ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Η GAZPROM...
Κάτι ήξεραν οι υπεύθυνοι της ρωσσικής εταιρείας Gazprom που επέμεναν να μπει ρήτρα δραχμής στην συμφωνία τους για την ΔΕΠΑ: Μετά την αναγνώριση από το ΔΝΤ για τους λάθος χειρισμούς στο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας και τον πόλεμο που ξέσπασε ανάμεσα στο Ταμείο και την Ε.Ε., ο χαμένος είναι σύμφωνα και με τους Financial Times η Ελλάδα.
Σε δημοσίευμα αναφέρουν πως η πολιτική της τρόικα οδηγεί σε Grexit και υποστηρίζουν πως η Ελλάδα θα παραμείνει κολλημένη σε έναν φαύλο κύκλο ύφεσης και αποπληθωρισμού χρέους, μέχρι να φύγει από την Ευρωζώνη και να κηρύξει στάση πληρωμών μονομερώς και να φύγει τελικά από το ευρώ επιστρέφοντας στο εθνικό νόμισμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου