Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

"Πόλεμος" προσφορών στην κινητή τηλεφωνία



Σε νέο μέτωπο ανταγωνισμού για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας εξελίσσονται τα προγράμματα που συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα των συνδέσεων συμβολαίου με εκείνα των πακέτων καρτοκινητής, καθώς οι προσφορές έχουν πληθύνει τις τελευταίες εβδομάδες.
Παράλληλα, έχει αρχίσει εκ νέου να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στα πακέτα πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν να αυξήσουν τα έσοδά τους από υπηρεσίες πέραν της φωνής.

Προσφορές
Τελευταίο δείγμα των προσφορών που γίνονται ήρθε από την Cosmote, η οποία δίνει δώρο 1.200 λεπτά ομιλίας για έναν ολόκληρο χρόνο προς αριθμούς Cosmote και σταθερά τηλέφωνα, αλλά και δωρεάν συσκευή από μία μεγάλη γκάμα με κάθε νέα σύνδεση στα προγράμματα ΚαρτοΣυμβολαίου, όπως ονομάζει η θυγατρική του ΟΤΕ τη δική της πρόταση στην εν λόγω κατηγορία. Δωρεάν συσκευή αλλά και επιπλέον χρόνο ομιλίας σε μηνιαία βάση προσέφερε πρώτη, πάντως, η Vodafone πριν από μερικές εβδομάδες και είναι αξιοσημείωτο ότι η εν λόγω προσφορά αποτελεί βασικό κομμάτι της διαφημιστικής καμπάνιας της θυγατρικής του βρετανικού κολοσσού αυτή την περίοδο. Τα αντίστοιχα πακέτα της Vodafone ονομάζονται Καρτοπρογράμματα. Επιπλέον χρόνο ομιλίας προσφέρει από το τέλος Μαρτίου και η Wind στα δικά της προγράμματα που ονομάζονται Καρτοσυνδέσεις.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι συνδρομητές των εν λόγω προγραμμάτων πληρώνουν ένα σχετικά χαμηλό μηνιαίο πάγιο της τάξεως των 20-35 ευρώ με αντίστοιχο χρόνο ομιλίας (συν τον επιπλέον των προσφορών). Μόλις ο χρόνος καταναλωθεί είτε για φωνητικές κλήσεις είτε για αποστολή SMS, τότε ο συνδρομητής θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποια κάρτα ανανέωσης χρόνου ομιλίας -τις ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούνται από τους κατόχους πακέτων καρτοκινητής τηλεφωνίας.
Τα προγράμματα αυτά θεωρούνται μία αγορά που έχει σημαντικές προοπτικές, δεδομένου ότι υπάρχει μία αρκετά σημαντική μερίδα καταναλωτών που θέλουν μεν να έχουν σύνδεση συμβολαίου αλλά να μπορούν να ελέγχουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις δαπάνες τους.

Συνδρομητές
Επιπλέον, οι πάροχοι θεωρούν ότι με τέτοιου είδους προσφορές αυξάνουν τις πιθανότητες να διατηρήσουν συνδρομητές ή να προσελκύσουν πελάτες από τον ανταγωνισμό, κάτι που αποτελεί και το ζητούμενο αυτή την περίοδο. Παράλληλα, οι εταιρείες του κλάδου έχουν εντείνει τις προσπάθειές τους προσέλκυσης συνδέσεων για πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας (mobile broadband). Και οι τρεις εταιρείες προσφέρουν, μάλιστα, δωρεάν ένα netbook (μικρός φορητός υπολογιστής προσιτού κόστους) με κάθε νέα σύνδεση. Μάλιστα, Cosmote και Wind άλλαξαν πρόσφατα το netbook της προσφοράς, διαθέτοντας δύο από τα πιο νέα μοντέλα που υπάρχουν στην ελληνική αγορά, ενώ αναμένεται να υπάρξουν και άλλες αντίστοιχες κινήσεις μέχρι το καλοκαίρι.

imerisia.gr, Του Δημήτρη Μαλλά


Δεν υπάρχουν σχόλια: