Κυριακή 21 Απριλίου 2013

"Μεγαλύτερη ασφάλεια - Καλύτερη ζωή είχαμε το 1967"!


ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ-ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ

Η χρεοκοπία της "Δημοκρατίας": "Μεγαλύτερη ασφάλεια - Καλύτερη ζωή είχαμε το 1967"!

Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα δημοσκοπικής έρευνας, με αντικείμενο τη διακυβέρνηση της Ελλάδας κατά την εποχή της στρατιωτικής κυβέρνησης του 1967, καταδεικνύοντας πως η δημοκρατία στη χώρα μας διέρχεται περίοδο σοβαρής κρίσης.
Σύμφωνα με το Βαρόμετρο της Metron Analysis για την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» το 30% των πολιτών που ρωτήθηκε σχετικά, υποστήριξε πως «στη δικτατορία ήταν καλύτερα τα πράγματα από ό,τι σήμερα».
Ειδικότερα, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (59%) απάντησε πως σε θέματα ασφαλείας, η κατάσταση τότε ήταν καλύτερη. Παράλληλα, το 46% των πολιτών δήλωσε πως τότε υπήρχε καλύτερη διαβίωση, ενώ το 24% πως η χώρα είχε καλύτερη διεθνή εικόνα εκείνη την ιστορική περίοδο.
Αξίζει να σημειωθεί πως η δημοσκόπηση έγινε με αφορμή την επέτειο της 21ης Απριλίου του 1967.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

3 σχόλια:

Πολίτης είπε...

Σε συζήτηση με φίλο αντιχουντικό, που κυνηγήθηκε από την χούντα στα φοιτητικά του χρόνια, μου είπε: "Δυστυχώς, μια δικτατορία θα μας σώσει. Αρκεί να την κάνουν άνθρωποι που αγαπούν την πατρίδα και όχι πράκτορες. Παρακαλάω να βρεθεί ένας νέος Πλαστήρας"! Η απαλλαγή από το φαύλο πολιτικό σύστημα, η αλλαγή νοοτροπίας του νεοέλληνα και η χάραξη πολιτικής με άξονα το έθνος μπορεί να επιτευχθεί μόνο με στέρηση των ελευθεριών του όχλου και θέσπιση νέων ελευθεριών με ήθος και αξιοκρατία.
Την ημέρα, όπου έπρεπε να καταδικάζουμε την δικτατορία, δυστυχώς την αναζητούμε για να αισθανθούμε ασφάλεια και να έχουμε δουλειές. Σίγουρα δεν θα πούμε: ζήτω η δικτατορία. Θα πούμε όμως: καταδικάζουμε την φυλότητα της ψευδεπίγραφης δημοκρατίας που εμεταλλεύονται οι φαύλοι πολιτικοί και μιντιάρχες, αγκαλιά με τους τραπεζίτες και τους χωρίς πατρίδα κεφαλαιοκράτες για να δυναστεύουν και να εξαθλιώνουν με την οικονομική κρίση το λαό.

Πολίτης είπε...

φυλότητα>> φαυλότητα

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς το μόνο που σπούδασε το πολιτικό προσωπικό της Ελλάδος όλα αυτά τα χρόνια ήταν πως θα "ΞΟΔΕΥΕΙ η να ΠΑΙΡΝΕΙ" τα χρήματα του κράτους χωρίς να πιάνεται. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΑΝΕ.

ΤΕΡΤΙΠΙΑ-ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ- ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ-ΧΛΙΔΗ- μεσα σε απόλυτη ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.

Ακόμη και σήμερα ΔΗΛΩΝΟΥΝ οτι θέλουν να διώξουν μερικούς υπαλλήλους για να βολεύσον τους δικούς τους όπως παλιά. Είναι πραγματικά αμετανόητοι.