι ανεξάρτητες φωνές και κινήσεις Βαγαίων πολιτών...
Που θα ζούσαμε...
Μάλλον σε "μεσαιωνικά σκοτάδια" ...
Γιατί λοιπόν ενοχλούν οι πρωτοβουλίες και οι κινήσεις πολιτών ή οι "bloggers";
Και σίγουρα όλοι και λάθη θα κάνουμε και ίσως επηρεαστούμε από τις πολιτικές μας πεποιθήσεις ή παραμέτρους προσωπικές αλλά ο στόχος και ο σκοπός είναι κοινός:
Η "σωτηρία" του περιβάλλοντος του Δήμου και όχι η ομηρία του... Εξάλλου ποιος και πότε εμπόδισε τον οποιοδήποτε δημοτικό άρχοντα, Δήμαρχο, Πρόεδρο Δ.Σ Αντιδήμαρχους να βγουν και να τα πουν;
Είδατε εσείς κάποιον;
Αν μάλιστα δεν είχε προκύψει από ΗΡΩΝ-εία της (κακής) μας τύχης η ΤΕΡΝΑ για να μας "τηλεθερμάνει", ούτε για το νερό ούτε για οτιδήποτε άλλο θα είχαμε γνώση...
Και τότε και μόνον τότε δικαίως, θα μπορούσες να μας πεις αγαπητέ συνδημότη:
"Κοιμόμαστε και ονειρευόμαστε"!!!

Αντώνης είπε...

Φίλε, (χωρίς εισαγωγικά) ανώνυμε 4.35’.


Όσα διατυπώνεις εκμεταλλευόμενος την ανωνυμία που σου προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία είχες την δυνατότητα (αλλά την έχασες) να τα πεις δια ζώσης την Τετάρτη το βράδυ στην συγκέντρωση. Έχεις ακόμη την ευκαιρία κρατώντας το κείμενό σου μπροστά σε καθρέφτη να τα απευθύνεις στον εαυτό σου. Είναι προφανές ότι ούτε για το πρώτο είχες το θάρρος, ούτε για το δεύτερο θα το αποκτήσεις, επειδή η έντιμη και ειλικρινής αυτοκριτική είναι από τις δυσκολότερες προσπάθειες.

 Θέλει κότσια να ομολογήσεις ακόμη και στον εαυτό σου ότι εντάχθηκες στην Πρωτοβουλία φιλοδοξώντας να αποκομίσεις προσωπικά οφέλη. (Αυτό ακριβώς επιδιώκεις).

 Θέλει κότσια να συμμετέχεις σε ένα Σύνολο και να αποδέχεσαι τις διαφορετικές απόψεις έστω και αν είναι λανθασμένες, προσπαθώντας να πείσεις με επιχειρήματα για την δική σου σωστή (;) άποψη. Όμως η ομορφιά της φύσης έγκειται στην διαφορετικότητα των ειδών και μέσα από την συνύπαρξη τους και κυρίως την συνεργασία τους συντίθεται όλος αυτός ο κόσμος (κόσμος = κόσμημα, στολίδι). Φαντάσου να υπήρχε ένα μόνο είδος λουλουδιού ή δέντρου ή ζώου ή ανθρώπου σε όλο τον πλανήτη; Σίγουρα δεν θα το άντεχες αν και φαίνεται ότι δεν αντέχεις ούτε την ποικιλία. Η σύνθεση φίλε μου για να έχει άριστα αποτελέσματα απαιτεί ανάμιξη διαφορετικών υλικών. Πάρε σαν παράδειγμα το φώς του ήλιου που δίνει τη ζωή. Είναι λευκό, αποτέλεσμα όμως σύνθεσης τελείως διαφορετικών χρωμάτων. Έχεις την δυνατότητα να φαντασθείς μια ολόκληρη φύση μονόχρωμη ;


 Eίναι τόσο δύσκολο να κατανοήσεις ότι τα κοινά προβλήματα ακόμη και αν μας χωρίζουν λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας, πρέπει να βρούμε τρόπο να μας ενώσουν; Δεν αντέχεις να προσπαθήσεις να πείσεις και τους έχοντες αντίθετη ή καμία άποψη, ότι ο κίνδυνος εφ’όσον υπάρχει απειλεί το ίδιο όλους ;

 Οφείλεις να αντιληφθείς ότι το πρόβλημα του εξασθενούς χρωμίου είναι σοβαρό, χρειάζεται το ταχύτερο αντιμετώπιση, αλλά το τι μέτρα θα ληφθούν επειδή αφορούν στο σύνολο των Δημοτών ούτε εν αγνοία τους είναι δυνατόν να αποφασισθούν, ούτε από την Πρωτοβουλία μπορούν να εφαρμοσθούν. Χρειάζεται συμμετοχή, ενημέρωση και πάνω από όλα συνεννόηση και θάρρος.




 Κρίνεις συκοφαντικά και εντελώς ανεύθυνα την παρουσία των λαλίστατων όπως τους αποκαλείς επιστημόνων όλα αυτά τα χρόνια. Παρόντες ήμασταν και είμαστε ενδεχόμενα πολύ περισσότερο από όσο εσύ. Αν τους δόθηκε η δυνατότητα να συνδράμουν τον Δήμο ή όχι πρέπει με ανοιχτό μυαλό να το ψάξεις και θα βρείς την αλήθεια.

 Η ερώτηση σου για τον Βαρικό δείχνει ότι για το επιστημονικό και τεχνικό κομμάτι, που ήταν έργο πιλότος για τον Ελλαδικό χώρο, έχεις παντελή άγνοια ή γνωρίζεις μισές αλήθειες, γεγονός ακόμη χειρότερο. Αν ασχολήθηκες μόνο με τις παραπολιτικές διαδικασίες (αποσκοπώντας σε προσωπικά οφέλη) τότε όσα γνωρίζεις είναι ανούσια και περιττά, ιδιαίτερα αν δεν σου προσπόρισαν κέρδη στο χρηματιστήριο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα οποία προφανώς από όσα γράφεις προκύπτει ότι προσπάθησες να αποκτήσεις. Αν το σημαντικότατο αυτό έργο τελικά δεν ολοκληρώθηκε σε διαβεβαιώνω ότι φταίνε κουτοπόνηρα μικροσυμφέροντα και μικρόψυχες επίσης παραπολιτικές ενέργειες, από αυτές που ανθούν όχι μόνο στον Δήμο μας αλλά και σε ολόκληρη την επικράτεια, θυσιάζοντας για παράδειγμα αθώους μαθητές εκδρομείς, στον βωμό του υπέρμετρου κέρδους με κάθε τρόπο και από κάθε πηγή.
Πάντως αν θέλεις πλήρη ενημέρωση για τον Βαρικό είμαι στη διάθεσή
σου για προσωπική συζήτηση.
Είναι βέβαιο ότι δεν θα το κάνεις γιατί αλλιώς κινδυνεύει η ανωνυμία σου.

 Είναι θλιβερό να διαχωρίζεις τους συνδημότες σου σε λύκους και πρόβατα. Με αυτή την λογική διεκδικείς τι; Ποιος είναι κάφρος λοιπόν ;

 Το ότι είμαστε λίγοι και γνωριζόμαστε είναι προφανές ότι ισχύει και για σένα, όσο και αν προσπαθείς να κρύψεις την ταυτότητά σου!

 Τέλος επειδή η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια αλλά ταυτόχρονα και πολύ ευαίσθητη στην έννοια κάθε λέξης, επιθετικού προσδιορισμού, ρήματος ή επιρρήματος την επόμενη φορά επώνυμα ή κατά το προσφιλές σου ανώνυμα, προσπάθησε να βελτιώσεις τα Ελληνικά σου.

Όσα διάβασες δεν είναι παραφιλολογία ούτε παραγεωλογία. Είναι αλήθειες. Δεν θα επικοινωνήσω εκ νέου μαζί σου ότι και αν προσπαθήσεις να παραποιήσεις, παραπληροφορήσεις ή παραχαράξεις ανώνυμα.

Ευχαριστώ για την υπομονή σου.




Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ (χωρίς την πρόθεση ΠΑΡΑ)

Αντώνης είπε...

Φίλε, (χωρίς εισαγωγικά) ανώνυμε 4,20.

(Μη βαυκαλίζεσαι πάντως ότι η ανωνυμία σου είναι όντως ανωνυμία).

Με εξαίρεση τα του Βαρικού, όσα διάβασες για τον εξίσου ανώνυμο 4.35’ αφορούν και εσένα.

Θεωρητικά οι Αρβανίτες χαρακτηριζόμαστε εκτός από αγύριστο κεφάλι και για το πείσμα και για το θάρρος μας. Το δικό σου υπάρχει; Αν ναι γιατί το κρύβεις;

Και αφού ήσουν εκεί την Τετάρτη το βράδυ γιατί δεν κατήγγειλες με παρρησία την όποια υποκρισία ή «αβάντα» διαπίστωσες στους ανθρώπους της Πρωτοβουλίας; Αλήθεια, οι επικεφαλής των διαφόρων παρατάξεων φέρουν όλη την ευθύνη ; Όσους συμπλήρωσαν τα ψηφοδέλτια τους θεωρείς άμοιρους ευθυνών ή άβουλα πιόνια ;
Η προσβλητική αυτή λογική, σκέψου ότι περιλαμβάνει την συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών, που βέβαια συμμετέχουν με κραυγαλέα απουσία στις κινήσεις.

ΑΠΟΡΙΑ : και για τους δύο ανώνυμους 4.20’ και 4.35΄.

Αν χρειαστεί η δυναμική παρουσία – αντίδραση σε οποιαδήποτε αντιπαράθεση με επώνυμους ή μεγαλοσχήμονες ποια εναλλακτική λύση θα διαλέξετε ;

- Θα είστε παρόντες
- Θα στείλετε αντιπρόσωπο
- Θα συντάξετε επιστολή συμπαράστασης (ελπίζω όχι ανώνυμα)

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ και στους δύο ανώνυμους 4.20’ και 4.35’ .

Ο Νίκος Καζαντζάκης πριν μερικές δεκαετίες, διατύπωσε την κατά την ταπεινή μου άποψη, μέγιστη ρήση :
«Δεν ελπίζω τίποτα, Δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λεύτερος»
Ενάμισυ αιώνα πριν από αυτόν ο Ρήγας Φερραίος δίδασκε : «Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά».

Συμπέρασμα : Όποιος «συλλογάται» φοβούμενος να πεί αυτό που σκέφεται και ελπίζοντας σε προσωπικά οφέλη, δεν «συλλογάται» ελεύθερα άρα δεν «συλλογάται» καλά.
Σκεφτείτε το ή μάλλον Συλλογισθείτε το.
Ελπίζω να αντιλαμβάνεσθε τι εννοώ.


Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ.ΑΜΑ ΠΙΑ!! ΜΙΑ ΖΩΗ ΦΥΤΙΛΙΕΣ.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΙ, ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ. ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝ; ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟ.ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΚΡΗΤΙΚΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟ BLOG ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

istoploos είπε...

ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ... ΕΓΚΩΜΙΟΝ

Ο συκοφάντης, ως γνωστόν, έκανε την εμφάνισή του στην αρχαιότητα και συνδέθηκε με την εμπορία και διακίνηση ενός σημαντικού για την οικονομία της εποχή φρούτου, του σύκου. Ήταν λοιπόν συκοφάντες εκείνοι που προέβαιναν σε ψευδείς καταγγελίες σχετικά με την απόκρυψη ή παράνομη διακίνηση σύκων. (Εξ ου και συκοφάντης)
Παρότι ο συκοφάντης θεωρείτο και θεωρείται ″απόβλητος″ και η συμπεριφορά του ήταν και είναι ατιμωτική ″το φρούτο″ αυτό συνεχίζει να υπάρχει και στις μέρες μας. Βέβαια με το πέρασμα των χρόνων βελτίωσε κάποιες από τις πανάρχαιες μεθόδους του, ενώ άλλες τις χόντρυνε, παραμένοντας πάντα δόλιος και κακόβουλος διότι με ευσυνειδησία και ευκολία κατασκευάζει ψευδείς κατηγορίες με σκοπό να σπιλώσει υπολήψεις για να ικανοποιήσει προσωπικές φιλοδοξίες ή εμπάθειες.
Φαίνεται ότι στις μέρες μας επειδή κάποια ανακλαστικά έχουν αμβλυνθεί, όλο και κάποιοι συμπολίτες μας ρέπουν προς την αθλιότητα αυτή, μερικοί μάλιστα κατά ″συνήθεια και εξακολούθηση″(δες σχόλιο 5 Μαΐου 4:35΄). Προσπαθούν με ελεεινολογίες και ακκισμούς να σηκώσουν το ανάστημά τους (που προηγουμένως έκρυβαν), μεγαλώνοντας τη φωνή τους και παριστάνοντας τον αδιάφθορο, το σπουδαίο, τον ξερόλα και τον τιμητή άλλων και όλων.
Εμφανίζονται ως κήνσορες, αυτοί που μηρυκάζουν το φασιστικότερο όλων το περίφημο ″ αν ανοίξω το στόμα μου″, για να εκλαϊκεύσουν τον καθημερινό φασισμό των καφενείων, για να μας εξηγήσουν σε κάθε περίπτωση πώς να σκεφτόμαστε, πώς να νοιώθουμε, τι να φοβόμαστε σε τι να ελπίζουμε. Δε θέλουν να μας ανοίξουν τα μάτια, μας βάζουν να τα βγάλουμε μόνοι μας με τα χεράκια μας. Εξαγορασμένοι ή καθ’ έξιν διαβολείς τις ίδιες κακές υπηρεσίες προσφέρουν στην κοινωνία. Με διαρροές, με απειλές και υπαινιγμούς, με ρετσινιές και πάνω απ’ όλα με τη γενίκευση της αποσκάτωσης-όλοι ίδιοι είναι, όλοι καραγκιόζηδες είναι- προσπαθούν να υπονομεύσουν την αξιοπιστία των υπολοίπων.
Δηλητηριώδεις και αδίστακτοι, πιστοί στη ρήση "αν δε μας βολεύει η πραγματικήτητα τόσο χειρότερο γι' αυτήν", υποσκάβουν ως γεροτυφλοπόντικες τα θεμέλια προσωπικών υπολήψεων -ανυπόληπτοι όντας οι ίδιοι- και εγκλωβίζονται στο αδιέξοδο που μόνοι τους επέλεξαν. Και αφού επέλεξαν να ζουν ως σκώληκες ας προετοιμάζονται για τις συνέπειες των πράξεών τους γιατί ″όποιος οικειοθελώς μεταβαλλεται σε σκώληκα δεν πρέπει έπειτα να παραπονείται διότι ποδοπατείται ″.
Αδυνατούν να καταλάβουν ότι ο δρόμος που διάλεξαν να πάρουν είναι μοναχικός και κατηφορικός και ότι όποιος σέβεται τον εαυτό του δε θα τους παρακολουθήσει, γιατί η συκοφαντία δεν είναι απλά ένα καραγκιοζιλίκι που μας ακυρώνει όλους αλλά το πυροφάνι που θα μας κάψει όλους. Δεν το βλέπουνε;

Βουδιστική εντολή : Τι είναι σωστή ομιλία; Αποχή από τη ψευτιά, αποχή από τη συκοφαντία, αποχή από το κουτσομπολιό, αποχή από την αγένεια. (Για την αντιγραφή Ιστοπλόος)

(ΥΓ: Θεωρώ πως ούτε η Πρωτοβουλία Πολιτών ούτε περισσότερο οι συμπολίτες μας που υπονοεί το κακοήθες σχόλιο του 4:35 χρήζουν υπεράσπισης. Η αξιόλογη δραστηριότητα της πρώτης καθώς η επιστημονική εγκυρότητα του λόγου και το αδιαμφισβήτητο ήθος των δεύτερων είναι τα διαπιστευτήριά τους στην τοπική μας κοινωνία.)

Αντώνης είπε...

Ανώνυμε 6.46’ μμ.

Συνεξετάζοντας όσα στοιχεία υπάρχουν για το εξασθενές χρώμιο (Ασωπός, Οινόφυτα, Θήβα) με αυτά των Βαγίων και επειδή οι γεωτρήσεις υδροδότησης των Βαγίων έχουν άμεση σχέση τροφοδοσίας με την Υλίκη (δεν ισχύει για τους πιο πάνω Δήμους), οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι κατά πάσα πιθανότητα στα νερά της Υλίκης υπάρχει σοβαρή συγκέντρωση εξασθενούς χρωμίου. Η προέλευση είναι προφανώς τα βιομηχανικά απόβλητα που δεχόταν για δεκαετίες και κάποια δέχεται και σήμερα ανεπεξέργαστα.

Η πρόταση για τα Βάγια είναι:

- Προγραμματισμένος έλεγχος-δειγματοληψία σε διάφορα σημεία υδροληψίας (γεωτρήσεις, πηγάδια) εξ αρχής καθορισμένα, για την ανίχνευση του εξασθενούς χρωμίου. Αυτό θα επιβεβαιώσει την ανωτέρω υπόθεση.

- Αν επιβεβαιωθεί τότε όσο πιο γρήγορα γίνεται πρέπει να στηθεί εγκατάσταση αποχρωμίωσης. Στην ως άνω προσπάθεια αφιλοκερδώς θα συμμετάσχει ο συμπατριώτης υδρογεωλόγος Γιώργος Σταμάτης, με εξειδίκευση στην Υδροχημεία, καθηγητής στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, ο οποίος θα πραγματοποιήσει και τις αναλύσεις.

Οι δράσεις αυτές είναι προφανές ότι απαιτούν την συνεργασία όλων και βέβαια και της Δημοτικής αρχής.

Δεν συμφωνείς;

Είναι ό,τι δεν άρεσε στους ανώνυμους 4.20΄ και 4.35΄.


Α. ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Πολύ κατατοπιστική ενημέρωση κ. Κρητικέ.

Οπότε χρειάζετε να ληφθούν άμεσα μέτρα. Να πληροφορηθούν οι πολίτες των Βαγίων για τις επιπτώσεις που έχουν τα ευρήματα στο νερό, και η ηγεσία του Δήμου να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων για το καλό των πολτιτών.

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΑΝ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ! ΖΗΛΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΒΛΕΠΩ....ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.....ΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΩΡΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.