
Καλά νέα για όσους λατρεύουν το τσάι. Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι τρία φλιτζάνια την ημέρα μπορούν να ελαττώσουν και την «μικρή» και την «μεγάλη» πίεση.
Τα ευρήματα ισχύουν για όσους πίνουν μαύρο τσάι και μάλιστα σκέτο – οι ερευνητές διευκρινίζουν πως δεν ξέρουν εάν ισχύουν και για το πράσινο ή για το τσάι με γάλα, διότι οι εθελοντές τους δεν έπιναν αυτές τις μορφές τσαγιού.
Το τσάι αποτελεί το δεύτερο δημοφιλέστερο ρόφημα παγκοσμίως (πρώτο είναι ο καφές). Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, μία ομάδα αντιοξειδωτικών ουσιών οι οποίες έχει διαπιστωθεί ότι εμποδίζουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου