
Η έλλειψη της βιταμίνης D είναι συνήθης στις γυναίκες που βρίσκονται σε ιδρύματα και σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας, αναφέρει νέα έρευνα.
Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη πρόληψης και αντιμετώπισης της έλλειψης της βιταμίνης D, σύμφωνα με τον επικεφαλής της έρευνας, Dr. Stefan PIlz, από το Medical University του Graz της Αυστρίας.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 1.000 γυναίκες τροφίμους ιδρυμάτων με μέση ηλικία τα 84 έτη, στην Αυστρία, ανακάλυψε ότι 284 (30%) ασθενείς πέθαναν μετά από περίοδο παρακολούθησης 27 μηνών. Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι σχεδόν το 93% είχαν λιγότερο από το προτεινόμενο επίπεδο βιταμίνης D.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου