Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ ΠΙΑ !!!


Di Vagaio,

Από φιλοσοφία καλά πάτε, αλλα εμείς εδώ έχουμε χοντρό ζήτημα με τις συμμορίες που έχουν κλέψει ...μετασχηματιστές 1,2,3, κοκ φορές από την ίδια γεώτρηση, τώρα κόβουν και τα καλώδια και σπάνε πόρτες για να πάρουν και χαλκό από τα μοτέρ.. αποτέλεσμα χιλ. ευρώ ζημιά για τη ΔΕΗ και τους αγρότες,

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΜΕ ΠΙΑ!!! ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΔΕΗ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΛΠ,  ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ..
ΕΜΑΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ..
ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΟΜΦΑΛΟ-ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝΤΕΣ ΜΕΤ΄ ΕΥΤΕΛΕΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ;  ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ;
ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ;  ΑΡΑΧΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΣΤΟ LAPTOP;
ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ;
... ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ ... Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ!

1 σχόλιο:

Κάποιος που σκέφτεται είπε...

Πρόταση: "Κάντε συνέλευση και αποφασίστε να ζητήσετε από Χριστοδούλου και Λεμπέση προσφορά για συχνή περιπολία με 4x4 και προβολείς στις γεωτρήσεις και να διαλέξετε την καλύτερη". Με 500- 700 Ε το χρόνο το λύνετε και σας έρχεται πιο φτηνά από όσα σας κλέβουν.
Πάρτε το νόμο στα χέρια σας αφού η αστυνομία σηκώνει τα χέρια ψηλά. Το πρόβλημα με μπύρες και τσίπουρο στα καφενεία και τις ταβέρνες δε λύνετε. Λύσεις υπάρχουν. Ψάχτε και μη τα βάζετε με όσους γράφουν. Το πρόβλημα είναι στο μυαλό σας.