Το ελκυστικότερο περιουσιακό στοιχείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζει την «επεκτατική του πολιτική». Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, ο οποίος διακινεί ετησίως άνω των 7 εκατ. επιβατών, επιφέροντας έσοδα άνω των 7,5 εκατ. ευρώ, ετοιμάζεται να εγκαινιάσει δρομολόγια στη Χαλκίδα.
Το καλοκαίρι, πιθανότατα τον Ιούνιο – Ιούλιο, αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία η επέκταση του Προαστιακού στη Χαλκίδα από το σταθμό της Οινόης, μήκους 22 χλμ.
Παράλληλα, το φθινόπωρο του 2009, εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης, καθώς και η σηματοδότηση της γραμμής από την ΕΡΓΟΣΕ.
Επόμενοι στόχοι η Θήβα (2009) και το Ξυλόκαστρο (2011)
Η ΕΡΓΟΣΕ στοχεύει στην υλοποίηση ακόμα περισσοτέρων αξόνων του Προαστιακού προς το Λαύριο, τη Ραφήνα, τη Θήβα και το Ξυλόκαστρο, επεκτάσεις οι οποίες ξεπέρασαν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα.
Συγκεκριμένα, σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα ηλεκτροκίνησης στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο, μήκους 102 χλμ., με προβλεπόμενη ολοκλήρωση το γ’ τρίμηνο του 2009.
Τα έργα για τη συνέχεια της γραμμής μέχρι το Ξυλόκαστρο προβλέπεται να ολοκληρωθούν στα μέσα του 2011, ενώ η γραμμή θα φτάσει μέχρι την Πάτρα. Αντίστοιχα, τα έργα για τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών – Θήβα, μήκους 100 χλμ. με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση, προβλέπεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2009. Ακολουθεί το έργο για την επέκταση στο Λαύριο, το οποίο έχει προϋπολογισθεί στα 120 εκατ. ευρώ.
ΠΗΓΗ: Thiva-Press
Το καλοκαίρι, πιθανότατα τον Ιούνιο – Ιούλιο, αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία η επέκταση του Προαστιακού στη Χαλκίδα από το σταθμό της Οινόης, μήκους 22 χλμ.
Παράλληλα, το φθινόπωρο του 2009, εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης, καθώς και η σηματοδότηση της γραμμής από την ΕΡΓΟΣΕ.
Επόμενοι στόχοι η Θήβα (2009) και το Ξυλόκαστρο (2011)
Η ΕΡΓΟΣΕ στοχεύει στην υλοποίηση ακόμα περισσοτέρων αξόνων του Προαστιακού προς το Λαύριο, τη Ραφήνα, τη Θήβα και το Ξυλόκαστρο, επεκτάσεις οι οποίες ξεπέρασαν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα.
Συγκεκριμένα, σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα ηλεκτροκίνησης στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο, μήκους 102 χλμ., με προβλεπόμενη ολοκλήρωση το γ’ τρίμηνο του 2009.
Τα έργα για τη συνέχεια της γραμμής μέχρι το Ξυλόκαστρο προβλέπεται να ολοκληρωθούν στα μέσα του 2011, ενώ η γραμμή θα φτάσει μέχρι την Πάτρα. Αντίστοιχα, τα έργα για τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών – Θήβα, μήκους 100 χλμ. με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση, προβλέπεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2009. Ακολουθεί το έργο για την επέκταση στο Λαύριο, το οποίο έχει προϋπολογισθεί στα 120 εκατ. ευρώ.
ΠΗΓΗ: Thiva-Press
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου