Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Ξεχάστε το Facebook, η μόδα θέλει Τwitter!



Ανάμεσα σε SΜS και μπλογκ, αποτελεί τον θρίαμβο της πλανητικής φλυαρίας

Κάτι ανάμεσα σε υπηρεσία SΜS και μπλογκ, το Τwitter εγκαινίασε έναν νέο τρόπο επικοινωνίας, ο οποίος συνδυάζει την προσωπική εξομολόγηση με την άμεση πληροφόρηση. Από μια άλλη άποψη, η δημοφιλής ιστοσελίδα που κάνει το Facebook να μοιάζει παρωχημένο είναι ο θρίαμβος της πλανητικής φλυαρίας.
Σε κάθε περίπτωση, είναι η τελευταία λέξη της μόδας στη διαδικτυακή επικοινωνία. Ένα κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει σε πραγματικό χρόνο την ανταλλαγή σύντομων μηνυμάτων- τα λεγόμενα tweets (τιτιβίσματα)-, καθώς δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 140 χαρακτήρες. Οι ειδικοί, πάλι, προτιμούν να το ορίζουν ως «μικρομπλόγκινγκ», υπενθυμίζοντας ότι στα πρώτα του βήματα, το Τwitter χρησίμευε ως μέσο ανταλλαγής ασήμαντων πληροφοριών: «Πίνω καφέ», «Βλέπω το ματς στην τηλεόραση» και άλλα τέτοια έγραφαν κυρίως οι πρώτοι χρήστες θέλοντας να πληροφορήσουν γρήγορα και απλά τους φίλους τους πού βρίσκονται και τι κάνουν. Από τότε το Τwitter κέρδισε νέους φίλους με θεαματικούς ρυθμούς και έγινε η ιστοσελίδα με την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κοινότητα. Πώς εξηγείται η επιτυχία του; «Κατ΄ αρχάς γιατί βλέπεις τους άλλους να τη χρησιμοποιούν», δηλώνει στη «Figaro» ο Τζεφ Μαν, αντιπρόεδρος της εταιρείας τεχνολογικών πληροφοριών Gartner. «Είναι το φαινόμενο “χιονοστιβάδα” που είδαμε επίσης στο Facebook και το ΜySpace. Επιπλέον, το Τwitter είναι ένα πολύ ανοικτό περιβάλλον που προσαρμόζεται σε άλλα δίκτυα, ενώ προσφέρει εξαιρετικά εργαλεία έρευνας και στατιστικής».

Απλότητα
Το κύριο προσόν του Τwitter είναι η απλότητα. Η εγγραφή είναι δωρεάν κι έπειτα ο χρήστης δεν έχει παρά να επιλέξει τα μέλη με τα οποία θέλει να επικοινωνεί ζητώντας να «ακολουθεί» («follow») τα μηνύματά τους. Μια μηχανή αναζήτησης του επιτρέπει να εντοπίσει εύκολα τις επαφές που τον ενδιαφέρουν. Τα μηνύματα μπορούν να γράφονται και αποστέλλονται από την ιστοσελίδα ή το κινητό τηλέφωνο. Κάθε φορά που ένα μέλος γράφει ένα μήνυμα, αυτό εμφανίζεται αυτόματα στο σάιτ. Το Τwitter έφυγε σιγά σιγά από τον αστερισμό του «μικρομπλόγκινγκ» κι έγινε μια κανονική πηγή πληροφόρησης. Με το Τwitter ενημερώνει ο Στιβ Τζομπς για τα τελευταία προϊόντα της Αpple, ενώ χιλιάδες μηνύματα διακινήθηκαν κατά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Βομβάης. Στη σελίδα του σάιτ «Ρublic Τimeline», η οποία είναι προσβάσιμη απ΄ όλους, συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες μαρτυρίες σε πραγματικό χρόνο.

LΙΝΚ: www.twitter.com

Το νέο φαινόμενο του Διαδικτύου

ΤΟ ΤWΙΤΤΕR άρχισε να λειτουργεί τον Μάρτιο του 2006 στο Σαν Φρανσίσκο και η σημερινή του φήμη οφείλει πολλά στον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Σύμφωνα με το περιοδικό «Τime» είναι το νέο φαινόμενο του Διαδικτύου, όπως ήταν τον περασμένο χρόνο το Facebook. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες τους ή να ενημερώσουν τους δημοσιογράφους. Προς το παρόν, οι διαχειριστές της ιστοσελίδας δεν δέχονται διαφημίσεις, ενώ χάκερ παραβίασαν τους λογαριασμούς γνωστών προσώπων στις ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων του Ομπάμα και της Μπρίτνεϊ Σπίαρς.

ΠΗΓΗ: TA NEA.gr

vagia-gr twitter >>>> http://twitter.com/vagiablog


Δεν υπάρχουν σχόλια: