Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Η εξέλιξη της μορφής (β' μέρος)



[[ δαμ-ων ]]


Η όλη εξέλιξη της μορφής μπορεί να παρασταθεί μ’ έναν κατακόρυφο κύκλο, όπου αρχίζοντας από πάνω προς τα κάτω έχουμε το “Κατιόν τόξο”, το αριστερό ημικύκλιο, ενώ το άλλο μισό αρχίζοντας από κάτω προς τα πάνω έχουμε το “Ανιόν τόξο”. Στο Κατιόν τόξο η Παγκόσμια Ζωή παρέχει στην ύλη δυνάμεις και χαρακτηριστικές ιδιότητες, τις οποίες χρησιμοποιεί κατά το Ανιόν τόξο, ώστε να συνενώνεται σε συγκεκριμένες μορφές, σε σώματα ορυκτών, φυτών, ζώων κι ανθρώπων. Έτσι σχηματίζονται οργανωμένα “οχήματα”, διαμέσου των οποίων η συνείδηση μπορεί να επικοινωνεί με τα πεδία της εκδήλωσης και δέχεται τους κραδασμούς τους, αποκτώντας την εμπειρία με την επαφή του αντίστοιχου πεδίου.
Η δόμηση των φυσικών σωμάτων αρχίζει με την κατασκευή των ορυκτών. Τα άτομα της Φυσικής ή της Χημείας επιδείχνουν την ποιότητα της νοημοσύνης, γιατί εμφανίζουν χαρακτηριστικά διακριτικού νου και ίχνη ικανότητας επιλογής, γεγονός για το οποίο συνηγορεί η Κβαντική Φυσική και το φαινόμενο της περίθλασης κινουμένων σωματιδίων, όπως τα ηλεκτρόνια. Με αυτό τον τρόπο η μικροσκοπική ζωή μέσα στην ατομική μορφή επιδείχνει κάποια ψυχική ποιότητα.
Τα άτομα με την ένωσή τους οικοδομούν κάποια μορφή του ορυκτού βασιλείου, που εμφανίζει τώρα εκτός από διακριτικό κι εκλεκτικό “νου” και μια άλλη ιδιότητα, την ευκαμψία. Στη συνέχεια αυτές οι δύο ποιότητες εμφανίζονται και στο φυτικό βασίλειο, αλλά επιπλέον και μια τρίτη, η αισθαντικότητα, που εκδηλώνεται με συγκίνηση ή αίσθημα. Σήμερα, πειράματα με φυτά αποδεικνύουν ότι τα φυτά χαίρονται, λυπούνται, μαραζώνουν, επηρεάζονται από ένα χαρούμενο περιβάλλον ή μπορούμε να επιδράσουμε “ψυχικά” πάνω τους.
Στο ζωικό βασίλειο, εκτός από τις τρεις ιδιότητες που αναφέραμε, εκδηλώνεται και το ένστικτο, ενώ η αισθαντικότητα βαθμιαία εκλεπτύνεται κι αποκτά ιδιότητες αγάπης, αφοσίωσης, θυσίας, υπακοής, όπως τις συναντάμε στο άλογο, τον σκύλο, το δελφίνι κ.α.
Τελικά φτάνουμε στον άνθρωπο, όπου όλες αυτές οι ιδιότητες παρουσιάζονται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και που επιδείχνει νοήμονα δραστηριότητα και θέληση, έχοντας την ικανότητα να αισθάνεται σε μεγαλύτερο βαθμό συγκίνηση κι αγάπη. Όμως η διαδρομή της ανθρώπινης μορφής γνώρισε πολλές αλλαγές, εξελίχθηκε σταδιακά μέσα από διάφορες φυλές και υποφυλές. Τα αρχεία της ανθρώπινης σοφίας μας αναφέρουν ότι η ανθρωπότητα θα φτάσει στην τελείωση περνώντας μέσα από επτά ρίζες- φυλές και κάθε φυλή εξελίσσεται μέσα από επτά υποφυλές. Για τις δύο πρώτες ρίζες- φυλές οι γνώσεις μας είναι ελάχιστες και υπάρχουν στην μυθολογία μας ορισμένες αναφορές για τους Βόρειους και τους Υπερβόρειους. Η Τρίτη φυλή αναφέρεται σαν Λεμούρια και σ’ αυτήν αναπτύχθηκαν τα όργανα της όρασης, χωρίς όμως να αντιλαμβάνονται τα χρώματα. Η τέταρτη φυλή είναι γνωστή αρκετά από τη μυθολογία και τις αναφορές του Πλάτωνα στην Ατλάντεια φυλή. Στους Άτλαντες αναπτύχθηκαν σημαντικά οι αισθήσεις της αφής και της ακοής, που είχαν εμφανιστεί στις δύο πρώτες φυλές, καθώς και της όρασης και γεύσης. Στη σημερινή φυλή, την Αρεία φυλή, έχει αναπτυχθεί η όσφρηση, ενώ στις επόμενες δύο φυλές, την 6η και την 7η θα αναπτυχθούν δύο ακόμη αισθήσεις. Επομένως σε κάθε φυλή ο άνθρωπος αναπτύσσει μία αίσθηση, γι’ αυτό σήμερα στην 5η φυλή έχουμε πέντε αισθήσεις. Εδώ να τονίσουμε ότι για τα μέχρι σήμερα πέντε γένη έχει μιλήσει και ο Ησίοδος.
Έτσι σταδιακά η Θεία Ζωή δομεί τη μορφή του ανθρώπου, προικίζοντάς τον με περισσότερα και πιο ευαίσθητα όργανα, καθώς κι άλλους φορείς, αιθερικούς, συγκινισιακούς και νοητικούς, εγκαθιστώντας κι άλλα αιθερικά ή ενεργειακά κέντρα (τα τσάκρας) τα οποία βαθμιαία θα αφυπνιστούν και τελικά το νευρικό μας σύστημα θα συνδεθεί με αυτά τα κέντρα για να λάβει κι άλλες εντυπώσεις, τις οποίες σ’ αυτή τη φυλή έχουν ελάχιστοι, οι πολύ εξελιγμένοι (οι άγιοι).
Η ανθρώπινη μορφή, το ανθρώπινο σώμα, αποτελεί τον φορέα της ψυχής, που είναι το θησαυροφυλάκιο όπου συγκεντρώνονται όλοι οι θησαυροί των ικανοτήτων που αποκτώνται από τις εμπειρίες της ανθρώπινης εξέλιξης.
Η αλυσίδα αυτή της εξέλιξης, που γνωρίσαμε, επεκτείνεται και στον πλανήτη μας (συνακόλουθα και στους άλλους πλανήτες), όπου μια κεντρική Οντότητα, η οποία αναφέρεται σαν Πλανητικός Λόγος ή βιβλικά σαν ο “Αρχαίος των Ημερών”, εκδηλώνεται. Γι’ αυτό ο πλανήτης μας είναι μια ζώσα μορφή- άραγε, πώς ένας μη ζωντανός πλανήτης μπορεί να διατηρεί τα δισεκατομμύρια των μορφών ζωής, παρέχοντάς τους ζωή;- και θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες μας από τη συμπεριφορά μας απέναντί του.
Η εξέλιξη συνεχίζεται στον ήλιο, όπου άλλη μια Οντότητα, που αναφέρεται σαν Ηλιακός Λόγος ή βιβλικά σαν Μελχισεδέκ, πολύ ανώτερη απ’ αυτήν του πλανήτη μας, ενοικεί κι εκδηλώνεται, και σταδιακά φτάνουμε στην εξέλιξη του γαλαξία.
Επομένως, η Θεία Ζωή υπάρχει παντού και είναι παρούσα από τα άτομα μέχρι τους γαλαξίες.
Όταν μια μορφή φτάσει στο υψηλότερο σημείο της ανάπτυξής της, τότε η Ζωή τη διαλύει, ώστε η “ζωή” (ή ενοικούσα ψυχή), που την ενεργοποιούσε να μπορέσει να συνεχίσει την εξέλιξή της σε μια νέα μορφή, προσαρμοσμένη περισσότερο στις ανάγκες της. Έτσι, όταν μια μορφή φτάσει στο έσχατο όριο της αποδοτικότητάς της και η ύλη της είναι ανίκανη να δώσει περισσότερα, την συντρίβει, ώστε τα υλικά της να συνδυαστούν και πάλι κάτω από τη ζωτική ώθηση για να μπορέσουν να συνθέσουν έναν νέο οργανισμό, πιο εύπλαστο από τον παλιό, όπου η “ζωή” θα μπορεί να εκδηλώσει τις αυξανόμενες δυνάμεις της. Την διάλυση της μορφής, την ονομάζουμε “θάνατο”. Όμως ακόμα και ο θάνατος είναι ένα αγαθοποιό έργο της Υπέρτατης Διάνοιας, γιατί καταλύει μια μορφή άχρηστη, μια μορφή- φυλακή για να αποδώσει στην έγκλειστη “ζωή” μια άλλη μορφή, όπου θα μπορέσει να συνεχίσει την ανάπτυξή της. Μην ξεχνάμε πως τον Χειμώνα τον διαδέχεται πάντοτε η Άνοιξη, οπότε από την άποψη της “ζωής”, κάθε θάνατος αντιπροσωπεύει τη γέννηση ενός όντος με μια νέα μορφή, που έχει μεγαλύτερες δυνατότητες και μπορεί να προσαρμόζεται καλλίτερα στην εξελισσόμενη ζωή. Επομένως του έργο του “καταστροφέα” είναι τόσο θεϊκό, όσο και του “δημιουργού”!
Απ’ όσα αναφέρθηκαν, προκύπτει ότι κάθε άτομο είναι μια “ζωή”, και όλες οι μορφές είναι ζώσες μορφές, που καθεμιά αποτελεί τον φορέα έκφρασης κάποιας ενοικούσας οντότητας, ενός τμήματος του Πνεύματος.
Με την πάροδο του χρόνου και καθώς διευρύνεται η συνειδητότητά μας θ’ αντιλαμβανόμαστε όλο και περισσότερο το σχέδιό Του και θα γινόμαστε συνειδητοί εργάτες- συνεργάτες θα ‘λεγα καλύτερα- για να επιτευχθεί ο ουσιαστικός σκοπός Του.
Θα πρέπει ν’ αντιληφθούμε από τώρα ότι τα πάντα αποτελούν μια ολότητα, οπότε είναι φυσική αναγκαιότητα ο σεβασμός κάθε μορφής ζωής. Όλες οι μορφές, για να υπάρχουν, είναι σπουδαίες, από την ταπεινή χλόη μέχρι τον νομπελίστα επιστήμονα, κι από τον ημιάγριο κάτοικο του Αμαζονίου μέχρι τον πρεσβύτερο αδελφό μας που έφτασε στην τελείωση. Πίσω από κάθε μορφή υπάρχει η Θεία ζωή.
Ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε πως αυτό συμβαίνει σε ολόκληρο το Σύμπαν. Μ’ αυτόν τον τρόπο θ’ αποχτήσουμε μια εκδοχή για τον εαυτό μας και πιθανόν για το μυστήριο του ηλιακού μας συστήματος και κατ’ επέκταση το κλειδί για το μυστήριο του Σύμπαντος…


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ΔΑΜ-ΩΝ. Με σκωπτική διάθεση αρχικά και πιό σοβαρά μετά,δίνω την δική μου άποψη στην ανάρτησή σου.
1. "..Θα αφυπνησθούν τα τσάκρας και το νευρικό σύστημα θα δεχθεί κι άλλες εντυπώσεις,που τώρα έχουν μόνο οι άγιοι.."
-Λοιπόν λίγες-λίγες τις εντυπώσεις
αλλοιώς το ήδη φορτωμένο νευρικό
μας θα τα παίξει τελείως.Δηλαδή
θα αγιάσουμε όλοι?
Tα χάπια μουουουουουου!!!
-Τα τσάκρας έχουνε σχέση με
κάποιον Τσάκρη που μαζί
είμασταν στο στρατό,γιατί άν
έχουν,τότε έχασα την ευκαιρία
να προηγηθώ της εποχής μου.
2."..Όταν φθάσει μια μορφή στο έσχατο όριο αποδοτικότητας,τότε συντρίβεται.."
-Άρα όσο πιό αργά ανεβάζεις την
απόδοσή σου,τόσο πιό πολλά
χρόνια θα ζήσεις. Έ τότε ζήτω η
τεμπελιά.
3."..Ο θάνατος δίνει ζωή σε όν με μεγαλύτερες δυνατότητες.."
-Και οι τελείως ηλίθιοι,που είναι
άπειρος αριθμός στην εποχή μας,
πώς προέκυψαν? Ρωτάω γι'αυτούς
που ηλιθιότεροι δεν υπάρχουν.
4.Λίγο-πολύ όμως φίλε,όλα αυτά τα περί "..Θείου σχεδίου.." μυρίζουν προγραμματισμό, δηλαδή κομάτια ενος μωσαϊκού,σκόρπια εντελώς,που το καθένα τοποθετείται αυστηρά και μόνο στην εξ αρχής καθορισμένη θέση του που είναι μια και μοναδική. Σε τι διαφέρει αυτή η θεώρηση απο το Μουσουλμανικό ΚΙΣΜΕΤ,ή την Ελληνική μοιρολατρία,καταστάσεις όχι απλώς απαράδεκτες αλλά καθ'ολοκληρία αξιοκατάκριτες και απορριπτέες? Έτσι οδηγούμαστε σε μιά πλήρως ανελεύθερη ανθρώπινη ύπαρξη, που δεν μπορεί ποτέ να αλλάξει την μοίρα της αφού είναι προδιαγεγραμμένη και που όποιος πεσμένος στο έδαφος καταφέρει με νύχια και δόντια να σηκωθεί όρθιος,δεν το κατάφερε επειδή προσπάθησε αλλά επειδή στην μοίρα του ήταν γραμμένο να τα καταφέρει!Αν το προχωρήσουμε λίγο πιο πέρα, αυτό σημαίνει οτι όποιος κατάφερε με τον αγώνα του να βελτιώσει οτιδήποτε, ήταν γραφτό (απο άλλον) να το πετύχει, ενώ όποιος δεν προσπάθησε φταίει αυτός απο μόνος του,επειδή ήταν λιγόψυχος. Διότι διαφορετικά,η έλλειψη προσπάθειας είναι επίσης προκαθορισμένη (απο άλλον), οπότε οδηγούμαστε στη χειρότερη μορφή μοιρολατρείας,που θέλει την Εξουσία ελέω Θεού και "..μην ταράσσετε την υπάρχουσα τάξη που μας εξασφαλίζει την ζωή και την ευημερία..",που διακήρυταν αφορίζοντας το '21 και τους αγωνιστές,οι φιλοτομαριστές ρασοφόροι.
Αν έχω ερμηνεύσει σωστά τα γραπτά σου φίλε ΔΑΜ-ΩΝ, δηλώνω πλήρη διαφωνία με την θεωρία που θέλει το Σύμπαν έμψυχο και άψυχο,τμήματα ενός Σχεδίου που εκπονήθηκε απο μια Θεότητα και βρίσκεται σε εξέλιξη. Αν ο σκοπός είναι βάσει του Σχεδίου να οδηγηθούμε στη τελειότητα, στο απόγειο της αποδοτικότητας του νού και των αισθήσεων,την επόμενη στιγμή θα επακολουθήσει η συντριβή, σύμφωνα πάντα με την ίδια θεωρία. Αλλά τότε προς τι όλο αυτό το οικοδόμημα? Ποιός σκοπός και ποιό σχέδιο εκπληρώνεται? Γιατί να επιδιώκεται η τελειότητα αφού απαρέκλιτα θα οδηγήσει στην πλήρη εξαφάνιση? Όλοι και όλα,πιόνια σε ένα παιχνίδι με προκαθορισμένους ρόλους και δυνατότητες,δέσμιοι ενός πεπρωμένου,"..μοιραίοι και άβουλοι..",ηθοποιοί και θεατές ταυτόχρονα,σε μιά παράσταση που η ολοκλήρωσή της,έχει ως ανταμοιβή τον θάνατο? Σε τι διαφέρει αυτή η θεωρία, από τον Παυλιανικό σκοταδισμό και φασισμό, που τον άνθρωπο τον αποκαλεί και τον κατατάσει σε μιά και μοναδική κατηγορία,αυτήν του δούλου? ("..Εγεννήθη ο δούλος του Θεού..","..βαφτίζεται ο δούλος του θεού..","..αρραβωνίζεται ο δούλος του θεού..","..κατάταξον την ψυχή του δούλου σου..".........!!!!!)
Ο δούλος φίλε ΔΑΜ-ΩΝ λογίζεται μόνο ως αντικείμενο,( res για τους Ρωμαίους),έτσι χρησιμοποιείται και οφείλει να κρατά μόνιμα το κεφάλι σκυμένο,γιατι έτσι δείχνει όχι μόνο σεβασμό,αλλά κυρίως φόβο. Πού?
Στον άρχοντα που του επιτρέπει να ζεί για να τον υπηρετεί και που όταν δεν μπορεί πλέον να βελτιώσει τις υπηρεσίες του,τον εξοντώνει. Σύμφωνα με την θεωρία του Σχεδίου, εκπληρώθηκε ο ρόλος του.
"Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν"
ο τίτλος μιάς παλιάς τανίας.
Σύμφωνα με την θεωρία του Σχεδίου, το ίδιο και τους δούλους.
Και σύμφωνα πάντα με την ίδια θεωρία, ο μεγαλύτερος ευεργέτης της ανθρωπότητας, αυτός που απο την ημέρα της σύλληψής του στην κοιλιά της μάνας του,επωμίσθηκε να διεκπεραιώσει θυσιαζόμενος,τον πιό άχαρο και μισητό ρόλο που περιελάμβανε το Σχέδιο, αυτός ο άνθρωπος είναι ο Ιούδας. Χάρις στην δική του θυσία εκπληρώθηκε μιά απο τις πιό απεχθείς σκηνές της παράστασης, που σύμφωνα με την θεωρία ήταν προγραμματισμένη, άρα αναπόφευκτη.
Για να πάμε και πιό μακρυά,οι πόλεμοι,οι καταστροφές,τα παιδιά που πεθαίνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες απο πείνα και αρρώστιες, όλα αυτά και πολλά άλλα χειρότερα, αποτελούν αναπόφευκτες καταστάσεις που πρέπει οπωσδήποτε να συμβούν,γιατί είναι θέλημα του σεναριογράφου. Και μη μου απαντήσεις οτι αυτά είναι αποτέλεσμα των αποφάσεων όσων διαφεντεύουν τον κόσμο, γιατί και αυτοί προφανώς έχουν αυτούς τους ρόλους στην παράσταση.
Δεν βγαίνει άκρη όμως έτσι και ουσιαστικά όπως είπα και πιό πάνω, δεν διακρίνεται πουθενά, κατά την άποψή μου πάντα, ο σκοπός όλου αυτού του Σχεδιασμού.
Τολμώ να προσθέσω οτι όλα αυτά είναι τελείως παράλογα και τόσο εγκληματικές κάποιες σκηνές,που θεωρώ αδιανόητο οτι σχεδιάσθηκε απο Θεϊκό Νού, αν υπάρχει.
Αν όμως όντως υπάρχει και έτσι περνά την ώρα του, θα μου επιτρέψεις να πιστεύω οτι είναι τόσο άδικος, όσο κάποια απο τα δημιουργήματά του.

ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ