Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

Πρωτοβουλία Βαγαίων Πολιτών για το Περιβάλλον: Ενημερωτική συγκέντρωση για το Νερό


Η Πρωτοβουλία Βαγαίων Πολιτών για το Περιβάλλον σας καλεί στην ενημερωτική συγκέντρωση για το εξασθενές χρώμιο την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008 & ώρα 21.00 στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.

ΟΜΙΛΗΤΕΣ
  • Δρ. ΖΑΜΠΕΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Λέκτορας Χημείας Τροφίμων Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Δρ. ΜΑΛΑΝΔΡΙΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, Ενδοκρινολόγος, Αναπλ. Δ/ντρια Νοσ/μείου Αγίου Σάββα
  • Πατήρ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Πρόεδρος της κίνησης ″Πολίτες για την Αειφορία

65 σχόλια:

Yannis Zabetakis είπε...

http://eclass.uoa.gr/courses/
CHEM101/document/water.ppt

κάποιες από τις διαφάνειες που θα παρουσιάσω...

τροφή για σκέψη...

ανυπομονώντας να τα πούμε με όλες και όλους από κοντά...

διότι το παιχνίδι είναι στημένο και στα μέτρα ΤΟΥΣ...

Yannis Zabetakis είπε...

η επίσημη θέση της ΕΕΧ για το εξασθενές χρώμιο

http://eclass.uoa.gr/courses/
CHEM103/document/
AGC-CHROMIUM27112007.doc

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ζαρτζετάκη τα Βάγια δεν είναι Πανεπιστήμιο για να παρουσιάσεις διαφάνειες. Τα Βάγια είναι ο κόσμος του. Οι αγρότες, οι εργάτες, οι απλοί υπάλληλοι, οι απλοί πολίτες. Την αντιπαλότητα από τα λεγόμενά σου δεν την καταλαβαίνω...
ΕΚΤΟΣ ΒΑΓΙΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε (1.53) οι παρουσιάσεις με
διαφάνειες είναι πιο ενημερωτικές απο μονο ifτην ομιλία. Εχουν βάση στη φωνή ΚΑΙ ΣΤΗΝ εικόνα.

Yannis Zabetakis είπε...

@anonimos...

τουλάχιστον γράψε σωστά το όνομά μου...πριν με σταυρώσεις!

δεν χρειάζεται να έρθεις στην τελική βρε αδερφέ...
πίνε καρκίνο ...άφοβα!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε (1:53) δεν εχεις δίκιο καθόλου. Τά Βάγια δεν είναι μόνο αγρότες, εργάτες, και απλοί υπάλληλοι. Οι αργότες και οι εργάτες έχουν παιδιά μορφωμένα.

Δεν υπάρχουν απλοί (;) υπάλληλοι. Όλοι οι υπάλληλοι είναι μορφωμένοι.

Γιατι φοβάσε το νέο ;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ζαμπετάκη, εσείς κινδινεύετε σταδιακά να μετονομαστείτε ....(Πρόεδρος Δημοκρατίας)....Λίγο το κακό(νομίζω...). Εμάς όμως η αναλγησία ορισμένων θα μας κάνει να μεταλλαχθούμε δεν ξέρω και γω σε τι......Σίγουρα όμως όχι σε κατσαρίδες ή σε γάτες εφτάψυχες, ώστε να επιβιώσουμε......

Ανώνυμος είπε...

TI ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΙΠΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ?
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ?
ΠΩΣ ΔΙΑΡΡΕΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ,
ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ?

Yannis Zabetakis είπε...

καμία προβολή δεν ζητώ ...
τον ελεύθερο χρόνο μου ...απλά διαθέτω εντελώς εθελοντικά [την ξέρετε αυτή τη λεξούλα;] μπας και ξυπνήσουμε κανένα νέο παιδί...
διότι για εμάς [από 30 χρονών και πάνω]...το παιχνίδι το χάσαμε...
είμαστε μέρος του συστήματος...

τα νέα παιδιά στα Βάγια, στη Θήβα που έχω μεγαλώσει [1971-1981] και στα Οινόφυτα...μήπως αξίζουν τουλάχιστον πόσιμο ασφαλές νερό χωρίς ΚΑΡ-ΚΙ-ΝΟ ;;;

λέω απλά ...μήπως;

μόνο για τα παιδιά θα έρθω την Παρασκευή
διότι ως γονιός τα πονάω και τα βιολογικά μου τα παιδιά αλλά και τα πνευματικά μου τα παιδιά [εδώ στο Παν/μιο]...

Ανώνυμος είπε...

Τελικά έχετε πολύ πλάκα.Μιά βλακεία (για να μη πω κάτι άσεμνο πού θα ταίριαζε και περισσότερο) να πει κάποιος και παίρνετε αμέσως φωτιά. Κύριε Ζαμπετάκη προσπαθώ να μπω στη σελίδα πού γράφετε αλλά είναι αδύνατο. @ Ανώνυμε (7.43). Το μορφωτικό επίπεδο δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με το επάγγελμα.
ΕΚΤΟΣ ΒΑΓΙΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 10.47, η φαντασία σου οργιάζει. Πού είδες εσύ μυστικό δείπνο; Και ολοφάνερη συγκέντρωση του συντονιστικού ήταν και φαγητό δεν είχε. Κάπου έπρεπε να μαζευτεί το συντονοστικό όργανο της κίνησης πολιτών για να πληροφορηθεί τις αναλύσεις νερού που έγιναν από την γεώτρηση του Δήμου και να καθορίσει τις ενέργειες για την ενημέρωση των πολιτών την Παρασκευή. Πού είδες την μυστικότητα; Γνωρίζεις ότι ο μυστικός δείπνος έχει εκτός από Ιούδα και Χριστό για σταύρωση και σταυρωτήδες. Αν υπάρχει Ιούδας, σύντομα θα κρεμαστεί από μόνος του σε κάποια συκιά, γιατί την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη όμως κανείς. Πάμε τώρα στο Χριστό, τον κάθε πολίτη των Βαγίων, που κάποιοι θέλουν να σταυρώσουν... Ανοίκεις σ' αυτούς που ανώνυμα φωνάζουν: "Βαραβάν" και στέλνουν τον Χριστό στο Γολγοθά; Αφού καλύπτεσαι πίσω από την ανωνυμία, ανώνυμα έστω αλλά με τεκμήρια ,θέλουμε ονόματα προδοτών και ξεσκέπασμα κάθε πλεκτάνης, εφόσον διαβλέπεις συνωμοσία.
Για να έχουμε ανάσταση του τόπου μας χρειάζεται σταύρωση... Μόνο που ο "εσταυρωμένος" ήταν μόνος, τον είχαν εγκαταλήψει και οι μαθητές και οι συγγενείς του. Όλοι στέκονταν μακριά, όπως στέκεσαι κι εσύ...Έλα κοντά μας και πες αυτά που θέλεις. Η κίνηση πολιτών είναι ανοιχτή σε όλους τους πολίτες, δεν είναι μυστηριακή στοά. Μπες μέσα, κι αν δεν σε εκφράζουν αυτοί που τώρα παίρνουν πρωτοβουλίες, γίνε εσύ συντονιστικό όργανο, για να νιώσεις στο πετσί σου πόσο πονάει η κακοπροαίρετη κριτική...
Τάκης Μάρκου.

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΤΟΣ ΒΑΓΙΩΝ (1:53, 11:41), η προσπαθειά σου να
δημιουργήσει πρόβλημα, έπεσε στο κενό. Η Συγκέντρωση θα γίνει με ότι καλύτερο μπορεί να μας προσφέρει η τεχνολογία.

"Οι αγρότες, οι εργάτες, οι απλοί υπάλληλοι και οι απλοί πολίτες", οπως εσυ μας αποκάλεσες, έχουν και αυτοί δικαίωμα στη ζωή και στους καρπούς της τεχνολογίας.

Yannis Zabetakis είπε...

παίδες...

αν έχουμε και σταύρωση...
να φέρω και τίποτα πρόκες από τον Ακαδημαϊκό χώρο;

εμείς οι Ακαδημαϊκοί [sic] είμαστε απίστευτα λαμόγια στο ...κάρφωμα!

π.χ.
1. Γιάννης Ζαμπετάκης και ΕΦΕΤ
2. Προκόπης Παυλόπουλος και Βασικός μέτοχος
3. Αλογοσκούφης και απογραφή
4. βάλτε εσείς ότι αγαπάτε!

Υ.Γ.
αν υποψιαστώ ότι κάνετε εκεί δείπνα χωρίς φαγητό ...gourmet...
θα πεθάάάννωωωω :)

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε, 10.47 για ποιο μυστικό δείπνο μιλάς και εφόσον ήταν τόσο μυστικός εσύ από που τον πληροφορήθηκες; Παρακολουθείς τις κινήσεις της Πρωτοβουλίας; Τι φοβάσαι; Σου χαλάει τη σούπα η κίνηση αυτή; Η φαντασία σου οργιάζει, πράγμα αναπόφευκτο, εφόσον δεν μπορείς παρά εξ ιδίων να κρίνεις τα αλλότρια.

Yannis Zabetakis είπε...

παιδιά

μην ασχολείστε με ανώνυμους!
ή αν ασχολείστε...βάλτε όνομα, έστω και ψευδώνυμο!

Ανώνυμος είπε...

Αν το νερό των Βαγίων έχει εξασθενές χρώμιο 14, και είναι όντως καρκινογόνο,θα πρέπει να πάρουμε με τις ντομάτες την Δημοτικά Αρχή που μας δουλεύει ,οτι το νερό μας δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Yannis Zabetakis είπε...

ακούστε και κάτι καλό ...ραδιοφωνικό σε αυτό το λινκ

http://environmentfood.
blogspot.com/2008/07/1013.html

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθήσαμε να ανοίξουμε το ηχητικό αρχείο από το Δίεση 101,3 αλλά δεν άνοιξε. Μήπως πρέπει να το ανεβάσετε πάλι;

Ανώνυμος είπε...

Καληνύχτα σας...
ΕΚΤΟΣ ΒΑΓΙΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Η βουκέντρα, είπε :

Έεε…, εσείς εκεί στην πρωτοβουλία, δεν ρίχνετε και καμιά κλωτσιά, σε αυτούς που σας ακολουθάνε περιμένοντας να κερδίσουνε από το δικό σας τρέξιμο και θέλουνε σώνει και καλά να πλακωθείτε στις μπουνιές με τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο ; Δεν πιστεύω όλοι να είσαστε το ίδιο; Μιλάω για σας που ενδιαφερόσαστε για τα Βάγια. Διώχτε τους ποντικαράδες. Το μόνο που ξέρουνε είναι να φροντίζουνε το τομάρι τους, να ροκανίζουνε και να συκοφαντούνε. Καλά έχει μεγάλη πλάκα. Άπειρη (Αινστάιν) βλακεία!!!
Το 2010 μάλλον δεν θα υπάρχει Δήμος Βαγείων. Τι στο διάλο σκοτώνονται ποιος κολυμπάει καλύτερα στα σκατά του?
Βάζω ένα πρόβλημα σε όλους:
Ποιους αρχηγούς με τους παρατρεχάμενους (σκέτοι αρουραίοι και φιλοτομαριστές) μπορούμε να τους βάλουμε σε κατηγορίες με τα νούμερα 0,2,4,8? Θα τους λέμε έτσι για πιο εύκολα και γρήγορα. Σας βάζω δύσκολα έ?
Εμ , εδώ σας θέλω στα δύσκολα, Πρωτοβουλία και λαλίστατοι επιστήμονες και άλλοι. Μάγκες bloggers των Βαγίων εμπρός βουρ. Πιάστε δουλειά , στίφτε τη γκλάβα σας. (Γιάννη Χατζήνα αυτό είναι αριθμητική πρόοδος ή κάτι άλλο. Δεν τα πάω καλά μ΄ αυτά τα ρημάδια τα μαθηματικά). Θέλω απάντηση τι σημαίνουν οι αριθμοί 0,2,4,8, και ποιος είναι αρχηγός σε κάθε κατηγορία, από αυτούς που λένε ότι τρέχουνε(?) για τα Βάγια δηλαδή. Χα, χα χα ααα… τσίφτηδες , μα το εξασθενές, όποιος το βρει θα του κάνω σοβαρό δώρο, γιατί θα αποδείξει ότι είναι σπίρτο μοναχό. Μπέσα που λένε και οι Αρβανίτες.
Σας προλαβαίνω βιαστικοί. Εγώ είμαι στην ομάδα του συγχωρεμένου του Λεωνίδα Καραμπίνη (τον θυμόσαστε?) που έκανε ένα πολύ μεγάλο καλό και κακό μαζί. Έκλεισε το ρέμα με προσωπική εργασία (χωρίς ευρώπουλα) και τώρα όσα ποντίκια και φίδια είναι για πνίξιμο, πρέπει να τα πάμε μακριά.
Λοιπόν , έχετε περιθώριο μέχρι την Τετάρτη στις 16 Ιουλίου (Αθηνογένους και Φαύστου μαρτύρων που λέει το ημερολόγιο, βοήθειά σας ) στις 12 το μεσημέρι. Άμα δεν το έχετε βρει , θα το πάρει το ποτάμι και θα χάσετε το δώρο. Ξαναλέω: Τι θα πει και ποιοι είναι οι 0,2,4,8 με όλα τα σέα τους. Άντε να δούμε. Θα βρείτε ποιοι θέλουνε ζέψιμο σε μονόϊνο και καμουτσί από βοϊδό….α ?
Όχι τίποτα άλλο , μόνο για να περηφανεύονται ότι κάτι χρήσιμο κάνανε τέλος πάντων για τα Βάγια.

Υ.Γ. Όσοι πάρετε φόρα και αρχίσετε να βρίζετε, θα πει ότι είσαστε σε μια από τις κατηγορίες και καλά έκανα και σας έβαλα το πρόβλημα. Περιμένω.

Ανώνυμος είπε...

.....Θέλω απάντηση τι σημαίνουν οι αριθμοί 0,2,4,8, και ποιος είναι αρχηγός σε κάθε κατηγορία, από αυτούς που λένε ότι τρέχουνε(?) για τα Βάγια δηλαδή. Χα, χα χα ααα… τσίφτηδες , μα το εξασθενές, όποιος το βρει θα του κάνω σοβαρό δώρο.

ΕΥΡΗΚΑ !!!

Ο Μεγάλος Αρχηγός είναι ο Μίμης Αγγέλου και συ βουκέντρα είσαι θιασώτης του και προβοκάτορας όπως πραβοκατόρικα διαβαίνει αυτος και συ μαζί τόσα χρόνια.

Περιμένω το δώρο.

Υστερ.***
Αρχισαν τα προβοκάτσια για την συγκέντρωση της Παρασκευής.
Τί αλλο περιμένουμε να δούμε ?

Ανώνυμος είπε...

Βουκέντρα , αν ανήκεις σε αυτούς που δε μετράνε χρόνια για να πάρουν τη σύνταξη του Δημάρχου, που δεν ενδιαφέρονται για κάθε είδους θώκους, που αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν και άλλοι ανιδιοτελείς οι οποίοι αγωνίζονται μόνο και μόνο για το καλό του τόπου τους, που αντιλαμβάνονται ότι με θέματα υγείας δεν πρέπει να παίζει κανείς, που δε ζητούν πιστοποιητικό πολιτικών φρονιμάτων προκειμένου να αποδεχτούν τη γνώμη του άλλου, τότε ένωσε τη φωνή σου με αυτούς και αποδυνάμωσε όλους τους άλλους. Όλους όμως. Τότε θα καταλάβεις ότι ο αγώνας είναι δύσκολος πολύ, αλλά στη δυσκολία του έγκειται η αξία του και η ομορφιά του...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμη βουκέντρα, για μια φορά ακόμη δείχνεις ότι, αν και κοντεύεις να βγεις στη σύνταξη ( ή έχεις βγει;), παραμένεις ένα μεγάλο παιδί. Κάπου δεν σε παίζουν οι άλλοι κι εσύ θέλεις να τα κάνεις μαντάρα... Παίρνω αφορμή για την ηλικία σου από τα όσα αναφέρεις για Καραμπίνη, γιατί εμείς οι νεότεροι τα έχουμε ακούσει σαν παραμύθι από τη γιαγιά μας. Ναι, είναι γεγονός πως δεν θα υφίσταται Δήμος Βαγίων το 2010 με τον "2ο Καποδίστρια", επομένως γιατί οι μπηχτές σου; Που βλέπεις την ιδιοτέλεια; Μάλλον η ιδιοτέλεια και η αναποφασιστικότητα ήταν τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά σου, γνωστά σε σένα ελαττώματα, τα οποία θέλεις να βλέπεις στους άλλους. Βλέπεις η καμήλα δεν βλέπει την καμπούρα της....Επειδή έχουμε να ασχοληθούμε με σοβαρά θέματα, αν και είμαστε πολύ καλοί στα μαθηματικά προβλήματα, σου επιστρέφουμε το πρόβλημα, γιατί η λογική του μας βρίσκει αντίθετους. Εμείς βλέπουμε τη θετική πλευρά του ανθρώπου, κι αυτή προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε, ενώ εσύ την αρνητική κι αυτή να εκμεταλλευτείς. Κι αφού δεν έχεις ακόλουθους, σπέρνεις ζιζάνια. Μείνε με τα προβλήματα σου και το μαστίγιό σου από βοϊδ...α, όπως το θέλεις, για να αυτομαστιγώνεσαι, αφού ανήκεις στην τάξη των μαζοχιστών. Οι ενεργοί πολίτες έχουν να ασχοληθούν με άλλα θέματα. Πήξαμε από εξυπνάδες..., (του δικού σου τύπου, εξάλλου η βλακεία έχει όριο το άπειρο), γιατί ο κάθε κομπλεξικός βρήκε ένα βήμα και γράφει ό,τι μ.....α του κατέβει. Η βλακεία σ' αυτό τον τόπο περίσσεψε, την σοβαρότητα ψάχνουμε σαν τον Διογένη με το φανάρι...Κι αν δεν πάρεις απάντηση μέχρι την ημερομηνία που έβαλες, δεν σημαίνει ότι οι συμπατριώτες σου είναι ηλίθιοι, απλά δεν ασχολούνται με την ηλιθιότητα...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμη βουκέντρα. Οφείλω να αναγνωρίσω ότι έχεις στύλ στο γράψιμό σου. Αυτό που κάνει τον άλλον να το διαβάσει με προσοχή και ενδιαφέρον. Τα καλά να λέγονται! Στο περιεχόμενο χάνει...και στην σκοπιμότητα.
ο παραπάνω ανώνυμος...

Ανώνυμος είπε...

"Tα Bάγια κατάντησαν χωριό, χωρις σεβασμό σε αξίες και τον συνάνθρωπο. Οι περισσότεροι παλέυουν για το συμφέρον τους και μόνο.


Η λέξη πολιτισμός έχει χαθεί.



Κανείς δεν έχει μια συγκεκριμένη πρόταση, μια λύση. Ολοι σφυρίζουν αδιάφορα και μόνο κριτική κάνουν, και το σημαντικότερο, ειναι γνώστες όλων των θεμάτων.


Το κυριότερο όμως είναι οτι δεν παράγουμε πολιτισμό και κάποιους να μιλούν απαξιωτικά για μας.


Παραχωρούμε το χωριό μας σε βιομήχανους, πίνουμε μολυσμένο νερό, προσπαθούμε να αντιγράψουμε οχι να αναπτυχθούμε.


Καμιά τύχη δεν έχουμε, με αυτή τη νοοτροπία και οι καιροί, είναι δύσκολοι ..."

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 8.33

Μην περιμένεις να κάνει η πολιτεία
κατι για σένα.
Εσύ κάνε κάτι για την ιδιαίτερη πατρίδα σου και μην μοιρολατρείς
συνεχώς.
Ελα και αγωνίσου για το καθαρό νερό,καθαρό περιβάλλον,καθαρες σκέψεις.

Ανώνυμος είπε...

Κανείς δεν έχει μια συγκεκριμένη πρόταση, μια λύση. Ολοι σφυρίζουν αδιάφορα και μόνο κριτική κάνουν, και το σημαντικότερο, ειναι γνώστες όλων των θεμάτων.

Ανώνυμος είπε...

ρε φίλε απαισιόδοξε μήπως είσαι ΗΜΟ!!!.

Ασε ρε φίλε το μελλόδραμα. Μάρθα Βούρτση κατάντησες.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 8.33 οι διαπιστώσεις είναι εύκολες όταν γίνονται από τον καναπέ με το ουισκάκι, κι αρκετά παγάκια λόγω ζέστης, και μεμψιμοιρία στα blog. Αφού έκανες αυτές τις διαπιστώσεις αγανάκτησες, πρώτα κατά του εαυτού σου που άφησες την τύχη σου σε άλλους, και πετάχτηκες από τον καναπέ αγανακτησμένος; Χτύπησες το χέρι στο τραπέζι και είπες μέχρι εδώ; Βγήκες να βρεις και τους άλλους σαν και σένα, να κουβεντιάσετε τις διαπιστώσεις και να κάνετε την κίνησή σας, την επανάστασή σας. Αν ΝΑΙ, μπράβο σου, μην απελπίζεσαι μπορεί να είσαστε λίγοι προς το παρόν, αλλά σαν χιονοστιβάδα σε λίγο θα παρασύρετε τα "κακώς κείμενα". Aν ΟΧΙ, τότε αναλογίσου τη δική σου συμμετοχή στο φταίξιμο και την σημερινή κατάντια...Μην περιμένεις από τους άλλους. Ξεσηκώσου...Διεκδίκησε το ΔΙΚΙΟ σου... Το ΔΙΚΙΟ σου του κατακτάς με αγώνες, όχι με μυξοκλάματα...

Yannis Zabetakis είπε...

1 είναι βέβαιο...

ότι θα είναι μια ενδιαφέρουσα βραδιά σε 3 βράδια

κι όπως λέμε και στη φυσικοχημεία αλλά και τη θεολογία

το σκότος είναι απλά η έλλειψη του φωτός


όλα στο φως...λοιπόν [όπως λέει και ο ΚΚ Jr]

σε 72 ώρες ... πομονήήή
το φως θα ρίξει στα μπάζα πολλούς ...

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ,ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΣΤΑ ΒΑΓΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ,ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ.

Ανώνυμος είπε...

Τα Βάγια είναι οι αγρότες, οι εργάτες, οι απλοί υπάλληλοι, οι απλοί πολίτες και όλοι μας απαιτούμε την αλήθεια για το Νερό.
Δίχως συμβιβασμούς,υποκρισίες και σκοπιμότητες.

Yannis Zabetakis είπε...

κοιτάτε παιδιά...μου ζητήσατε 2 κιλά αλήθεια...βγήκε λίγο παραπάνω...

3 κιλά...
να την αφήσω?

Yannis Zabetakis είπε...

έχει και εδώ στα Φιλαδέλφεια παπαγαλάκια...
όλη η Ελλάδα είναι ένα απέραντο παππαγαλείο όπως θα έλεγε και ο Θείος του ξαδέλφου της ...μίζας...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 9.21 μήπως θες να πεις ότι υπάρχουν παπαγαλάκια που κάνουν το μαύρο άσπρο και προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν τρέχει τίποτα με το νερό; Όποιος θέλει να αυτοκτονήσει είναι ελεύθερος αλλά δε θα μας στερήσει κανείς το δικαίωμα να αγωνιστούμε για τα αυτονόητα, γιατί δυστυχώς δεν είναι τόσο αυτονόητα... γιατί κάποιοι φρόντισαν να μην είναι τόσο αυτονόητα με το να συντηρούν νόμους κομμένους και ραμμένους στα μέτρα τους. Αυτοί οι νόμοι τους ικανοποιούν, δεν χρειάζονται διασταλτικές ερμηνείες...... Η αλήθεια όμως είναι μία, ο καρκίνος δεν έχει όρια και δεν ξέρω κύριε Ζαμπετάκη πόσο βαριά είναι αλλά σίγουρα για κάποιους είναι σκληρή ένώ για κάποιους άλλους επώδυνη.....

Ανώνυμος είπε...

"Επωνυμε 8.33 και 8.51" μην κολυμπας σε ρηχα νερα.Το προβλημα ειναι βαθυτερο.Οσοι γνωριζουν με κατανοουν,οσοι δεν βλεπουν μακρυα τους δικαια αναρωτιουνται.Θα σου θυμισω οτι εισαι κατοικος του ΤΗΝΕΡΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ και πρεπει να εκφραζεσαι αναλογως.Γεια σου ΖΑΜΠΕΤΑΚΗ ΓΙΑΝΝΗ συνεχισε μηπως και αλλαξει κατι....

Yannis Zabetakis είπε...

εδώ η καλή ...αλήθεια!
όλα τα σφάζω
όλα τα μαχαιρώνω!!!

http://environmentfood.
blogspot.com/2008/07/
unlimited.html

Ανώνυμος είπε...

Καλή σας Νύχτα και πάλι.
ΕΚΤΟΣ ΒΑΓΙΩΝ...

Ανώνυμος είπε...

Παλιά, άμα τόχετε ακούσει γιατί είσαστε και νέοι ανάθεμά σας, μερικοί σκοταδόψυχοι (το σκο με σκα) λεφτάδες και μπουρζουάδες Βαγαίοι τρομάρα τους, τραβήξανε στα Δικαστήρια τον Γυμνασιάρχη τον Γιατίλη, επειδή με το Γυμνάσιο θα μαθαίνανε γράμματα όλα τα παιδιά, οπότε τα δικά τους δεν θα ξεχωρίζανε.

Τί έγινε ρε μόρτες? Οι τότε π...ές τώρα πιάσανε και το τσερβέλο σας δεν δουλεύει? Κανένας δεν κατάλαβε ότι το πρόβλημα που έβαλα είναι κράξιμο στους αρουραίους? Ότι σας το έβαλα για να τους βρείτε άμα σας κόβει? Τί τρίχες απαντήσεις είναι αυτές?

Η μία (6.26) φέρνει στο ΣΥΝ την εποχή του Κουβέλη. Μόνο ανάλυση και για την ταμπακίερα τίποτα. Θέλω τσίλικες αλήθειες. Άμα δεν τα καταφέρετε είπαμε θα το πάρει το ποτάμι στις 16 του μήνα. Αλλά ρίχτε κάτι ζουμερό. Φοβόσαστε?

Ρε εξυπνάκια (3.33) εσύ με τα προβοκάτσια!!! Πως γίνεται ρε βλάμη όποιος ξεφωνίζει τα ποντίκια , τα φίδια και τα φιλοτομάρια, να είναι προβοκάτορας?

Η Βουκέντρα.

Υ.Γ. Ζαμπετάκη, το εξασθενές πειράζει και στο μυαλό?
Δηλαδεί και στο σπίρτο και στις στροφές?
Γιατί τότε το πρόβλημα στα Βάγια, είναι ακόμα πιο μεγάλο.

Ανώνυμος είπε...

Βουκέντρα δε νομίζω ότι απάντησες σε όλους όσους σου απευθύνθηκαν. Δεν μπορείς μόνο να ρωτάς.
Αναμένω με ενδιαφέρον.
Ανώνυμος 8/7, 3.48

Yannis Zabetakis είπε...

@βουκέντρα...

καλά τα ρωτάς!
αν και οι καλές ερωτήσεις δεν έχουν ποτέ ...απαντηθεί όχι μόνο στα βάγια αλλά πουθενά!

το εξ. χρώμιο ως καρκινογόνο - μεταλλαξιογόνο μπορεί να κτυπήσει παντού και πουθενά...

άρα ...ναι και στο μυαλό!
ειδικά κτυπά τους ευθυνόφοβους ...ανθρώπους που χρησιμοποιούν το θώκο της εξουσίας [εξουσίας αιρετής όμως άρα εξουσίας προερχόμενης από όλους εμάς!!!] τους για να κρύψουν , αποκρύψουν ή/και συγκαλύψουν...

σε αυτά τα πολιτικάντικα ...μικροπρεπή παιδιαρίσματα, έρχεται η Επιστήμη με την Απόλυτη Αλήθεια της [ναι! μόνο η Αλήθεια μπορεί να είναι Απόλυτη] και με αδιάσειστα και αδιαπραγμάτευτα επιστημονικά αποτελέσματα να γκρεμίσει το μύθο της πολιτικής και να ψέξει πολιτικά, κοινωνικά και ....ηθικά τους ανθρώπους των προαναφερθέντων θώκων...

ο νοών νοείτο...

over

Ανώνυμος είπε...

Η ακολουθία σου φίλε Βουκέντρα είναι:

a(0) = 0 και a(n) = 2^n, n = 1,2,3.

Δηλαδή έχει βάση το 2 εκτός απο τον πρώτο όρο που είναι μηδέν. Άρα δυο άτομα έχεις κατά νου.

Μπράβο που σ' αυτή την ηλικία ασχολείσε και με τη νέα τεχνολογία. Αlzheimer's σίγουρα δεν θα πάθεις ποτέ.

Yannis Zabetakis είπε...

http://eclass.uoa.gr/courses/
CHEM115/document/
water%20for%20vagia.ppt

Οι διαφάνειες της Παρασκευής...

Ανώνυμος είπε...

Ρε βουκέντρα, πολύ μάγκας κι έξυπνος μας το παίζεις... Έλα, ρε, να σε κάνουμε αρχηγό, να πάει το χωριό μπροστά. Για να θυμάσαι τον Γιατίλη, θα είσαι γύρω στα 70. Έτσι αφού δεν μπορείς να π....εις, ( αυτό το ΙΚΑ ή το ΟΓΑ δεν γράφει και το βιάγκρα )κάνε κανένα καλό για να παραδώσεις καλή ψυχή στον Αγ. Πέτρο. Αυτοπαρουσιάσου, κι εμείς θα σε χρήσουμε τον επόμενο Δήμαρχο. Λόγω ηλικίας δεν θα μπρείς και να φας, οπότε τα οικονομικά του Δήμου δεν θα κινδυνεύουν. Αυτά θέλουμε: ένα ξουράφι μυαλό και έναν έντιμο άνθρωπο...Μόνο αδερφέ, μη μας βάζεις προβλήματα, γιατί από την εποχή που έπεσαν οι επιδοτήσεις στο χωριό, φέραμε και στρουθοκάμηλους για να φορτώσουμε τα γράμματα. Γι' αυτό εφέτος τα παιδιά πήγαν κατά Βελζεβούλ. Θα μπούμε στο παιγνίδι σου, αν δεσμευτείς πως στις 16 του μηνός θα μας αποκαλύψεις και το όνομά σου...
Υ.Γ.: Συμπάθα με για το οικείο ύφος, αλλά μου αρέσει το στυλ που έχεις. Δε γράφω απαξιωτικά για την ηλικία σου αλλά γνωρίζω από τον πατέρα μου τις επιπτώσεις...Και δεν ανήκω, ρε, στον ΣΥΝ του Κουβέλη. Τώρα μπορεί να μπω στο ΣΥΡΙΖΑ λόγω Τσίπρα, γιατί οι άλλοι οι δυο μεγάλοι τα έχουν κάνει σκ..α.

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχει αραγε κανένας τύπος που πραγματικά να τον ενδιαφέρει το καλό των Βαγίων.?
Νομίζω όλοι έχουν τα απωθημένα τους.
Πρώην παλιοί ΠΡΌΕΔΡΟΙ της κοινότητας.
Πρώην Δήμαρχοι.
Πρώην Αποτυχόντες υποψήφιοι Δήμαρχοι.
Νυν αυτοχριζόμενοι Υποψηφιοι Δήμαρχοι.
Μονο ο νυν Δήμαρχος απέχει απο την ολη διαδικασία και τα ακούει ο άμοιρος.
Τι άλλο να κάνει ο Νυν Δήμαρχος ?
Μόνο ο Τσαραμπάρης ςνδιαφέρεται για το καλό των Βαγίων με έργα.

Ανώνυμος είπε...

βρε 6,12 κομπλεξικε που το είδες
το ενδιαφέρον και τα έργα του Τσαραμπάρη ?

Σε αλλο πλανήτη ζείς εσύ.

Καλά περνάτε εσείς εκεί στο Δημαρχείο.Παρεούλα ολοι.Δεν σας αγγίζει κανείς.Φιλάκια στην Καιτούλα σας.Μην μας την συγχίζετε
για την Παρασκευή γιατί αλοίμονο μας.

Unknown είπε...

Είμαι από τις θεσπιές. Αν σας ενδιαφέρει η ταπεινή μου γνώμη τη καταθέτω. Βλέπω τα Βάγια σαν ένα τεράστιο ρινγκ. Μπουνιές,κλωτσιές, χτυπήματα κάτω από τη μέση, βρισιές, όλα επιτρέπονται. Αγώνας ΚΑΤΣ κανονικός. Φυσικά έχετε και διαιτητή. Τον λέκτορα Ζαμπετάκη ο οποίος μεροληπτεί δυστυχώς. Από ότι κατάλαβα το πρόβλημά σας δεν είναι το εξασθενές χρώμιο στο νερό όπως θα έπρεπε αλλά ένας ανελέητος ανταγωνισμός (σκοτωμός) μεταξύ δημάρχου, δημοτικού συμβουλίου και δημοτικής αντιπολίτευσης. Το αποτέλεσμα; Τα σπασμένα πληρώνει ο λαός των Βαγίων. Ψυχραιμία φίλοι Βαγαίοι...

Yannis Zabetakis είπε...

@mavroprobato

αν με βλέπεις ως διαιτητή σε όλα αυτά τα γραφικά αλληλοβρισίματα...
δεν είσαι απλά ένα μαύρο πρόβατο αλλά ένα τυφλό πρόβατο!
μαύρο ή άσπρο ...σημασία δεν έχει!

και επειδή είσαι πρόβατο... πώς ξέρεις εσύ από μεροληψία???
μια ζωή υποτακτικά είναι τα πρόβατα...εκτός αν ο τσοπανάκος σου σε ταϊζει κάτι και έχεις IQ όχι προβάτου αλλά γάτας...

πριν ασχοληθείς μαζί μου,
σου προτείνω να αλλάξεις ψευδώνυμο και να το κάνεις...
μαύρη γάτα...

ότι και να κάνεις όμως θα είσαι ...γραφικός!



έλεος

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΔΙΕΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΑ ΟΙΝΟΦΥΤΑ ΟΤΙ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 36% ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ.

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΑ ΒΑΓΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΘΑΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΑΣΘΕΝΕΣ ΧΡΩΜΙΟ.

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

@mavroprovato, σίγουρα κατάλαβες λάθος. Δεν είναι συναγωνισμός μεταξύ "δημάρχου, δημοτικού συμβουλίου και δημοτικής αντιπολίτευσης". Οι περισσότεροι απο εμάς, δεν έχουμε τη παραμικρή σχέση με το πολιτικό σκηνικό των Βαγίων.

Φίλε γείτονα @mavroprovato, εδω στα Βάγια, έχουμε να κάνουμε με ένα καθαρό θέμα υγείας. Το πρόβλημα και τώρα είναι υπαρκτό. Έιναι το
εξασθενές χρώμιο στο νερό.
Πρίν ένα μήνα ήταν η σκοτεινή απόφαση του Δήμου για τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγης ηλεκτρικής ενέργειας με φυσικό αέριο, 500 μέτρα απο το τελευταίο σπίτι του χωριού. Αυτά δεν τα έμαθες;

Yannis Zabetakis είπε...

http://www.tanea.gr//Column
Category.aspx?d=
20080710&nid=9153546&sn=&spid=876

από ΤΑ ΝΕΑ. σήμερα 10.7

πρόγευση για ...αύριο

καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

XθΕΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΩΠΑΙΔΟΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΛΕΙΨΗ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΩΠΑΙΔΑΣ.ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑΝ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΗΡΟ ΣΤΗΝ ΚΩΠΑΙΔΑ.Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΑΓΙΩΝ ΑΠΩΝ.....Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΜΕ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΠΟΤΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΜΑΣ. ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΜΑΣ........

Ανώνυμος είπε...

«....Έρχεται η επιστήμη με την Απόλυτη Αλήθεια της και τα αδιάσειστα και αδιαπραγμάτευτα επιστημονικά αποτελέσματα....»
Ζαμπετάκη λίγο φρένο, τσιμπητά πότε, πότε. Εξηγούμαι:

Ο ήλιος βγαίνει στην Ανατολή (Απόλυτη Αλήθεια). Δηλαδή το πρώτο φως της μέρας οι ξενύχτηδες, οι ρομαντικές ψυχές και όσοι γουστάρουνε το βλέπουνε να σκάει στην Ανατολή(Απόλυτο Λάθος).

Το καταπρώτο φως φαίνεται στη Δύση λίγο προτού φανεί η Ανατολή!!! Φταίνε οι καμπύλες τούτης της θηλυκιάς Γης που την πατούμε κι όλοι μέσα θε να μπούμε που λέει και το άσμα (Απόλυτη Αλήθεια).
Άμα δεν το πιστεύεις, πρώτα βασάνισέ το και μετά κάνε το πείραμα με όποια παρέα διαλέξεις. Και μαζί μ΄ αυτό μη λησμονάς την Απόλυτη Απάτη στην έρημο. (Αντικατοπτρισμό δεν το λένε?)

Όθεν, που λένε οι γραμματιζούμενοι, κράτα λίγο πισινή για τα Απόλυτα και την Παρασκευή. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά από πολύ σοβαρές επιστήμες και επιστήμονες μας πλακώσανε η Ντόλυ και τα μεταλλαγμένα (Βιολογία) το εξασθενές και χίλια μύρια καλούδια (Χημεία και μη στριτζώνεσαι, για τη χρήση μιλάω).

Τα χρηματιστήρια και οι φούσκες (Οικονομικά), τα ήξεις – αφήξεις και οι καραμπινάτες απατεωνιές των στατιστικολόγων (στο διάολο με την κολολέξη), σε όλα αυτά που τα βαφτίσανε Δείκτες (Μαθηματικά), οι ράδιο μπόμπες του Μπούς (τη) και των άλλων (Φυσική) και για να πάω παρακάτω και πιο άκρη, ο μαύρος σκοταδισμός (Θεολογία). Απόλυτη Αλήθεια και σκοταδισμός πώς γίνεται?

Αυτά είναι λιγοστά δείγματα Απόλυτης Επιστημονικής Αλήθειας στο καραμαύρο που υπάρχει αλλά το ξεχνάς. Δεν θάμαι δυστυχώς την Παρασκευή (Πέμπτη – Δευτέρα στο απουσιολόγιο και στο γκεζί) , επειδή το ψωμί βγαίνει δύσκολα, καταραμένη φτώχεια που λένε, και τα σπόρια μεγαλώσανε πολύ τα άτιμα αλλά ακόμα έχουνε την ανάγκη μου με εξτρά δουλειές και ότι βγει. Θα τα ακούσω όμως όλα και όλους σε κονσέρβα (Τεχνολογία).

Επειδή όμως ούτε φορητό ηλεκτρονικό έχω, ξανά επικοινωνία από Τρίτη. Ότι ιδέες κατεβάσεις θα τις βρω την Τρίτη κρεμασμένες στον πίνακα. Μα τον Γιαραμπή όμως δηλώνω υπεύθυνα και γράμματα γνωρίζω, τελείως καθόλου που λένε δεν θέλω να ανοίξουμε κουβεντολόι στα φιλοσοφικά. Για μένα κυρ Γιάννη, Απόλυτη Αλήθεια είναι μόνο η Γνώση. Αυτή παράγει αλήθειες και όχι εκτρώματα.

Η Επιστήμη κάθε φορά φτάνει κάπου, λέει με βρόντο τι πέτυχε ή τι βρήκε και μετά έρχεται άλλος και βγαίνουνε τα αντίθετα πιο αληθινά και πάει λέγοντας, που σημαίνει αλυσίδα ατελείωτη. Που σημαίνει ότι κάθε φορά η Απόλυτη Αλήθεια είναι άλλη. Που σημαίνει ότι η Απόλυτη Αλήθεια συχνά πυκνά είναι στιγμιαία όπως είπανε και για τους Χουνταίους και όχι διαρκείας. Στοχάσου και τούτο. Αφού το ανθρώπινο νιονιό δεν είναι άπειρο (παρεκτός η βλακεία) ,από που ξεπετάγεται το Απόλυτο?

Πρεπούμενο είναι κάθε επιστήμονας να έχει και αμφιβολίες.

- Ανώνυμε (η) 4.50΄ Καλή πρόταση και με διάφορο. Σε πιο Δήμο όμως? Όσο για την ηλικία και τα άλλα καρφιά μη στενοχωριέσαι, δεν μασάω.
-
- Μωροκαμπίτη από ακολουθίες δεν ξέρω. Αλλά τη λύση δεν τη βρήκες. Άλλος?
-
- Δεν πήρατε χαμπάρι ακόμα ότι εσάς εκεί στην Πρωτοβουλία θέλω να προφυλάξω? Γι΄αυτό κράζω. Αν φανερωθώ να φυλάγονται οι ύαινες και θα βλέπω μισερές αλήθειες.





Η Βουκέντρα

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΒΟΥΚΕΝΤΡΑ.
Πολύ σε πάω. Μου αρέσει,ρε συ, το γράψιμό σου. Την έχεις πολύ φιλοσοφίσει τη ρημάδα τη ζωή, κι έχεις μάθει πολλά. Γιατί ποιό άλλο είναι το αλατοπίπερο της ζωής από την φιλοσοφία; Και τί έχει περισσότερη αξία από την βιωματική γνώση; Μα τη γνώση την θεμελιώνει η επιστήμη, χωρίς να βαυκαλίζεται πως κατέχει την απόλυτη αλήθεια. Η πραγματική επιστήμη- όχι οι επιστήμονες που έχουν καβαλήσει το καλάμι ( και υπάρχουν πολλοί από δαύτους, που να πάρει η ευχή, που όχι μόνον το έχουν καβαλήσει, μα δεν ξέρουν και πως να το παρκάρουν ) λέει πως μπορεί να εγγυηθεί μόνον γι' αυτά που ισχύουν σήμερα- ούτε καν για τα αυριανά. Κι αυτή είναι η γλύκα της, να σε κάνει να αμφιβάλλεις και να βάζεις συνέχεια ερωτήματα. Ν' απαντάς σε ένα, και σαν τη Λερναία Ύδρα ( πού 'σαι καημένε Ηρακλή ) να ξεπετάγονται δυο και τρία νέα, ακόμη πιο δύσκολα. Έτσι, ερώτημα το ερώτημα, ν' ανεβαίνεις και να βλέπεις τον κόσμο από πιο ψηλά, να έχεις καλύτερο νοητικό πεδίο (κάπου οι αρχαίοι μιλούσαν για αισθητό και νοητό κόσμο). Τότε γαντζώνεσαι καλύτερα και δεν μπορεί να σε παρασύρει ο πονηρός πολιτευτής ( θυμίζει λίγο Νιόνιο ), ούτε να σε φορτώσει με ενοχές (θαρρώ πως τις λέει αμαρτίες ) ο ημιμαθής θεολόγος, ούτε να σε ξεγελάσει ο κάθε θεατρίνος της δημόσιας ζωής. Σαν τη κερήθρα με το μέλι, τη μασάς και παίρνεις τη γλυκιά γεύση του μελιού και μετά φτύνεις το κερί.
Επειδή με χωρατά μιλούσες, κι εγώ με χωρατά σου απάντησα. Όσο για την ηλικία, χέστο, δεν το εννοούσα... Ούτε για τα άλλα...Εξάλλου η Ελευροτυπία ( αν δεν κάνω λάθος ) έλεγε σήμερα για την άριστη σεξουαλική ζωή των 70-ρηδων! Λοιπόν, φιλαράκια; Προτείνω σαν λύση στο πρόβλημά σου: τ=0,γ(α)=2, μπορεί να εννοείς κι αντίστροφα, (δεν έχει σημασία), γ(β)=4 και χ=8. Μα δεν έχει κανένα νόημα αυτό το παιγνίδι...Αν πασχίζεις για το καλό της Πρωτοβουλίας πέσ' τα ξεκάθαρα... Πάρε κασμά και φτυάρι και στρέψε το ποτάμι στους σταύλους του Αυγεία...Πρόσεξε μόνο μην παρασύρεις κι αθώους ή άδολους...

Ανώνυμος είπε...

THN PARASKEYH ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΒΑΓΙΩΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΗΠΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο
ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΑ ΟΙ ΚΚΕ
ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ ΟΛΟΙ ΕΚΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Οι φασίστες είναι πιο επικίνδυνοι και από το εξασθενές χρώμιο. Κι από ότι φαίνεται αυτούς δεν τους πιάνει τίποτα..... και το εξασθενές χρώμιο απωθείται στη θέα τους.....

Ανώνυμος είπε...

Φίλε του παραπάνω σχολίου.
Έχεις μείνει στα γαλάζια, τα πράσινα και τα κόκκινα καφενεία. Οι βιωτικές ανάγκες και η υγεία δεν έχουν χρώμα, δεν αναγνωρίζουν κομματική παράταξη. Αν είσαι δεξιός, θα πεινάσεις λιγότερο, ή αν είσαι πράσινος, θα κινδυνεύσεις λιγότερο από το εξεσθενές χρώμιο; Μην μένεις σε παλιές, μα ξεθωριασμένες ταχτικές. Με σημαία την προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον των παιδιών μας (αλήθεια έχεις παιδιά για ν' ανησυχήσεις τί κόσμο θα τους παραδώσεις;), χωρίς πυρσούς- πράσινους ήλιους- σφυροδρέπανα- ουράνια τόξα κ.λ.π. πρέπει ν' αφήσουμε για λίγο το τάβλι, την μπύρα ή του ουίσκι, το ουζάκι δίπλα στη θάλασσα, και να αναζητήσουμε να βρούμε τους ένοχους που θέλουν να κάνουν κόλαση τη ζωή μας. Αν αυτό το αφήσουμε μόνο στους ΚΚΕ-δες και τους ΣΥΡΙΖΑ-ιτες αποτύχαμε σαν πολίτες. Γίναμε μαύρα πρόβατα, έτοιμα για σφάξιμο πάνω στο βωμό των των συμφερόντων των βιομηχάνων. Μ' αυτούς είσαι για να σου δώσουν δουλειά; Κι αν σου δίνουν ένα κομμάτι ψωμί, το κάνουν για να μην πεθάνεις και να τους υπηρετείς. Αναρωτήσου, μήπως σου κλέβουν τη ζωή; Γιατί, εσύ δεν έχεις δικαιώματα σ' αυτή τη ρημάδα τη ζωή, μόνον αυτοί έχουν; Εσύ είσαι παιδί ενός κατώτερου Θεού;
Φίλε μου, τίποτα δεν σου χαρίζουν, δεν είναι γαλαντόμοι. Το κερδίζεις! Το ερώτημα είναι τούτο: ραγιάς ή αρματωλός; Ό,τι πει του κουβέρνο ή ό,τι δικαιούσαι; Η επιλογή δική σου...

Ανώνυμος είπε...

@Aνώνυμε (7:53 μμ) είμαστε στο 2008 ... εσύ μιλάς για το 1989. Αύριο θα είμαστε στη πλατεία όλοι ... και μπλέ και κόκκινοι και πράσινοι και όλα τα χρώματα που εσυ έχεις στο μυαλό σου.

Ανώνυμος είπε...

Ρε μάγκες ολο μπλα μπλα είστε.
Γιατι μπερδεύετε την πολιτικη με τα τοπικα προβληματα.
Εδώ ειναι υπαρκτό ενα μεγάλο πρόβλημα.ΤΟ ΝΕΡΟ ειναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ!!!!!!!!!
Οι μεν μουγκα στην στρουγκα.
Οι δε κροταλίζουν αδιαφορα.
Υπάρχουν και κάποιοι τυποι που οργανώνουν αύριο μια ενημέρωτική βραδυά,και τους την πέφτουν απο πάνω.
Εγώ θέλω να ξεκουμπιστούν τα παπαγαλάκια και οι χαμελαίοντες και να λάμψει η αλήθεια.

Και αν είναι αλήθεια όσα ακούγονται για το εξασθενές τότε αλοίμονο στα λαμόγια της Δημοτικής Αρχής.Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.Αντε να χαθούν απ εκεί.
Τα ψευτοπαλληκαράκια.
Ας ΈΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΜΑς ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ.
Εγώ που τα γράφω αυτά για τα λαμόγια της Δημοτικής Αρχής τους ψήφισα,γιατί είμαι συγγενής Δημ.Συμβούλου και δεν μπορούσα να κάω διαφορετικά.Αλλά σας λέω οτι τα έχω πάρει στην κράνα,γιατί είναι λαμόγια μερικοι εκεί μέσα,και χρειάζονται ενα γερό μάθημα με ντομάτες γιατί μας παραμυθιάζουν με το νερό.
Αει σιχτίρ.

Yannis Zabetakis είπε...

@βουκέντρα...

συμφωνώ κι επαυξάνω ...
ναι, η λέξη "απόλυτη" είναι για τα μπάζα...
επίτηδες την έγραψα !

άλλωστε αν δείτε και το χθεσινό μου κείμενο στα ΝΕΑ
"υπάρχει στρατευμένη Επιστήμη ?"

και τον ειρωνικό τρόπο που βρήκα για να καυτηριάσω...

1. τα φίλτρα άνθρακα για το εξασθενές χρώμιο που ετοιμάζονται για να μας λύσουν το πρόβλημα σε οινόφυτα, θήβα και ...Βάγια

και

2. πυρηνική ενέργεια

απόψε μια παράκληση...
να μείνουμε στα επιστημονικά δεδομένα...
να αφήσουμε απέξω τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς και να δούμε όλοι μαζί τι μπορεί να γίνει για να έχετε/έχουμε όλοι μας νερό καθαρό!
τόσο για πόση όσο και τους Αγρότες...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 10.28 cool.
Σήμερα το βράδυ έλα να ενημερωθείς,
εγκυρα απο ανθρώπους ειδικούς.
Τους άλλους θα τους κρίνει η Ιστορία.
Οταν έλθει η ώρα του Απολογισμού τότε μήν λησμονίσεις το δούλεμα που
σου έκαναν για το νερό.

Unknown είπε...

Εκφράσεις του τύπου "εισαι για τα μπάζα", "είσαι γραφικός","είσαι πρόβατο" δεν ταιριάζουν σε έναν ένα μέλος της "Επιστημονικής κοινότητας". Στο προκείμενο τώρα. Θα είμαι στη συγκέντρωση το βράδυ. Με ενδιαφέρει το θέμα. Μακάρι να επικρατήσει σύνεση και ηρεμία.
Καλή επιτυχία στη σημερινή σας ομιλία.

Ανώνυμος είπε...

Αν ξαναδω το βράδυ βαμπίρ και βρυκόλακες του παρελθόντος (οπως έγινε την Μ.Τετάρτη στο Δημαρχείο με το πρόβλημα του εργοστασίου)εν ονόματι της Σωτηρίας των Βαγίων
δεν θα το ξανααντέξω.

Unknown είπε...

Μπράβο σε όλους σας. Την Πρωτοβουλία Βαγαίων και τους ομιλητές. Το εννοώ πραγματικά αυτό πού λέω. Κύριε Ζαμπετάκη απλός και κατανοητός. Συγχαρητήρια. Συγνώμη πού ήμουν αρνητικός απέναντί σου. Συγχαρητήρια και για την ερώτηση στον (2)μαρχό μας. Δεν περίμενες όπως κι εγώ απάντηση. Καλή συνέχεια...