Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Ο Αλέξης και το εκλεκτό ακροατήριό του στην ομιλία της Λαμίας

Καθόμουν στο γραφείο μου και διάβαζα το μυθιστόρημα “Γινάτι” του Γιάννη Καλπούζου, κι όπως ήμουν απορροφημένος στην εξιστόρηση της υπόθεσης του μυθιστορήματος, καρνάσια μου, εισέβαλε σαν αναρχικός της ομάδας Ρουβίκωνα στο γραφείο η Αγλαΐα, το στεφάνι μου ντε. «Αγησίλαε τα είδες τα ρεζιλίκια του σύντροφου Αλέξη;» με ρώτησε. «Όχι, ζουζουνίτσα μου» της απάντησα. «Δεν είδα ειδήσεις κι ούτε μπήκα στο διαδίκτυο να διαβάσω τα νέα». Πότε- πότε της αμολάω κανένα γλυκανάλατο, όπως σήμερα το “ζουζουνίτσα μου” για να της ανεβάζω το ηθικό, καθότι, ρε καρντάσια, περάσαμε και οι δυο την έχτη δεκαετία και πάμε προς τα τρίτα -ηντα μας.
«Αγησίλαε, μια πλατεία γύφτους, Πακιστανούς και Αφγανούς γέμισαν για να τους μιλήσει ο αριστερός γυρολόγος στα κότερα, που κρέμασε την αριστερή ιδεολογία στα μανταλάκια. Μπαλαμό γιοκ. Κι αν βρεις λευκόσαρκους είναι είτε σωματοφύλακες και αστυνομικοί, είτε όλη η κυβέρνηση που μετακόμισε στη Λαμία για να κάνει μπούγιο και να φάει κοψίδια μετά την ομιλία και αγνό γιαούρτι με γλυκό κερασάκι από πάνω.»

Η συνέχεια >>> VagiaBlog

Δεν υπάρχουν σχόλια: