Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Μειώστε το αλάτι

Οι ανάγκες μας σε αλάτι κάθε μέρα, δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 5 γραμμάρια, περίπου δηλαδή ένα κουταλάκι του γλυκού. Εντούτοις μεγάλες ποσότητες αλατιού βρίσκονται “καλά κρυμμένες” σε πολλά τρόφιμα, κυρίως επεξεργασμένα, με αποτέλεσμα να λαμβάνουμε πολύ περισσότερο αλάτι από όσο νομίζουμε.
Οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να μας βοηθήσουν να μειώσουμε την προσλαμβανόμενη ποσότητα αλατιού:
• Για την ενίσχυση της γεύσης των φαγητών, αντί για αλάτι μπορείτε να χρησιμοποιείτε μυρωδικά ή μπαχαρικά, όπως άνηθο, ρίγανη, δεντρολίβανο, βασιλικό, δυόσμο, δάφνη, θυμάρι, αποξηραμένο σέλινο, πιπέρι, μοσχοκάρυδο, κύμινο κ.ά. Επιπλέον, χρησιμοποιήστε ξίδι, λεμόνι, σκόρδο, κρεμμύδι κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: