Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Διάσταση απόψεων στούς κόλπους της αυτοδιοίκησης



Απο την εφημερίδα ΒΟΙΩΤΙΚΗ ΩΡΑ (18-9-2009)

Ολομέλεια των δημάρχων της Βοιωτίας την Τρίτη

Νέα τροπή παίρνουν οι εξελίξεις που αφορούν στον Καποδίστρια 2, τη νέα διοικητική μεταρρύθμιση και τις συνενώσεις των δήμων.
Το Δ.Σ. της ΚΕΔΚΕ με απόφαση που έλαβε στις 12 Σεπτεμβρίου αποδέχτηκε τελικά την πρόταση του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών για τα εκκρεμή οικονομικά θέματα της αυτοδιοίκησης.
Ετσι λοιπόν όπως αναφέρει σε έγγραφο που απέστειλε στις ΤΕΔΚ των νομών της χώρας «μετά απο τις παραπάνω ρυθμίσεις των οικονομικών μας εκκρεμοτήτων το Δ.Σ. της ΚΕΔΚΕ αποφάσισε να ζητήσει απο τις τοπικές ενώσεις δήμων και κοινοτήτων στα πλαίσια του εσωτερικού διαλόγου να εκφράσουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους επί των προτάσεων του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΙΤΑ) για την Διοικητική Μεταρρύθμιση».
Στη συνέχεια οι ΤΕΔΚ θα πρέπει μέχρι τις 5 Οκτωβρίου να έχουν λάβει και να έχουν αποστείλει τις τελικές αποφάσεις τους.
Ακολούθως αφού η ΚΕΔΚΕ αξιολογήσει τις προτάσεις των ΤΕΔΚ και την προεργασία του ΙΤΑ θα διαμορφώσει τις τελικές θέσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Γιά να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο κάνετε «κλίκ» πάνω την απεικόνιση (image)

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Oι πολυπράγμονες της δημοτικής αρχής έχουν, άραγε, θέσεις για το θέμα των συνενώσεων; Πότε θα μας ανοίξουν τα χαρτιά τους, πριν ή μετά τον οριστικό ενταφιασμό του δήμου Βαγίων;

Παπαϊωάννου Θεόδωρος είπε...

Οι περισσόεροι Δήμοι στην Βοιωτία έχουν αρχίσει να συζητούν για τον Καπ.2.Αυτό κάνει και ο Δήμος Θηβαίων την προσεχή Δευτέρα 22-9-08Νομίζω οτι πρέπει και ο Δήμος Βαγίων να είχε κάνει το ίδιο πρίν την Τρίτη συνέλθει η ΤΕΔΚ Ν.Βοιωτίας

Ανώνυμος είπε...

ΑΧ ΡΕ ΘΟΔΩΡΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ...ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΕΛΕΟΣ !!!!

Ανώνυμος είπε...

Θοδωρή, όσοι συζητούν, τους απασχολεί το θέμα και το μέλλον των Βαγίων, όχι η κουτάλα. Το δικό μας τσίρκο, είναι σκοπροχώρι, αναμομαζώματα- ανεμοσκορπίσματα. Δεν μπορούν να συνενοηθούν για στοιχειώδη πράγματα,οπότε είναι ανίκανοι να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά. Έχουν τους πάτρωνες, που τους κατευθύνουν όπου θέλουν. Αν τους πουν να συνενωθούν με τη Θήβα, αυτό θα κάνουν. Αν τους πουν να συνενωθούν με την Κολοπετινίτσα το ίδιο θα κάνουν. Ποιος απ' αυτούς έχει την ώριμη σκέψη να δει το συμφέρον της πόλης μας, να εναντιωθεί σ' αυτούς που τους πατρωνάρουν; Το δόγμα τους είναι "his master voice"(= στη φωνή του κυρίου τους).
Τούτοι εδώ μας θυμίζουν το ανάγνωσμα από το παλιο αναγνωστικό: ο Πέπας γελά, ο Γκίκας χοροπηδά. Γευόμαστε τις επιλογές μας. Στο τέλος της τετραετίας θα μουτζώνουμε τη μούρη μας με τα δυο μας χέρια γιατί θα τα έχουν κάνει "αιδοίον πηλίκιον".
Κι εσύ, βρε πατριώτη 3.29 γιατί χαλιέσαι με τη φωτογραφία; Ο άνθρωπος έχει φωτογένεια και είναι και επώνυμος. Σημασία έχει η θέση του. Εκεί να στεκόμαστε, στις θέσεις, όχι στον τύπο.

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΠΟΛΥ΄.

Παπαϊωάννου Θεόδωρος είπε...

Θα προτάξω την "Καποδιστριολογία" ως το γενικό και σημαντικό γεγονός, με την επέκταση και συμπλήρωση του σχολίου μου(20/9, 1:39) Έχω λοιπόν την αίσθηση οτι ο Καπ2 δεν πρέπει να προχωρήσει όχι μόνο γιατί απουσιάζουν το 'κλίμα' καιοιπρουποθέσεις(οικονομικές, κοινωνικές,θεσμική προετοιμασία, κλπ),άλλά υπάρχει επιπροσθέτως έντονη δυσπιστία όταν με το φορολογικό νομοσχέδιο επιχειρείται η φίμωση της Τ.Α. Πέρα όμως απ΄αυτά ως άσκηση προβληματισμού για την ανίχνευση του μέλλοντος της Τ.Α. καιως υπόθεση εργασίας για την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου, ο Δήμος συνολικά έπρεπε να ηγηθεί στο άνοιγμα δημόσιου διαλόγου. Στην κωλυσιεργία της πλειοψηφίας έπρεπε να απαντήσει η "..προ των πυλών.." καραδοκούσα δημοτική αξιωματική αντιπολίτευση πού δίνει την αίσθηση του καιροσκοπισμού ή της άγνοιας επίτου προκειμένου με την τακτική '... τη σιγή ιχθύος... ' που τηρεί. Πολλοί Δήμοιέχουν συζητήσει δημόσια το θέμα. Αύριο συζητά εξ αναβολής ο Δήμος Θηβαίων. Μεθαύριο Τρίτη η ΤΕΔΚ στη Λιβαδειά. Για μας ταιριάζουν οι στίχοι του Κ.Καβάφη "..δειλοί κι΄άβουλοι αντάμα περιμένουνε το θαύμα..." Με βάση τα παραπάνω εισηγούμαιτην επανενεργοποίηση της"ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ" καθώς δύο πρώτα βήματα : 1) Κάποιο μέλος της να πάειστο Δήμο της Θήβας καθ΄ότι σύμφωνα με τα δύο σχέδια του ΙΤΑ εκεί μας πηγαίνουν και στη Λιβαδειά την Τρίτη 2) Άμέσως μετά να κληθούν,να ενημερωθούν και να αποφασίσουν τα μέλη "ΚΙΝΗΣΗΣ " Τις προτάσεις μου για τα περαιτέρω εφόσον προσκληθώ επιφυλάσσομαι να καταθέσω εκεί. Άφησα γιά το τέλος τις παρατηρήσεις μου στο πικρόχολο ανώνυμο σχόλιο (20/9 ,6:05)για τη φωτογραφία μου. Γνωρίζετε όλοι σας ότι οι αναφορές μου μέχρι τώρα ήταν σε πρώτη ανάρτηση όλες σταλμένες από τον υπολογιστή μου μαζίμε την φωτο γραφία μου '..πέτρα του σκανδάλου..' πού διερωτώμαιγιατί ενοχλεί; Στις λίγες περιπτώσεις που αφαιρέθηκε ήταν απόφαση του διαχειριστή του ιστολογίου,γιατί χρειάζεται εργασία και χρόνο. Γνωρίζει ο κ.Αντωνίου που τον ευχαριστώ για τη βοήθειά του,ότι είχα αρχίσει να πειραματίζομαι και να διαβάζω πληροφορική και να γράφω σχόλια επώνυμα Το ανώνυμο στο οποίο θα βάζει κάποιος απλώς το όνομά του δεν διασφαλίζει αυτομάτως την επωνυμία του αποστολέα,τη γνησιότητα της προέλευσης και κατ΄επέκταση την εγκυρότητα του περιεχομένου. Αυτό έχει συμβεί και σ΄αυτό το blog Γι΄αυτό το λόγο έφτιαξα δικό μου blog με τη φωτογραφία μου την επιστημονική και επαγγελματική μου ιδιότητα ,τα ενδιαφέροντά μου κλπ πού εμπλουτίζω διαρκώς. Έγραψα λοιπόν το κείμενο, συμπλήρωσα τα ζητούμενα πεδία και προχώρησα στη δημοσίευση. Γιά να διαπιστώσω ότι έμαθα την τεχνική ,έγραψα ένα μικρό σχόλιο για τον Καπ2,το έστειλα για δημοσίευση , φαίνεται οτι το πέτυχα και το συμπλήρωσα σήμερα.
Τώρα που κλείνω και για να προσέχεις θα σού μάθω κάτι πού έχει πεί ο Αινστάιν: " ..Μόνο δύο πράγματα στον κόσμο είναι άπειρα. Το σύμπαν και η ανοησία,αν και γιά το πρώτοδεν είμαι απόλυτα σίγουρος..."

Ανώνυμος είπε...

Θοδωρή, κάνεις μέγα σφάλμα. Τα χώνεις σε λάθος άνθρωπο. Ο ανώνυμος που επικρίνεις και τον αποκαλείς ανόητο, δεν σε κατηγόρησε. Ο προηγούμενος τα έβαλε με τη φωτογραφία σου. Αυτός που επικρίνεις πήρε αφορμή από το σχόλιό σου και πήγε την κουβέντα πάρα πέρα. Και μετά μάλωσε με χιούμορ αυτόν που ζήτησε έλεος για την φωτογραφία, λέγοντας να μένουμε στις θέσεις αυτών που γράφουν κι όχι στον τύπο. Που είδες πως σε μέμφθηκε και του τα χώνεις; Λάθος άνθρωπο βρήκες να ξεσπάσεις το θυμό σου...

Παπαϊωάννου Θεόδωρος είπε...

Αγαπητέ/η φίλε/η, (20/9,6:05&21/9,5:30).
Ήταν μεσημέρι και βιαζόμουν. Αντί για τον ανώνυμο(20/9 3:29),είδα λάθος και έγραψα εσένα. Σου ζητώ συγγνώμη. Θέλω να σε δώ,να στο πώ όχι μόνο ψηφιακά αλλά και προσωπικά. Ανησυχούσα για πιθανό μου λάθος μόλις πήγα σπίτι. Ήλθα στο γραφείο και το διεπίστωσα. Βλέπεις ότιτώρα έμαθα να γράφω έτσι. Άν είχα επιλέξει ανωνυμία έστω και με αναγραφή ονόματος μου θα μπορούσα να αρνηθώ οτι το έκαμα,ενώ τώρα όχι.Δυστυχώς δεν επανορθώνεται....και πάλι συγγνώμη

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το σχόλιό μου είναι συνέχεια του χθεσινού σχολίου, όπου απευθύνθηκα προσωπικά στον δήμαρχο σε άλλη σελίδα του blog.
Πριν από μερικές μέρες μιλήσαμε για τις επτά φυλές των ανθρώπων. Αναφέραμε πως σήμερα βρισκόμαστε στην 5η φυλή ή κατά τον Ησίοδο στο 5ο γένος, το “γένος σιδήρεον”. Πριν από 2750 χρόνια ο Ησίοδος από την γειτονική μας Άσκρη, διέβλεψε την εποχή μας και την παρουσίασε ανάγλυφα, περιγράφοντας όλα τα κακά. Η φαυλότητα, η αδικία των δυνατών, η αγένεια, η διαπλοκή, η αχαριστία περιγράφονται στους στίχους που παραθέτουμε στη συνέχεια. Δύο βασικά στοιχεία για την ηθική των αρχαίων Ελλήνων, η Αιδώς και η Νέμεσις, μας έχουν εγκαταλείψει, και η ανηθικότητα έχει απλωθεί παντού. Οι παρακάτω στίχοι είναι από το έργο του Ησιόδου “Έργα και Ημέρες”.
« Μακάρι εγώ ανάμεσα στου πέμπτου γένους τους ανθρώπους
να μην ήμουν, μα είτε πιο μπροστά να πέθαινα ή ύστερα να γεννιόμουν.
Αφού τώρα το σιδερένιο υπάρχει γένος. Κι ούτε θα πάψουμε ποτέ
τη μέρα να κοπιάζουν και να δυστυχούν, να βασανίζονται τη νύχτα,
μα μέριμνες σκληρές σ’ αυτούς οι θεοί θα δίνουν.
Όμως και σ’ αυτούς ανάμικτα θα υπάρξουν καλά με τα κακά.
Κι ο Δίας θ’ αφανίσει και τούτο των θνητών το γένος,
την εποχή που σαν γεννιούνται οι άνθρωποι θα γίνονται ασπρομάλληδες.
Με τα παιδιά του όμοιος δε θα είναι ο πατέρας, μήτε με τον πατέρα τα παιδιά,
κι ούτε ο φιλοξενούμενος αγαπητός σ’ αυτόν που τον φιλοξενεί,
στο σύντροφο ο σύντροφος, μήτε θα είναι ο αδερφός αγαπητός, σαν πρώτα.
Μόλις γεράσουν οι γονείς τους θα τους ατιμάζουν,
θα τους κατηγορούν μιλώντας τους με λόγια φοβερά,
οι άθλιοι, την τιμωρία των θεών περιφρονώντας. Κι ούτε
στους γέροντες γονείς τους το χρέος που τους ανάθρεψαν θ’ ανταποδίδουν.
Στη βία των χεριών το δίκιο τους. Κι ο ένας την πόλη του άλλου θ’ αφανίσει.
Διόλου δε θα τιμάται ο πιστός στον όρκο του, ο αγαθός,
ο δίκαιος, μα του κακού το δράστη θα τιμήσουν πιο πολύ και τον ακόλαστο.
Στη βία των χεριών το δίκαιο κι η ντροπή θα είναι,
ο άντρας ο κακός θα βλάπτει τον καλύτερο,
θα τον κατηγορεί με λόγια διεστραμμένα, δίνοντας κι από πάνω όρκο.
Ο φθόνος χαιρέκακος, κακόγλωσσος, στην όψη μισητός,
θα συνοδεύει όλους τους ταλαίπωρους ανθρώπους.
Και τότε προς τον Όλυμπο απ’ τη γη με τους πλατιούς τους δρόμους,
αφού σε άσπρα πέπλα το ωραίο σώμα τους καλύψουνε,
θα παν να σμίξουνε με των αθανάτων το γένος, τους
ανθρώπους πίσω αφήνοντας.
η Αιδώς και η Νέμεση. Και μόνο οι πόνοι οι θλιβεροί θα απομείνουν
στους θνητούς ανθρώπους. Κι απ’ το κακό προφύλαξη δε θα υπάρχει. »
Η λυπηρή πολιτική κατάσταση, ο ξεπεσμός της μοναστηριακής ζωής, ο εκφυλισμός της εκκλησίας, η αδικία και η δεινή οικονομική κατάσταση των αδυνάτων, που τους εκμεταλλεύονται οι οικονομικά ισχυροί, είναι θέματα που μας προβληματίζουν και μας προκαλούν απαισιόδοξες σκέψεις. Μα η φύση, ή ο δημιουργός, μας προίκισε με νόηση. Να βάλουμε το μυαλό μας να βρει λύσεις για να ξεφύγουμε από τα αδιέξοδα που εμείς οι ίδιοι δημιουργήσαμε με την ανοχή μας και την αποχή μας από τα δρώμενα της πολιτικής. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια χιονοστιβάδα γεγονότων. Χρειάζεται η συμμετοχή μας. Να μη στέφουμε αδιάφορα αλλού το πρόσωπο και μετά να κουτσομπολεύουμε κατακρίνοντας. Όλοι είμαστε κύτταρα της πολιτείας. Κανένα κύτταρο δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τα άλλα. Η συνεργασία όλων των κυττάρων, όλων των ιστών, συντείνει στην υγιή ζωή του ατόμου.
Γι’ αυτό οι δημοτική αρχή στις κρίσιμες αποφάσεις της πρέπει να ζητάει τη γνώμη των πολιτών. Η πολυγνωμία μπορεί να δώσει λύσεις σε κρίσιμα προβλήματα. Η γνώμη κάποιων πως αυτοί έχουν εκλεγεί για τέσσερα χρόνια και θέλουμε δε θέλουμε θα τους υποστούμε είναι μεγάλο λάθος.
Στην πραγματική δημοκρατία είναι αναγκαία η συμμετοχή όλων. Και σήμερα τονίζω αυτά που είπα χθες. Όχι εσωστρέφεια. Να επιζητηθεί η συμμετοχικότητα…

Ανώνυμος είπε...

Θοδωρή, τώρα είδα την αναγνώριση του λάθους σου.
Δε χρειαζόταν η συγνώμη, αρκούσε η αναγνώριση του ανθρώπινου λάθους. Σε τιμάει, και ποτέ δεν αμφέβαλα για την ακαιρεότητα του χαρακτήρα και το ήθος σου, που ζήτησες συγνώμη. Είθε και οι νεότεροι να επιδείξουν τέτοια ευαισθησία...

Ανώνυμος είπε...

Kι εγώ βιαστικός, γιατί ήθελα να πάω στη Θήβα, έκανα ορθογραφικό λάθος, που το διαπίστωσα τώρα. Ζητάω συγνώμη από τους γνωρίζοντες τη σωστή ελληνική γραφή για το λάθος στην λέξη "ακεραιότητα".

Ανώνυμος είπε...

Αντί για ανώνυμοι διαλέχτε ένα ψευδώνυμο στο "Όνομα/Διεύθυνση URL"