Ας προσέξουμε το παρακάτω απόσπασμα από την Π. Διαθήκη: « Θα μείνει ακατοίκητη η Γάζα κι έρημη η Ασκάλωνα. Ξαφνικά θα κατακτηθεί η Ασδώδ, και μέρα μεσημέρι οι κάτοικοί της θα εξοριστούν. Και της Εκρών οι κάτοικοι από την πόλη τους θα διωχτούνε. Αλίμονό σας Φιλισταίοι, εσείς που προέρχεστε από την Κρήτη και κατοικείτε κάτω στα παράλια! Ο Κύριος λέει εναντίον σας: « Θα σ’ ερημώσω, Χαναάν, χώρα των Φιλισταίων! Δε θα μείνει ούτ’ ένας κάτοικος. Θα γίνουν τα παράλια λιβάδια με πηγάδια για τους βοσκούς, και μαντριά για τα κοπάδια. Θ’ ανήκουν σ’ αυτούς που θα επιζήσουν απ’ το λαό του Ιούδα. Εκεί θα βόσκουν τα κοπάδια τους• το βράδυ θα κοιμούνται στα σπίτια της Ασκάλωνας.» ( Σοφονίας, β’ 4-7 ). Τα παραπάνω δεν γράφτηκαν χθες, ή πριν δέκα μέρες, γράφτηκαν την εποχή του προφήτη Σοφονία ( έζησε τον 7ο π.Χ. αιώνα). Και το 2009 είναι επίκαιρα! Τα εγκλήματα που υποδεικνύονται πριν 2700 χρόνια επιτελούνται και σήμερα! Γράφτηκαν τον 7ο π.Χ. αιώνα και πραγματοποιούνται αυτές τις μέρες από τον ισραηλινό στρατό. Επιβεβαίωση πως οι Φιλισταίοι έχουν Κρητική καταγωγή έχουμε από πολλές πηγές. « Ο Κύριος λέγει: …Έβγαλα, βέβαια, εσάς (τους Ισραηλίτες) από την Αίγυπτο, αλλά έβγαλα και τους Φιλισταίους απ’ την Κρήτη και τους Αραμαίους από την Κηρ…» ( Αμώς, θ’ 7) Πολλοί παλαιστίνιοι ερευνητές μιλάνε για αιγαιακή συγγένεια και κρητική-πελασγική- ελληνική καταγωγή. Αυτή η καταγωγή έκανε πριν από χρόνια τον αείμνηστο Ανδρέα Παπανδρέου, τότε πρωθυπουργό της χώρας μας, να σχεδιάσει και να εκτελέσει την επιχείρηση διάσωσης των Παλαιστινίων, από ανάλογο με την σημερινό πολεμικής φύσης εγχείρημα των Ισραηλιτών. Ο ηγέτης τους Γιασέρ Αραφάτ σε ομιλία του στο ξενοδοχείο “Μεγάλη Βρεταννία” στην Αθήνα, μεταξύ άλλων είπε: « Εμείς οι Παλαιστίνιοι καταγόμαστε από την Κρήτη. Φύγαμε από την Κρήτη και πήγαμε στην Παλαιστίνη. Ξαναγυρίσαμε στην Κρήτη και ξαναφύγαμε από την Κρήτη και ξαναπήγαμε και εγκατασταθήκαμε μονίμως στην Παλαιαστίνη…» Με τον καιρό έγιναν αραβόφωνοι και στην πλειοψηφία τους μουσουλμάνοι, αλλά δεν έπαψαν να θεωρούν μακρινούς συγγενείς τους, τους Έλληνες. Ο αποικισμός των παραλίων της Παλαιστίνης ανάγεται στα πανάρχαια χρόνια. Η αρχαία ελληνική γραμματεία μας αναφέρει πως ο Σαρπηδώνας, αδελφός του Μίνωα, συγκρούστηκε μαζί του για το θρόνο της Κρήτης. Ηττήθηκε όμως και απέπλευσε με τους οπαδούς του προς τη Μέση Ανατολή. Εκεί έγινε ηγεμόνας των Σολύμων (μετέπειτα Ιεροσολύμων). Για το συγκεκριμένο θέμα ο Ηρόδοτος γράφει: « Όταν τα παιδιά της Ευρώπης, ο Σαρπηδών και ο Μίνως μάλωσαν για τη βασιλεία και επικράτησε ο Μίνως, ο Σαρπηδών έφυγε μαζί με τους συντρόφους του. Οι εξόριστοι έφτασαν στη Μιλυάδα της Ασίας, όπου σήμερα κατοικούν οι Λύκιοι. Τότε Μιλυάδα και οι Μιλύες λέγονταν Σόλυμοι. Βασιλιάς ήταν ο Σαρπηδών…» ( Ηρόδοτος, Α’, 173). Ο Ηρόδοτος επιβεβαιώνεται από τον Ιουδαίο ιστορικό Φλάβιος Ιώσηπο: « Πολλοί λένε ότι και ο Όμηρος την αποκαλεί Σόλυμα. Την δε προσωνυμία “Ιερό” οι Εβραίοι την έβαλαν αργότερα. Ήταν κατά την εποχή, που με τη στρατιά του Ιησού του ναυή κατά των Χαναναίων και του πολέμεου κατά τον οποίο οι Χαναναίοι κράτησαη την πόλη, που ο Ιησούς κατένειμε στους Εβραίους, οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν να διώξουν τους Χαναναίους από τα Ιεροσόλυμα, μέχρι που την πολιόρκησε ο Δαυίδ… ( Ιώσηπος, “Ιουδαϊκή Αρχαιολογία”, Ζ,3. 10-25) Ο Ιώσηπος θεωρώντας τα Σόλυμα πόλη Χαναναίων, δηλαδή Φιλισταίων, οδηγεί στην κρητική καταγωγή των κατοίκων της σε συνδυασμό με όσα προαναφέραμε από τον Ηρόδοτο. Ο Γεώργιος Τσορμπάτζης ( “Ηώς της Εβραϊκής Παλιγγενεσίας”, Αθήνα 1925) αναφέρεται στα ευρήματα που η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως στις αρχές του 20ου αιώνα και καταλήγει στο συμπέρασμα πως οι Φιλισταίοι κατάγονταν από την Κρήτη: « Οι Φιλισταίοι ήσαν Έλληνες, Κρήτες, ιδία, αποκήσαντες εις Παλαιστίνην κατά το 1500 ή 1800 π.Χ. ήτοι επί της εποχής του Μυκηναϊκού Πολιτισμού. Παρά την Βηθλεέμ ευρλεθη μία των κυριωτέρων πόλεων ή η μητρόπολις ίσως των Φιλισταίων, εκτισμένη επί ερειπίων ετέρας πόλεως των αρχαίων ιθαγενών Χαναναίων, ηττηθέντων προφανώς υπ’ εκείνων. Τα εν τοις τάφοις Φιλισταίων ευρεθέντα χαλκά και αργυρά κοσμήματα και πήλινα αγγεία προδίδουν αριδήλως την μυκηναϊκήν τέχνην των, αντιθέτως προς τα εν τοις συγχρόνοις εβραϊκοίς τάφοις ευρήματα, πάντα ευτελούς και πρωτογόνου σχεδόν νεολιθικής εποχής, ενώ και τα οστά των τάφων Φιλισταίων καταδεικνύουν ομοίως την ανθρωπολογικήν διαφοράν της φυλής…Περί των ανωτέρω ιστορικών αληθειών φαίνονται ομοφωνούντες πάντες οι εν Παλαιστίνη ειδικώς ασχολούμενοι αρχαιοδίφαι.» Ο αρχαιολόγος Δημ. Γαρουφαλής σε άρθρο του με τίτλο “Γολιάθ ο Φιλισταίος- ‘Ενας Αιγαίος Πολεμιστής στην Παλαιστίνη”, σημειώνει: « Γύρω στο 1175 π.Χ. ( σημ. του γραφ.: πιθανόν να πρόκειται για την δεύτερη κάθοδο που ανέφερε ο Αραφάτ) οι Φιλισταίοι, πιθανώτατα αιγαιακής (μινωικής) καταγωγής, ωπλισμένοι με τα πιο σύγχρονα μέσα και ικανότατοι πολεμιστές, αλλά και γνώστες της πυροτεχνολογίας και της μεταλλοτεχνίας, εγκαταστάθηκαν στην περιοχή που ωνομάστηκε Παλαθστίνη. Σύμφωνα με τη βιβλική παράδοση οι Φιλισταίοι ωργανώθηκαν σε μια χαλαρή ομοσπονδία, που απετελείτο από πέντε πόλεις: τη Γάζα, την Ασκάλων(α), την Άζωτο, τη Γαθ και την Εκρών…Ο Γολιάθ χαρακτηρίζεται ως απερίτμητος (χωρίς περιτομή), άρα δεν ήταν σημιτικής καταγωγής. Αυτή η μορφή μοιάζει καταπληκτικά σαν να έχη ξεπηδήσει μέσα από την “Ιλιάδα” του Ομήρου. O Γολιάθ μπορεί θαυμάσια να έχει πολεμήσει στις τάξεις των αρχαίων Ελλήνων έξω από τα τείχη της Τροίας. … Αρκεί ωστόσο να ενθυμηθεί κανείς την αρχική πατρίδα των “Λαών της Θάλασσας” ( την Ελλάδα και το Αιγαίο), μερικοί από τους οποίους εγκαταστάθηκαν στη Φιλισταία, για να λυθή κάθε μυστήριο σχετικά με την παρουσία ενός τέτοιου στρατιώτη στην Παλαιστίνη.» Ο λαός, που άοπλος σήμερα σφάζεται, που μάχεται με πέτρες απέναντι στα καλύτερα στον κόσμο τάνκς και αεροπλάνα, έχει το ίδιο με εμάς φυλετικό DNA. Ο πόνος του είναι και δικός μας πόνος…
Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟ DNA ME TA ΘΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. (ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΗΣΑΝ ΑΓΝΩΣΤΑ. ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑΖΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΕΣΥ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟΥΣ.
Φίλτατε "Πολίτη του Κόσμου". Διαπιστώνω πως δε βρήκες ούτε μια λέξη να καταδικάσεις τις εγκληματικές επιχειρήσεις των Ισραηλιτών, μα βρήκες αρκετές για να σχολιάσεις τις απόψεις μου. Θέλω τον αντίλογο στις απόψεις μου, που τις βασίζω σε πολλές παραπομπές, ώστε να μη θεωρηθεί πως γράφω λόγια του αέρα. Ο πραγματικός Πολίτης του Κόσμου συγκινείται με την αδικία προς έναν αδύναμο λαό που επιτελείται από ένα άρτια εξοπλισμένο έθνος, με τους δυνατούς του κόσμου να νίπτουν τας χείρας των ωσάν νέοι Πόντιοι Πιλάτοι. Κι ενώ πήρες θέση στα γραφόμενά μου δύο φορές, ισάριθμες φορές ξέχασες να καταδικάσεις την εισβολή και τους βομβαρδισμούς των Ισραηλιτών ή σαν πολίτης που ενδιαφέρεσαι για όσα συμβαίνουν στον κόσμο να πάρεις θέση! Γιατί; Η μεροληψία, ξέρεις, η δική μου είναι δικαιολογημένη, η δική σου όμως αδικαιολόγητη...
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΕΙ Η ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ. ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ (ΜΕΤΡΗΣΕ ΑΝ ΘΕΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ) ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΛΑΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ. ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
5 σχόλια:
Ας προσέξουμε το παρακάτω απόσπασμα από την Π. Διαθήκη:
« Θα μείνει ακατοίκητη η Γάζα κι έρημη η Ασκάλωνα. Ξαφνικά θα κατακτηθεί η Ασδώδ, και μέρα μεσημέρι οι κάτοικοί της θα εξοριστούν. Και της Εκρών οι κάτοικοι από την πόλη τους θα διωχτούνε. Αλίμονό σας Φιλισταίοι, εσείς που προέρχεστε από την Κρήτη και κατοικείτε κάτω στα παράλια! Ο Κύριος λέει εναντίον σας: « Θα σ’ ερημώσω, Χαναάν, χώρα των Φιλισταίων! Δε θα μείνει ούτ’ ένας κάτοικος. Θα γίνουν τα παράλια λιβάδια με πηγάδια για τους βοσκούς, και μαντριά για τα κοπάδια. Θ’ ανήκουν σ’ αυτούς που θα επιζήσουν απ’ το λαό του Ιούδα. Εκεί θα βόσκουν τα κοπάδια τους• το βράδυ θα κοιμούνται στα σπίτια της Ασκάλωνας.» ( Σοφονίας, β’ 4-7 ).
Τα παραπάνω δεν γράφτηκαν χθες, ή πριν δέκα μέρες, γράφτηκαν την εποχή του προφήτη Σοφονία ( έζησε τον 7ο π.Χ. αιώνα). Και το 2009 είναι επίκαιρα! Τα εγκλήματα που υποδεικνύονται πριν 2700 χρόνια επιτελούνται και σήμερα! Γράφτηκαν τον 7ο π.Χ. αιώνα και πραγματοποιούνται αυτές τις μέρες από τον ισραηλινό στρατό.
Επιβεβαίωση πως οι Φιλισταίοι έχουν Κρητική καταγωγή έχουμε από πολλές πηγές. « Ο Κύριος λέγει: …Έβγαλα, βέβαια, εσάς (τους Ισραηλίτες) από την Αίγυπτο, αλλά έβγαλα και τους Φιλισταίους απ’ την Κρήτη και τους Αραμαίους από την Κηρ…» ( Αμώς, θ’ 7)
Πολλοί παλαιστίνιοι ερευνητές μιλάνε για αιγαιακή συγγένεια και κρητική-πελασγική- ελληνική καταγωγή. Αυτή η καταγωγή έκανε πριν από χρόνια τον αείμνηστο Ανδρέα Παπανδρέου, τότε πρωθυπουργό της χώρας μας, να σχεδιάσει και να εκτελέσει την επιχείρηση διάσωσης των Παλαιστινίων, από ανάλογο με την σημερινό πολεμικής φύσης εγχείρημα των Ισραηλιτών. Ο ηγέτης τους Γιασέρ Αραφάτ σε ομιλία του στο ξενοδοχείο “Μεγάλη Βρεταννία” στην Αθήνα, μεταξύ άλλων είπε: « Εμείς οι Παλαιστίνιοι καταγόμαστε από την Κρήτη. Φύγαμε από την Κρήτη και πήγαμε στην Παλαιστίνη. Ξαναγυρίσαμε στην Κρήτη και ξαναφύγαμε από την Κρήτη και ξαναπήγαμε και εγκατασταθήκαμε μονίμως στην Παλαιαστίνη…»
Με τον καιρό έγιναν αραβόφωνοι και στην πλειοψηφία τους μουσουλμάνοι, αλλά δεν έπαψαν να θεωρούν μακρινούς συγγενείς τους, τους Έλληνες.
Ο αποικισμός των παραλίων της Παλαιστίνης ανάγεται στα πανάρχαια χρόνια. Η αρχαία ελληνική γραμματεία μας αναφέρει πως ο Σαρπηδώνας, αδελφός του Μίνωα, συγκρούστηκε μαζί του για το θρόνο της Κρήτης. Ηττήθηκε όμως και απέπλευσε με τους οπαδούς του προς τη Μέση Ανατολή. Εκεί έγινε ηγεμόνας των Σολύμων (μετέπειτα Ιεροσολύμων). Για το συγκεκριμένο θέμα ο Ηρόδοτος γράφει: « Όταν τα παιδιά της Ευρώπης, ο Σαρπηδών και ο Μίνως μάλωσαν για τη βασιλεία και επικράτησε ο Μίνως, ο Σαρπηδών έφυγε μαζί με τους συντρόφους του. Οι εξόριστοι έφτασαν στη Μιλυάδα της Ασίας, όπου σήμερα κατοικούν οι Λύκιοι. Τότε Μιλυάδα και οι Μιλύες λέγονταν Σόλυμοι. Βασιλιάς ήταν ο Σαρπηδών…» ( Ηρόδοτος, Α’, 173). Ο Ηρόδοτος επιβεβαιώνεται από τον Ιουδαίο ιστορικό Φλάβιος Ιώσηπο: « Πολλοί λένε ότι και ο Όμηρος την αποκαλεί Σόλυμα. Την δε προσωνυμία “Ιερό” οι Εβραίοι την έβαλαν αργότερα. Ήταν κατά την εποχή, που με τη στρατιά του Ιησού του ναυή κατά των Χαναναίων και του πολέμεου κατά τον οποίο οι Χαναναίοι κράτησαη την πόλη, που ο Ιησούς κατένειμε στους Εβραίους, οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν να διώξουν τους Χαναναίους από τα Ιεροσόλυμα, μέχρι που την πολιόρκησε ο Δαυίδ… ( Ιώσηπος, “Ιουδαϊκή Αρχαιολογία”, Ζ,3. 10-25)
Ο Ιώσηπος θεωρώντας τα Σόλυμα πόλη Χαναναίων, δηλαδή Φιλισταίων, οδηγεί στην κρητική καταγωγή των κατοίκων της σε συνδυασμό με όσα προαναφέραμε από τον Ηρόδοτο.
Ο Γεώργιος Τσορμπάτζης ( “Ηώς της Εβραϊκής Παλιγγενεσίας”, Αθήνα 1925) αναφέρεται στα ευρήματα που η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως στις αρχές του 20ου αιώνα και καταλήγει στο συμπέρασμα πως οι Φιλισταίοι κατάγονταν από την Κρήτη: « Οι Φιλισταίοι ήσαν Έλληνες, Κρήτες, ιδία, αποκήσαντες εις Παλαιστίνην κατά το 1500 ή 1800 π.Χ. ήτοι επί της εποχής του Μυκηναϊκού Πολιτισμού. Παρά την Βηθλεέμ ευρλεθη μία των κυριωτέρων πόλεων ή η μητρόπολις ίσως των Φιλισταίων, εκτισμένη επί ερειπίων ετέρας πόλεως των αρχαίων ιθαγενών Χαναναίων, ηττηθέντων προφανώς υπ’ εκείνων. Τα εν τοις τάφοις Φιλισταίων ευρεθέντα χαλκά και αργυρά κοσμήματα και πήλινα αγγεία προδίδουν αριδήλως την μυκηναϊκήν τέχνην των, αντιθέτως προς τα εν τοις συγχρόνοις εβραϊκοίς τάφοις ευρήματα, πάντα ευτελούς και πρωτογόνου σχεδόν νεολιθικής εποχής, ενώ και τα οστά των τάφων Φιλισταίων καταδεικνύουν ομοίως την ανθρωπολογικήν διαφοράν της φυλής…Περί των ανωτέρω ιστορικών αληθειών φαίνονται ομοφωνούντες πάντες οι εν Παλαιστίνη ειδικώς ασχολούμενοι αρχαιοδίφαι.»
Ο αρχαιολόγος Δημ. Γαρουφαλής σε άρθρο του με τίτλο “Γολιάθ ο Φιλισταίος- ‘Ενας Αιγαίος Πολεμιστής στην Παλαιστίνη”, σημειώνει:
« Γύρω στο 1175 π.Χ. ( σημ. του γραφ.: πιθανόν να πρόκειται για την δεύτερη κάθοδο που ανέφερε ο Αραφάτ) οι Φιλισταίοι, πιθανώτατα αιγαιακής (μινωικής) καταγωγής, ωπλισμένοι με τα πιο σύγχρονα μέσα και ικανότατοι πολεμιστές, αλλά και γνώστες της πυροτεχνολογίας και της μεταλλοτεχνίας, εγκαταστάθηκαν στην περιοχή που ωνομάστηκε Παλαθστίνη. Σύμφωνα με τη βιβλική παράδοση οι Φιλισταίοι ωργανώθηκαν σε μια χαλαρή ομοσπονδία, που απετελείτο από πέντε πόλεις: τη Γάζα, την Ασκάλων(α), την Άζωτο, τη Γαθ και την Εκρών…Ο Γολιάθ χαρακτηρίζεται ως απερίτμητος (χωρίς περιτομή), άρα δεν ήταν σημιτικής καταγωγής. Αυτή η μορφή μοιάζει καταπληκτικά σαν να έχη ξεπηδήσει μέσα από την “Ιλιάδα” του Ομήρου. O Γολιάθ μπορεί θαυμάσια να έχει πολεμήσει στις τάξεις των αρχαίων Ελλήνων έξω από τα τείχη της Τροίας. … Αρκεί ωστόσο να ενθυμηθεί κανείς την αρχική πατρίδα των “Λαών της Θάλασσας” ( την Ελλάδα και το Αιγαίο), μερικοί από τους οποίους εγκαταστάθηκαν στη Φιλισταία, για να λυθή κάθε μυστήριο σχετικά με την παρουσία ενός τέτοιου στρατιώτη στην Παλαιστίνη.»
Ο λαός, που άοπλος σήμερα σφάζεται, που μάχεται με πέτρες απέναντι στα καλύτερα στον κόσμο τάνκς και αεροπλάνα, έχει το ίδιο με εμάς φυλετικό DNA. Ο πόνος του είναι και δικός μας πόνος…
Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟ DNA ME TA ΘΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.
(ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ)
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΗΣΑΝ ΑΓΝΩΣΤΑ. ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑΖΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΕΣΥ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟΥΣ.
Φίλτατε "Πολίτη του Κόσμου". Διαπιστώνω πως δε βρήκες ούτε μια λέξη να καταδικάσεις τις εγκληματικές επιχειρήσεις των Ισραηλιτών, μα βρήκες αρκετές για να σχολιάσεις τις απόψεις μου. Θέλω τον αντίλογο στις απόψεις μου, που τις βασίζω σε πολλές παραπομπές, ώστε να μη θεωρηθεί πως γράφω λόγια του αέρα. Ο πραγματικός Πολίτης του Κόσμου συγκινείται με την αδικία προς έναν αδύναμο λαό που επιτελείται από ένα άρτια εξοπλισμένο έθνος, με τους δυνατούς του κόσμου να νίπτουν τας χείρας των ωσάν νέοι Πόντιοι Πιλάτοι.
Κι ενώ πήρες θέση στα γραφόμενά μου δύο φορές, ισάριθμες φορές ξέχασες να καταδικάσεις την εισβολή και τους βομβαρδισμούς των Ισραηλιτών ή σαν πολίτης που ενδιαφέρεσαι για όσα συμβαίνουν στον κόσμο να πάρεις θέση! Γιατί;
Η μεροληψία, ξέρεις, η δική μου είναι δικαιολογημένη, η δική σου όμως αδικαιολόγητη...
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΕΙ Η ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ. ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΛΑΟΥ,ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ (ΜΕΤΡΗΣΕ ΑΝ ΘΕΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ) ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΛΑΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ.
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Δημοσίευση σχολίου