Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μ. Ιγνατίου: «Οι ΗΠΑ φοβούνται ότι θα πέσει η κυβέρνηση»

Έντονη ανησυχία στις ΗΠΑ έχει προκαλέσει η απόφαση της κυβέρνησης να βάλει λουκέτο στην δημόσια τηλεόραση. Όπως αποκάλυψε ο Μιχάλης Ιγνατίου στην προσωπική του ιστοσελίδα, αξιωματούχοι του Λευκού οίκου εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για την βιωσιμότητα της τρικομματικης κυβέρνησης.
Όπως υποστηρίζει ο δημοσιογράφος, αμέσως μόλις έγινε γνωστό το λουκέτο της ΕΡΤ, σήμανε συναγερμός στην Ουάσινγκτον, με αξιωματούχους να ανησυχούν ότι η κυβέρνηση κινδυνεύει να πέσει μετά από την αψυχολόγητη απόφαση για το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης.
«Πηγές που μίλησαν υπό καθεστώς ανωνυμίας, καθώς δεν είχαν έγκριση να τοποθετηθούν επίσημα, μου ανέφεραν ότι οι πληροφορίες που καταφθάνουν από την Αθήνα προκαλούν έντονη ανησυχία.
Οι πηγές ομολόγησαν ότι η πιθανή πτώση της κυβέρνησης θα μπορούσε να προκαλέσει ακυβερνησία, ενώ υποστηρίζουν ότι η εκλογική αναμέτρηση που θα ακολουθήσει θα διεξαχθεί υπό καθεστώς απόλυτης πόλωσης και ο κίνδυνος εκτροχιασμού του ελληνικού προγράμματος είναι υπαρκτός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: