Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Φρούτα και λαχανικά κατά του εγκεφαλικού

Διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά, από φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως, φαίνεται να μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου στις γυναίκες, ακόμα και αν έχουν προηγούμενο ιστορικό καρδιοπάθειας, αναφέρει νέα έρευνα.
Η σουηδική έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Stroke’, περιέλαβε περισσότερες από 5.700 γυναίκες με ιστορικό καρδιοπάθειας. Οι γυναίκες, ηλικίας 49 έως 83 ετών, παρακολουθήθηκαν για 11,5 χρόνια κατά μέσον όρο (η ομάδα που δεν είχε καρδιοπάθεια) ή για 10 χρόνια (η ομάδα που είχε καρδιοπάθεια).
Κατά τη διάρκεια της επανεξέτασης, περισσότερα από 1.300 εγκεφαλικά επεισόδια συνέβησαν στην ομάδα που δεν έπασχε από καρδιοπάθεια και περισσότερα από 1.000 στην ομάδα καρδιοπάθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: