
ΣΟΚ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΜΜΕ
Στην πρώτη γραμμή της διεθνούς ειδησεογραφίας η ανακοίνωση-σοκ για το άμεσο κλείσιμο της δημόσιας ελληνικής ραδιοτηλεόρασης από την κυβέρνηση Σαμαρά.
Το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή βρίσκεται στα ηλεκτρονικά πρωτοσέλιδα των μεγαλύτερων μέσων ενημέρωσης, που μεταφέρουν τις ανακοινώσεις Κεδίκογλου περί σκανδαλώδους τρόπου λειτουργίας της ΕΡΤ και το «κατηγορώ» εργαζομένων και αντιπολίτευσης.
«Η Ελλάδα γίνεται στιγμιαία η μόνη χώρα της Ευρώπης χωρίς δημόσια τηλεόραση» γράφει η ισπανική εφημερίδα El Pais στο ηλεκτρονικό της πρωτοσέλιδο...
1 σχόλιο:
ΣΟΚ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΞΕΝΕΡΟΣΟΚ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΝΩΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΑΣ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΛΕΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ.
ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΕΜΠΕΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΣΤΗ ΔΕΗ, ΣΤΟ ΟΤΕ, ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΣΤΗΝ ΕΡΤ, ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΛΠ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΜΑΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ Π.Χ. ΤΟΥ ΜΥΤΗΛΙΝΑΙΟΥ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΚΑΠΟΥ 150 ΕΚΑΤ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΘΕΝ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ.
ΟΤΑΝ ΣΠΑΣΕΙ Ο ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΥΣ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ.
Δημοσίευση σχολίου