Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Η κυβέρνηση θα ρυθμίζει την τιμή του νερού


Τα υπουργεία Υποδομών - Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος θα ελέγχουν και θα ρυθμίζουν τελικά την τιμή του νερού μετά τις επικείμενες ιδιωτικοποιήσεις των εταιριών ύδρευσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την προστασία των καταναλωτών. Πλέον, σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Αντώνη Μανιτάκη και των αναπληρωτών υπουργών Οικονομικών, κ. Χρήστου Σταϊκούρα και Περιβάλλοντος, κ. Σταύρου Καλαφάτη, τα ιδιωτικά μονοπώλια που θα προκύψουν από την μεταβίβαση της ΕΥΔΑΠ, της ΕΥΑΘ και θα έχουν το αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης του νερού της Αττικής και της Θεσσαλονίκης σε παραχωρησιούχους, θα ρυθμίζονται απ' ευθείας από την Ειδική Γραμματεία Υδάτων του ΥΠΕΚΑ. Ειδικότερα, σύμφωνα την απόφαση, η Ειδική Γραμματεία Υδάτων αναδιοργανώνεται για να αναλάβει μεταξύ άλλων τον έλεγχο των νέων συμβάσεων παραχώρησης για το νερό. Όπως αναφέρεται, η υπηρεσία θα είναι αρμόδια για το στρατηγικό σχεδιασμό, τη διαμόρφωση και αξιολόγηση της πολιτικής για την ορθολογική και βιώσιμη διαχείριση των υπηρεσιών ύδατος στο πλαίσιο εφαρμογής και εξειδίκευσης των γενικών κανόνων και αρχών χρήσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: