Τιτιβίσματα μεταξύ φίλων...
To Twitter.com, μια σχετικά νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης και «μικροϊστολογίων» έχει γίνει φέτος ιδιαίτερα δημοφιλές με 5.000 έως 10.000 νέους συνδρομητές κάθε μέρα.
Η δωρεάν υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνουν τους φίλους τους για το πού βρίσκονται και τι κάνουν ανά πάσα στιγμή δημοσιεύοντας μικρές καταχωρίσεις κειμένου. Οι καταχωρίσεις αυτές είναι γνωστές ως «tweets», δηλαδή τιτιβίσματα. Αποστέλλονται από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο, μέσω SMS, και δεν πρέπει να υπερβαίνουν σε μήκος τους 140 χαρακτήρες.
Το τελευταίο διάστημα το Twitter χρησιμοποείται όχι μόνο από χομπίστες αλλά και από εταιρείες, μέσα ενημέρωσης και πολιτικούς, όπως για παράδειγμα ο Μπάρακ Ομπάμα, ο οποίος στη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας συγκέντρωσε περισσότερους από 150.000 «φίλους» στη λίστα επαφών του.
Η υπηρεσία, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2006, είναι επίσης γνωστή για τις ταχύτατες ενημερώσεις σε θέματα της επικαιρότητας, όπως οι πρόσφατες βομβιστικές επιθέσεις στη Βομβάη.
«Πριν από ένα χρόνο το Twitter ήταν μια σχετικά μικρή κοινότητα για χομπίστες της τεχνολογίες και 'σπασίκλες' του Web 2.0, τώρα όμως γίνεται της μόδας» αναφέρει σε έκθεσή της η εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ HubSpot.
Από τα 4 έως 5 εκατομμύρια χρήστες της υπηρεσίας, αναφέρει η έκθεση, το 70% άνοιξε συνδρομή μόλις φέτος και το 20% μόλις τις τελευταίες 60 ημέρες, αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ο μέσος συνδρομητής χρησιμοποιεί το Twitter εδώ και 275 ημέρες και έχει 70 άτομα στη λίστα των φίλων του.
Το τελευταίο διάστημα το Twitter χρησιμοποείται όχι μόνο από χομπίστες αλλά και από εταιρείες, μέσα ενημέρωσης και πολιτικούς, όπως για παράδειγμα ο Μπάρακ Ομπάμα, ο οποίος στη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας συγκέντρωσε περισσότερους από 150.000 «φίλους» στη λίστα επαφών του.
Η υπηρεσία, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2006, είναι επίσης γνωστή για τις ταχύτατες ενημερώσεις σε θέματα της επικαιρότητας, όπως οι πρόσφατες βομβιστικές επιθέσεις στη Βομβάη.
«Πριν από ένα χρόνο το Twitter ήταν μια σχετικά μικρή κοινότητα για χομπίστες της τεχνολογίες και 'σπασίκλες' του Web 2.0, τώρα όμως γίνεται της μόδας» αναφέρει σε έκθεσή της η εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ HubSpot.
Από τα 4 έως 5 εκατομμύρια χρήστες της υπηρεσίας, αναφέρει η έκθεση, το 70% άνοιξε συνδρομή μόλις φέτος και το 20% μόλις τις τελευταίες 60 ημέρες, αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ο μέσος συνδρομητής χρησιμοποιεί το Twitter εδώ και 275 ημέρες και έχει 70 άτομα στη λίστα των φίλων του.
ΠΗΓΗ: tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου