Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

ΟΧΙ! Δεν θα βουλιάξουμε…

[[ δαμ- ων ]]

Σήμερα, μέσα από αυτό το άρθρο θα μιλήσουν οι ποιητές μας. Οι δάσκαλοι…:
«Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική•
το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Όμηρου.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Όμηρου.» … και μου’ παν:
«Εύγε, και ανάγνωση γνωρίζεις
και πολλά μέλλει να μάθεις
αν τον Ασήμαντο εμβαθύνεις»
Γνωρίζοντας ανάγνωση και το μυστικό να συνταιριάζω σκόρπιους στίχους, λέω να δώσω λίγο θάρρος στη βαριόθυμη ελληνική ψυχή. Γιατί αυτές τις μέρες, αλλά και τις μελλούμενες, με λόγια και με πράξεις πρέπει να στεριώσει ό ένας τον άλλον. Να μην τον αφήσει να λιποψυχήσει γιατί … «το μόνο πράγμα που μας έχει απομείνει είναι μια φούχτα ελπίδα κάτω από τα’ ανοιχτό πουκάμισο, με τις μαύρες τρίχες και το σταυρουδάκι του ήλιου. Όπου έχει κράτος κι εξουσία η Άνοιξη κι όπου γιορτάζουμε μετά τη σταύρωση τη σίγουρη Ανάσταση.»
Οι κλέφτες της ελπίδας μας, οι 153 μεγάλοι κυβερνητικοί λαοπλάνοι και ξεπουλητές του έθνους, συνέτρεξαν τον τελευταίο πρωθυπουργό που μιμήθηκε τους μακρινούς προγόνους από το σόι της μάνας του, τους φαρισαίους σταυρωτήδες:
«Εζυγίσανε τη χαρά μου και τη βρήκανε, λέει, μικρή
και την πατήσανε χάμου σαν έντομο.
Τη χαρά μου χάμου πατήσανε και στην πέτρα μέσα την κλείσανε
και στερνά την πέτρα μου αφήσανε
τρομερή ζωγραφιά μου.
Με πελέκι βαρύ τη χτυπούν,
με σκαρπέλο σκληρό την τρυπούν
με καλέμι πικρό τη χαράζουν, την πέτρα μου.»
Με ένα καλοστημένο, από χρόνους πολλούς, σχέδιο, μας έκαναν παγκόσμιο πειραματόζωο για να περάσουν την παγκόσμια διακυβέρνηση. Κυνικά ο νενέκος πρωθυπουργός μας παραδέχτηκε προχθές: «Εμείς από την αρχή της κρίσης τονίζαμε ότι δεν περιορίζεται η κρίση αυτή στην Ελλάδα, αλλά είναι ευρωπαϊκή και ότι αυτό οφειλόταν στο συστημικό και θεσμικό έλλειμμα της Ευρωζώνης. Δυστυχώς, η Ελλάδα πλήρωσε πρώτη αυτά τα συστημικά προβλήματα. Αν θέλετε, ήμασταν και ένα πειραματόζωο στην προσπάθεια επίλυσης της κρίσης, με όλα όσα σήμαιναν αυτά τα προβλήματα και για τις πολλές και νέες προσαρμογές που χρειάστηκαν και στο πρόγραμμά μας».
Δεν είπε όμως όλη την αλήθεια. Ότι ένας πρόθυμος “παρασκευαστής” του πειράματος ήταν και είναι ο ίδιος. Ένα άβουλο πιόνι που για κάποια δισεκατομμύρια της οικογένειας Παπανδρέου- Τσάντ ξεπούλησε τη χώρα, που του έκαμε την τιμή να του εμπιστευτεί την τύχη της κάνοντάς τον πρωθυπουργό. Μα πλανήθηκε ο λαός, γιατί διάλεξε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

Η συνέχεια >>> VAGIAblog

Δεν υπάρχουν σχόλια: