Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2009

Πως διαλύεται μία χώρα



Ευριπίδης Μπίλλης, Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ

Στο αντικείμενο του θέματος έχουμε αποκτήσει τα τελευταία χρόνια (περίπου 8) αρκετή εμπειρία που κατα τη γνώμη μου συνοψίζεται στα εξής βασικά.
Έτσι αν έχεις πολλά λεφτά και θέλεις να διαλύσεις μία χώρα προχωρείς ως εξής:

  1. Διαλύεις την μέση παιδεία εισάγοντας τον κομματικό συνδικαλισμό στα σχολεία. Δεκαπενταμελή στα γυμνάσια –λύκεια, κτλ. Έτσι οι μαθητές από "μαθητές" γίνονται "ώριμοι" δημοκρατικοί πολίτες που συνδιοικούν (μάλλον διοικούν) μέσω των κομμάτων τους τα σχολεία. Αποτέλεσμα, τέλεια διάλυση, έλλειψη πειθαρχίας, έλλειψη μάθησης, έλλειψη σεβασμού των δασκάλων τους, κτλ
    Συνέπεια τούτου είναι επίσης και το "ιερό δικαίωμα" των καταλήψεων, που εκτός από τη διάλυση της παιδείας αφήνει σχεδόν πάντα πίσω του βανδαλισμούς και καταστροφές. Έτσι ένα αχαρακτήριστο κράτος (κυβέρνηση, εισαγγελείς, δημοτικοί άρχοντες, κτλ) για ένα δήθεν πολιτικό κόστος ανέχεται πχ 5 εως 6 ανώριμα παιδιά με ένα λουκέτο να εμποδιζουν τη λειτουργία του σχολείου και τη μάθηση.
  2. Διαλύεις την ανώτατη παιδεία κυρίως με τη κομματικοποίηση της και τον έλεγχο της από κόμματα, με απεργίες, καταλήψεις , διακοπές της εκπαίδευσης κτλ. χωρίς επι χρόνια ουσιαστικά να έχει δοθεί λύση στο απαράδεκτα φασιστικό δικαίωμα των καταλήψεων, κτλ. Προφανώς χώρα χωρίς παιδεία δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν να υπάρχει. ...
    Επίσης δεν είναι δυνατόν να έχουμε εκπαίδευση χωρίς συμμετοχή των σπουδαστών στο εκπαιδευτικό έργο, το πλείστον των οποίων σιγά σιγα δεν συμμετέχει στο διδακτικό έργο, αφού η παρακολούθηση του δεν είναι στη πράξη υποχρεωτική. Έτσι ένας μεγάλος αριθμός συμμετέχει μόνον στις εξετάσεις.
    Βέβαια αυτό είναι και αποτέλεσμα του μεγάλου αριθμού των εισαγόμενων για τους οποίους δεν επαρκούν τα μέσα, αίθουσες διδασκαλίας, κτλ
  3. Διαλύεις την εθνική ταυτότητα από κατευθυνόμεμους ιστορικούς "ανέκδοτα" όπως πολύ χαρακτηριστικά του ονόμασε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος και από άλλους "συγγραφείς" των "νέων" σχολικών βιβλίων.
  4. Αφήνεις "ξέφραγο" αμπέλι τη χώρα για να μπεί ως μετανάστης όποιος θέλει, ανεξάρτητα αν η χώρα τον χρειάζεται ή όχι. Έτσι αυτό που θα εθεωρείτιο έγκλημα πολέμου εαν το έκανε μία κατοχική δύναμη (η αλλαγή της σύνθεσης του πληθυσμού) σε μας αφήνεται εσκεμμένα από τους "πολιτικούς-παγκοσμιοποιημένους εγκέφαλους" να γίνεται, ώστε με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια οι έλληνες θα είναι μειοψηφία στη χώρα τους.
  5. Παράλληλα με το προηγούμενο αφου εξαγοραστούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, βομβαρδίζουν συνεχώς τον κόσμο, ότι είναι απαράδεκτος ρατσιστής, εθνικιστής, ελληναράς, ότι η σημαία είναι ένα πανί που ο καθένας έχει "δημοκρατικό δικαίωμα" να καίει και να προσβάλλει (το είπε δυστυχώς βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος με πατέρα τέως υπουργό και νυν ευρωβουλευτή, ο υιός Βαρβιτσιώτης).
    Καθορίζουμε παράλληλα "δημοκρατικό καλιτεχνικό" δικαίωμα επώνυμης δεσποινίδας να δείχνει το "έργο" της , αυναν... δεσποινίδας υπό τους ήχους του εθνικού ύμνου, κτλ.
    Εν ολίγοις προσπαθούμε να τρελλάνουμε τον κόσμο. Σε αυτό συμβάλλουν (με αδράν αμοιβή και τα δήθεν παρατηρητηρια Ελσίνκι, ΜΚΟ, κτλ. σε διατεγμένη υπηρεσία.
  6. Διαλύεις την αστυνομία τρελλαίνοντας την κυριολεκτικά. Έτσι ένας αστυφύλακας θα πρέπει να δέχεται να καεί χωρίς να αντιδρά, θα πρέπει να δέχεται πυροβολισμόυς χωρίς να αντιδρά γιατί γνωρίζει ότι αν πάθει βλάβη ο επίδοξος δολοφόνος του δεν γλυτώνει τη φυλακή και τη διαπόμπευση των εξαγορασμένων, ΜΜΕ, κτλ
  7. Με κάποιο "γνωστό από την αρχαία εποχή αργυρούν τρόπο" εξ Ελλάδος, ή εκ γείτονος εξ ανατολών, πείθονται πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ΜΜΕ, κτλ.. να υποστηρίζουν ενορχηστρωμένα και φανατικά , πχ. την τουρκοποίηση της Κύπρου μέσω του σχεδίου ΑΝΑΝ (που όπου νάναι καταφθάνει πάλιν), τα επεκτατικά σχέδια των Σκοπίων εις βάρος της χώρας μας μέσω του ονόματος, τον αφοπλισμό των νησιών του Αιγαίου και τη διχοτόμηση του, κτλ
  8. Υποβάλλεις στον κόσμο, ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να ενδιαφέρεται και να εκφράζει τη γνώμη του για τα εθνικά θέματα πλην των πολιτικών και των νεοταξικών. Έτσι κατακεραυνώναμε τον εξαίρετο μακαριστό αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ως μάστιγα του θεού και εξαίρουμε τη βουβαμάρα του νυν αρχιεπισκόπου.
  9. Τελευταίο μέτρο για την άλωση της χώρας είναι η διαλυση του στρατού της που φοβούμαι ότι είναι ο τελευταίος στόχος. Πχ αφήνεται η κρατική τηλεόραση να προσπαθεί να γελειοποιήσει το στράτευμα με ηλίθια συριαλ, τα ΜΜΕ ψάχνουν θέματα να κτυπήσουν το φρόνημα των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, κτλ
  10. Η εξωτερική πολιτική της χώρας σχεδίάζεται από ίδρυμα (το ΕΛΙΑΜΕΠ) στο οποίο συμμετέχουν τα γνωστά πρόσωπα.

Μία χώρα που επι δώδεκα περίπου χρόνια υφίσταται τα ανωτέρω είναι θαύμα πως επιζεί.

9 σχόλια:

ΝΕΟΣ είπε...

Καθαρές αλήθειες σε λίγες γραμμές.

ΞΕΝΟΣ είπε...

Ετσι είναι. Συμπυκνωμένα, σωστά και καλογραμμένα.

Σχολιαστής είπε...

Στα όσα γράφει ο κ.καθηγητής θα συμφωνήσω έχοντας δύο αντιρρήσεις και με κάποιες διαφοροποιήσεις, έτσι για να γίνεται διάλογος.
Η διάλυση γίνεται χωρίς να υπάρχουν χρήματα, με δανεικά. Ξεπουλήθηκε η χώρα, έχοντας χρεώσει η πολιτική ηγεσία ακόμη και τα δισέγγονά μας. Δεν είμαστε Ντουμπάι, δεν παράγουμε τίποτα, είμαστε η χώρα της μηδενικής ανάπτυξης. Επομένως διαλύουν τα πολιτικά μας κόμματα παίρνοντας δάνεια και βάζοντας ως υποθήκη το μέλλον των παιδιών μας.
Μα σ' αυτό εμείς είμαστε οι αίτιοι, οι εκλέκτορες πολίτες, οι αμνοί της σιωπής, οι κουτοπόνηροι Έλληνες που θέλουμε εμείς να περνάμε καλά κι οι άλλοι ας καίγονται. Οι πολίτες της υπονόμευσης των άξιων και της καταβαράθρωσης των αξιών.
Μιας και είναι καθηγητής ΑΕΙ ο συγγραφέας της ανάρτησης, έχει ευθύνη για τον ξεπεσμό του επιπέδου των φοιτητών του, γιατί για τη "θεσούλα" ή την μελλοντική έδρα, κατάπιε τη γλώσσα του ή δεν έκανε τις κινήσεις, με άλλους ομοιόσκεπτους συναδέλφους του, για να επανέλθει η τάξη στον χώρο του.
Το να ανήκουμε σε μια ιδεολογική παράταξη, και η δική του δεξιά ιδεολογία είναι πασιφανής, δεν είναι κακό. Κακό είναι να εξάρουμε τον άκρατο βερμπαλισμό του μακαριστού Χριστόδουλου, που ο καλός Θεός φρόντισε έγκαιρα και τον πήρε, πριν μας δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα. Μπορεί να έχασε ο κ.καθηγητής κάποιον πνευματικό ηγέτη, αλλά να είναι βέβαιος πως στους περισσότερους από εμάς δεν λείπει το ίνδαλμά του. Η εκκοσμίκευση της εκκλησίας, που επιχειρήθηκε από τον Παρασκευαΐδη, με τον Γιοσάκη, τη συμμορία στο πατριαρχείο Ιεροσολύμων, την υπόθαλψη των αρχιμανδιτών-Γιουσουφάκηδων, των ηγουμένων τύπου Εφραίμ, ο σκανδαλισμός με τον βυζαντινισμό του Χριστόδουλου, που η απογραφή των προσωπικών ειδών πολυτελείας ακόμη δεν έχει τελειώσει και τόσα καθαρά κοσμικά που καμιά σχέση δεν έχουν με τον Ιησού που δεν είχε που την κεφαλήν κλείναι, μας κάνει να μην είναι αισθητή η απουσία του. Όσο για τον νυν αρχιεπίσκοπο, στο μικρό χρονικό διάστημα της θητείας του δεν μας έχει σκανδαλίσει και νομίζουμε πως είναι πνευματικά μίλλια πιο μπροστά από τον πρώην.
Οι επισημάνσεις καλές είναι για τα δεινά της σημερινής κατάστασης. Θέσεις έχουμε;
Την περασμένη Δευτέρα παρακολούθησα την παρουσιάση του βιβλίου του καθηγητή του Παντείου πανεπιστημίου, του κ.Χρήστου Γιανναρά, στη Λιβαδειά, με θέμα "η κατάρρευση του πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα σήμερα". Εύστοχες και καλές οι επισημάνσεις. Αλλά δεν είναι αρκετές. Η πνευματικοί μας άνθρωποι, η διανόηση, θα πρέπει να βγει δυναμικά μπροστά. Ο ρόλος της δεν είναι μοναχά στην πανεπιστημιακή έδρα. Είναι σημαντικότερος στην ίδια την κοινωνία...

Ανώνυμος είπε...

Μήπως να εξαφανίσουμε και τη δημοκρατία, την ελευθερία έκφρασης και σκέψης εκτός από το σχολείο καιτην κοινωνία και σε θεωρητικό επίπεδο, γιατί ενοχλεί τα αυτιά και απειλεί το κύρος του απολυταρχικού κυρίου καθηγητή; Έλεος βρε παιδιά... Βρε σχολιαστή δεν τα είπες όλα. Τι μας λέειτούτος δω; Βρε μπας και πρόλαβες και έκανες εκλογές για δεκαπενταμελές το Νοέμβρη; Σπεύσε να τις ακυρώσεις. Μήπως να ακυρώσουμε και τις βουλευτικές και τις δημοτικές εκλογές; Θα τρελαθούμε τελείως. Α ρε Orwell, πόσο προφητικός ήσουν, όταν έγραφες το "1984"!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Eyge Kathigita.
Eimai kai ego foitits tou EMP kai xairomai pou perase apo ti sxoli mou enas kathigitis me teties apopseis mesa se ola auta ta anarxoaristera kataloipa pou exei ekei mesa...

ΠΑΛΙΟΣ είπε...

H Δημοκρατία δεν έχει ανάγκη από τις εκλογές για "δεκαπαενταμελές".

Αυτοί που αντιστάθηκαν "τότε" είχαν την δημοκρατία στη ψυχή τους...

Ανώνυμος είπε...

Παλιέ γι' αυτούς που αντιστάθηκαν τότε δεν αμφιβάλλω πως είχαν ιδανικά και ήταν δημοκράτες ,για σένα όμως θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω. Όσο για τον αυτοαποκαλούμενο φοιτητή, θεωρώ προτιμότερα και λιγότερο επικίνδυνα τα αναρχοαριστερά κατάλοιπα παρά τα αγανακτισμένα φασιστοειδή σαν και του λόγου του.

Εκπαιδευτικος Β΄Βαθμιας είπε...

Φιλοι .Μην σας ποναει η Αληθεια.
Πριν "απαντησετε" στον Καθηγητη,διαβαστε προσεκτικα αυτα που γραφει και αναλογισθειτε...

maximos είπε...

Ο Δεκάλογος της Ανατροπής

Αφού μελετήσαμε τις διάφορες τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν από την CIA, άλλους Οργανισμούς και διάφορα ευαγή ιδρύματα, κατά την διάρκεια της ιστορικής τους διαδρομής, για να ανατρέψουν ή να ποδηγετήσουν δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις χωρών που παρουσίαζαν δυστροπία στις επιθυμίες και τις εντολές των διεθνών εξουσιαστών, από την Hawaii, το Ιράν, την Χιλή μέχρι το Ιράκ και τις διάφορες παρδαλές εξεγέρσεις στην πρώην Σοβιετική Ένωση.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε τον Δεκάλογο της Ανατροπής.

1 Αντιπολίτευση

Πρέπει να βρεθεί κάποια αντιπολίτευση οποιαδήποτε αντιπολίτευση. Αν δεν υπάρχει δημιούργησε την. Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που μείνανε εκτός του νυμφώνα της εξουσίας και τώρα στριμώχνονται στα σκαλιά της πρεσβείας για να τους την δώσουμε πίσω.

2 Αφορμή

Βρες κάποια αφορμή για την οποία η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση πρέπει, επιβάλλεται να πέσει, να φύγει. Μία πάρα πολύ δημοφιλής αφορμή που έχει χρησιμοποιηθεί με άριστα αποτελέσματα στο παρελθόν είναι η κατηγορία της βίας και νοθείας στις εκλογές. Τώρα έχουμε επιπλέον και την προηγμένη μέθοδο των exit polls και των προπαγανδιστικών δημοσκοπήσεων. Αν το αποτέλεσμα δεν είναι ίδιο με αυτό των exit polls και των δημοσκοπήσεων, άρχισε να φωνάζεις βία και νοθεία.

3 Μέσα Μαζικού Σκοταδισμού(ΜΜΣ)

Αγόρασε ή εξαγόρασε τα Μέσα Μαζικού Σκοταδισμού και χρησιμοποίησέ τα για να καλλιεργήσεις την δυσαρέσκεια, την παραπληροφόρηση και άφθονη σκανδαλολογία κατά της δύστροπης κυβέρνησης.

4 Οικονομία

Χρησιμοποίησε ανοικτά η κεκαλυμμένα μέσα να υπονομεύσεις την οικονομία. Αδυναμία δανεισμού από το εξωτερικό έχει χρησιμοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία κυρίως σε χαλεπούς καιρούς ή μεγάλες καταστροφές.

5 Εργατικά Συνδικάτα, Φοιτητικές Ενώσεις

Διείσδυσε στα εργατικά συνδικάτα και τις φοιτητικές ενώσεις. Θα γίνουν το υπομόχλιο της ανατροπής. Οι εργατοπατέρες και φοιτητοπατέρες ονειρεύονται ότι ο κόσμο τους ανήκει και είναι πάντα καταδικασμένοι να γλείφουν το κοκαλάκι, όταν οι άλλοι τρώνε το ψητό. Είχαμε πάρα πολύ καλά αποτελέσματα στην Χιλή.

6 Διαδηλώσεις

Οργάνωσε Διαδηλώσεις, πολλές διαδηλώσεις κατά προτίμηση βίαιες, άγριες, ανεξέλεγκτες. Πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε θύματα. Αν δεν υπάρξουν δημιούργησε τα, τι στο καλό τόσες ταράτσες υπάρχουν γύρω-γύρω, και κατόπιν φόρτωσε τα στη κυβέρνηση προς ανατροπή.

7 Λάσπη

Συκοφάντησε, δυσφήμησε, λοιδώρησε όποιον και όποια τολμήσει να βγάλει άχνα.

8 CIA

Θα χρειαστούμε την λίστα με του ανθρώπους της CIA κυρίως στα ντόπια (αμερικάνικα, αγγλικά...) ΜΜΣ ώστε να προετοιμάσουν την αμερικάνικη κοινή γνώμη, όχι ότι ενδιαφέρεται ιδιαίτερα, για το πόσο επικίνδυνη έχει γίνει η κυβέρνηση προς ανατροπή για την πρόοδο και την Δημοκρατία

9 Καταδίκασε

Καταδίκασε την έκρυθμη κατάσταση άμεσα και ανεπιφύλακτα και εξέφρασε την ελπίδα για ότι καλύτερο στον ταλαιπωρημένο λαό

10 Συνωμοσιολογία

Όταν η δουλειά θα έχει τελειώσει και ο ανατραπείς θα έχει ανεβεί στο αεροπλάνο, ή θα έχει αυτοκτονήσει, μπορεί κάποιοι να έχουν μερικές υποψίες για τον ρόλο που έπαιξες. Να βγάλεις αμέσως από το μαντρί τους δημοσιογράφους, δημόσιους διανοούμενους, πανεπιστημιακούς, πολιτικατζήδες και να αρχίσουν να ουρλιάζουν: Συνωμοσιολογία!