Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Μόνο τα αναγκαία αγοράζουν οι Έλληνες

Mε αγώνα δρόμου για την εξεύρεση όχι απλώς φθηνότερων, αλλά προϊόντων που να προσδίδουν αξία στα χρήματά τους έχουν επιδοθεί οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο, σε μια προσπάθεια να μειώσουν περαιτέρω τα έξοδα του νοικοκυριού τους.
Σίγουρα, τα φθηνά προϊόντα αποτελούν σταθερή αξία στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο (ποσοστού 58%), ωστόσο ακόμη μεγαλύτερο, έστω και οριακά (61%), είναι το ποσοστό των καταναλωτών που ψηφίζει πλέον τα προϊόντα που προσδίδουν αξία στα χρήματά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: