Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Βαγίων, Παράρτημα "Κοζα Νόστρα"
{ Του Γιάννη Γ. Χατζίνα }
Η Βοιωτία πια βοά
κόλαση με το Φ.Π.Α.
πολύ μεγάλη η λαμογιά
και κόζα νόστρα η κολεγιά.
Τώρα πια κάνουν τον κοριό
οι σαλτιμπάγκοι στο χωριό
ονόματα μην ειπωθούν
και στους Βαγαίους διαχυθούν.
Ποιοι τέλος πάντων είν αυτοί
πού κάνανε την αρπαχτή;
οι ντοκτοράτοι στην κλεψιά
που δυσφημούν την αγροτιά;
'Οποιος γνωρίζει να μάς πει
γιατί είναι του χωριού ντροπή,
αφού μας κάναν το χωριό
της ανομίας πλυσταριό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
26 σχόλια:
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ1!!!!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΒΑΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ..Ε!!!!ΡΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΡΕΜΕΛΙΑ.
Γιάννη, συγνώμη για την παρεμβολή. Σε πιο κάτω ανάρτηση αναφέρεται πως ο Αϊ Γιάννης στο Μαζαράκι ανήκει στη Θήβα. Έγραψα ένα σχόλιο στο Θήβα- Πρες και το μεταφέρω εδώ, μιας και δεν υπάρχει θέση για σχόλια στην ανάλογη ανάρτηση:
[[Θηβαίοι, έχετε τόσο πλούσια ιστορία, αρχαία και βυζαντινή, που δε χρειάζεται να σφετεριστείτε την ιστορία των γειτόνων σας. Εκτός κι αν οι συντάκτες των ρεπορτάζ είναι άσχετοι... Ο Αϊ- Γιάννης στο Μαζαράκι, όπως το λέμε εμείς οι Βαγαίοι, δεν έχει καμιά σχέση με τη Θήβα.
Περιμένετε με τον 2ο Καποδίστρια, όπως το θέλει ο Νικολάκης, ο Δήμαρχός σας, να γίνουμε ένας δήμος- μία επαρχία, δηλ. ένας μύλος που θα εξαφανίσει εμάς τους άλλους δήμους, και τότε θα μεταφέρουμε εκτός από τα δημοτολόγια και την ιστορία μας. Τώρα τουλάχιστον το Μαζαράκι ανήκει στα Βάγια. Κι ενώ στα παινέματα αναγνώστη σου έσπευσες αμέσως να απαντήσεις κ.διαχειριστά του blog, δε φρόντισες να αποκαταστήσεις την αλήθεια για το Μαζαράκι.]]
Σχολιαστή, βιαστικό "δημοσιογραφικό" λάθος είναι.
Σωστή η παρατήρησή σου.
Γα την "ποιητική" προσομοίωση, απόδοση και μεταφορά...
Του οικονομικού γίγνεσθαι(;)...
Και τους κύκλους εργασιών κάποιων μοχθούντων και σκληρά εργαζομένων Βαγαίων (!!!) ...
Ξέρετε τι "προσπάθειες" χρειάζονται και πόσο μυαλό...
Και φυσικά, δεν κάνουν όλοι για τέτοιες "δουλειές", αλλά μόνο οι "χαρισματικοί"...
Τι να πούμε επομένως ...
Πέραν των στίχων, που περιγράφουν τις ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...
Πραγματικά είναι "ντόκτορες" και σπουδαγμένοι σωστά στη "λαμογιά", στην "κλεψιά" και στην "κλαψιά"...
Τι πούμε...
Τα λόγια είναι περιττά...
Για να δούμε λοιπόν αν πρόκειται για "πλημμέλλημα" ή "κακούργημα" και τι δρόμο θα ακολουθήσει η εκτελεστική και ελεγκτική εξουσία του ΥΠΟΙΚ...
Και τι κυρώσεις αστικές και ποινικές θα επιβληθούν...
**Δράττομαι κι εγώ της ευκαιρίας, προσαυξάνοντας τα του "ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ", και επιζητώντας την κατανόηση του Γ.Χ, να πω, ότι η τοπική μας Ιστορία είναι πολύ πλούσια και αξίζει πολλά, για να θέλουν φαίνεται να την γράψουν (και οι) ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΙΟΙ & (οι) ΡΗΜΟΚΑΣΤΡΑΙΟΙ !!!
Και να την οικειοποιηθούν ή περιγράψουν όπως βολεύει και κατά το δοκούν οι όμοροι Θηβαίοι!!! Εξάλλουν και συμφωνώ απολύτως "ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ", προς "ανατολάς" πάντα υπάρχει ο "αλλοιθωρισμός" ενός νέου Καποδίστρια με τα ΒΆΓΙΑ προσαρτημένα στη Θήβα και προς "νότον" ο άλλος "αλλοιθωρισμός" για τον τ. Δήμο Θεσπιών, με τα Βάγια να ανήκουν εκεί!!!
Το Μαζαράκη λοιπόν κύριοι του Thiva-Press ανήκε πάντα στα Βάγια και θα ανήκει...
Επιπλέον δεν κατάλαβα κύριοι του BLOG γιατί γράφετε:
"Επίσκεψη στο Μαζαράκη" αφού το σωστό θα ήταν "επίσκεψη στη Μονή του Άη Γιάννη στο Μαζαράκι του Δήμου Βαγίων"...
{Από τάδε έφη: "SFIGGA"}.
Ελπίζω σε άμεση "αποκατάσταση" της ιστορικής "αν-αλήθειας"...
Και οχλούμαι όλως ιδιατέρως αγαπητέ Διαχειριστή του εν Θήβαις blog, για την κραυγαλέα απουσία κάθε σύνδεσης-αναφοράς του Δήμου Βαγίων, στη διοικητική ενότητα του οποίου υπάγεται η ιστορική Μονή, όπου οι πλείστοι εξ ημών είχανε και βαφτιστεί προ πολλών ετών...
Επίσης μπορείτε να διακριβώσετε ευχερώς και άμεσα, μέσω των συστατικών διοικητικών πράξεων της Μονής, σε ποια γεωγραφική ενότητα και "χωροταξία" συμπεριλαμβάνεται...
Επίσης τα "παρατιθέμενα ιστορικά στοιχεία" δεν γνωρίζουμε από που τα αντλήσατε και δεν είναι έτσι, όπως επίσης ΑΓΝΟΕΙΤΕ το μείζον ιστορικό γεγονός ό,τι η περιουσία της Μονής, διανεμήθηκε εκ των υστέρων βεβαίως και μετά την απαλευθέρωση στους εν ζωή οπλαρχηγούς και Βαγαίους αγωνιστές του 1821 και στις χήρες τους...
Όπως επίσης τη "λυσσώδη" προσπάθεια των "ενσκηψάντων μοναχών" από το 1969, να πάρουν στα χέρια τους όλη την ευρύτερη περιοχή και ότι εκτάσεις υπήρχαν από τους Βαγαίους...
Άλλη μια περίπτωση "ΒΑΤΟΠΕΔΊΟΥ", αλλά χωρίς καμία "παραχώρηση" από την τότε "γυναικεία αδελφότητα" ...
Η οποία μάλιστα για "αγνώστους λόγους" μετοίκησε αίφνης στη δεκαετία-μέσα- του 1970, προς "άλλους ιερούς τόπους", μάλλον Εύβοιας...
*Εξέχον μέλος της αδελφότητας, για όσους θυμούνται, υπήρξε θεολόγος του Γυμνασίου Βαγιων που "ενεδύθη το σχήμα" αργότερα, η οποία "εκμεταλλευόμενη" τις σχέεις με "θεοσεβούμενους" κατοίκους του χωριού ζητούσαν ότι εκτα΄σεις υπήρχαν στα πέριξ...
Ως "μοναστηριακές"...
"Αγνοώντας" ότι οι εκτάσεις ήταν απελευθερωμένες "δια των όπλων", και ανήκαν σε κατοίκους του χωριού ή στην κοινότητα...
Ποιά περιουσιακά στοιχεία της περοχής,εκτός απο τα μέχρι τότε κτιριακά (εκκλησία και κάποια μικροκτίσματα),"δωρήθηκαν" στην Μοναστική Κοινότητα από τον επί χούντας Πρόεδρο της Κοινότητας Βαγίων? Ξέρει κάποιος να μας πληροφορήσει,σωστά όμως. Το πτηνοτροφείο που έφτιαξαν,έγινε σε χώρο που τους ανήκει? Πόση και ποιά είναι η έκταση που ανήκει στο μοναστήρι? Όλος αυτός ο χώρος που "κλείσθηκε" με τον πέτρινο περίβολο,"εμποδίζοντας" την πρόσβαση στον κόσμο,ενώ άλλοτε γίνονταν ωραίες εκδρομές και γλέντια, ανήκει στην απόλυτη δικαιοδοσία των μοναχών?
Παρακαλώ,όποιος γνωρίζει τα πραγματικά στοιχεία,ας μας ενημερώσει,διορθώνοντας και εμένα αν κάπου κάνω λάθος,αλλά παραθέτοντας τα σωστά και όχι μονολεκτική απάντηση π.χ."έχεις δίκιο" ή "κάνεις λάθος"
Ανώνυμε 10.04, πολλοί Βαγαίοι που ασχολήθησαν με τα κοινά και η κατευθύνουσα αυτούς νυν συνταξιούχος προϊσταμένη, συναιασθανόμενοι τας αμαρτίας των με τας δολοπλοκίας και τας αρπαγάς, έσπευσαν να κάνουν δωρεάς εκ του ασφαλούς.( Πιο απλά έκαναν μνμόσυνο με ξένα κόλλυβα ). Χάρισαν εκτάσεις αι οποίαι ανήκον εις τον δήμον δια να κερδίσουν μια θέσιν εις τον Παράδεισον και τας Ουρανείας Ευλογίας. ( Σάματις από την περιουσία τους έδωσαν;) Προ ετών έκαμαν έρανον δια συγκέντρωσιν χρημάτων, τα οποία εσκόπευον, όπως έλεγον, να διαθέσουν για την ενέγερσιν νέου περιλάμπρου ναού. Φευ, όμως εν τη ταπεινότητί των, εκ Θεού έλαβον το μήνυμα ότι ο Κύριος δεν λατρεύεται εις λαμπρά οικοδομήματα, αλλά εν ταις καρδίαις των πιστών. Όθεν τα χρήματα διατέθησαν για την οικοδόμησιν κοιτώνων, δια την προσέλκυσιν πιστών, ουχί προφανώς δια την σωτηρίαν των ψυχών των, αλλά τα χορηγίας των, καθόσον πτωχοί και ενδεείς είναι οι πιστοί, ώστε τα πλούτη να μην αποτελέσουν εμπόδιον εις την ψυχικήν των ανάτασιν, η του Θεού εκκλησία όμως πρέπει να είναι οικονομικά κραταιά και εύρωστος.
Περί της ευσυνειδήτου Θεολόγου, η οποία σας εμύησε εις την Χριστιανικήν ηθικήν, ελέχθη πως έφερεν εν τω ματαίω τούτω κόσμω εν τέκνον, προφανώς δι' αμώμου συλλήψεως.
Και για όλα αυτά, όπως λέμε εμείς οι μη ευσεβείς: "Ουαί ημίν Γραμματείς και Φαρισαίοι". Πολιτικά παιγνίδια έπαιξαν με δημόσια περιουσία κάποιοι Βαγαίοι και Βαγαίες. Τώρα αν θα σωθούν, είναι ένα τεράστιο θέμα που θέλει πολλύ κουβέντα.
ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΑΝΟΥ ΑΝΑΣΤΗΛΩΘΗΚΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΟΥ 99. ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
Αν ενδιαφεροσασταν και για τα προβληματα του χωριου με τοσο παθος που ενδιαφερθηκατε για την διωρθωση του λαθους ,θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα στο χωριο.Αλλα για τα ανωδυνα ολοι πρωτοι υπερασπιστες, μεγαλα λογια και και αμπελοφιλοσοφιες.....
Βαγιώτη, δεν έχω καμιά διάθεση να πετάξω λάσπη και μη γίνεσαι αυτόκλητος δικηγόρος, γιατί θα γελιοποιηθείς. Στα Βάγια ζούμε και ξέρουμε. Αν είσαι ειλικρινής, πες, υπάρχει θεμέλιος λίθος του νέου ναού από τον Ιερώνυμο; Τα άλλα είναι λόγια του αέρα. Αν το αρνηθείς, είμαι πρόθυμος να σε πάρω με το αυτοκίνητό μου να πάμε να σου δείξω τη μαρμάρινη πλάκα. Μη διαστρεβλώνουμε την αλήθεια για λόγους εντυπωσιασμού! Ο ψεύτης είναι άλλος, μήπως είσαι εσύ;
Φίλε αντιρρησία(???!!!), επιβεβαιώνεις,
με ομολογώ χαριέστατο λόγο,τα περί "δωρεών" προς την "Μοναστική Κοινότητα",την περί τα εγκόσμια ταπεινά υλικά αγαθά αδιαφορούσα και την αποκλειστικά με τα πνευματικά και επουράνια ασχολουμένη!!! Εξ άλλου η διαρκής φροντίδα των παντός "σχήματος" ρασοφόρων,(πλήν ελαχιστοτάτων έως μηδαμινών εξαιρέσεων),διά την πιστότατη τήρηση της 12ης εντολής "άρπαξε να φάς και κλέβε νάχεις",αποδεικνύει το "θεάρεστο" έργο,που γεννεές και γεννεές των ως άνω κοινωνικών εξαμβλωμάτων,μεθ'υπερμέτρου ζήλου επιτελούν.
Εν ολίγοις αγαπητέ εν blog(μελλοντικά ελπίζω και εν κοινωνία αλλά ουχί εν Χριστώ) αδελφέ, διετύπωσες γνωστά κατά το μάλον ή ήττον κακουργήματα (ανέκαθεν τα μεγαλύτερα εγκλήματα έγιναν στο όνομα της θρησκείας),όμως την εν Μαζαρακίω έκτασή τους δεν διευκρίνησες,ίσως μη γνωρίζων επακριβώς ούτε εσύ.
Κατά συνέπειαν,θεωρώ τα ερωτήματα ως μη απαντηθέντα και ως εκ τούτου επανυποβάλλω την ερώτηση:Ξέρει κάποιος τα περί των περιουσιακών στοιχείων της μονής στο Μ(Π)αζαράκι
να μας διαφωτίσει? Περιμένω με ενδιαφέρον.
Πρός Αντιρρησία επισήμανσις:
Λόγω ηλικίας υπήρξα μαθητής παλαιοτέρων "εμπνευσμένων!!!"καθηγητών της "Σκοταδιστικής επιστήμης" και όχι της υφ'υμών αναφερομένης. Στην συγκεκριμένη,αν όσα καταμαρτυρείς αληθεύουν, η φύση της υπέδειξε τι ακριβώς περιμένει απο τα έμβια και προ πάντων έλλογα πλάσματά της,πλήν όμως, λόγω της εγκεφαλικής της συσκοτήσεως,η ανωτέρω "επιστήμων,εξέλαβε προφανώς το ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΘΑΥΜΑ,ως υπέρμετρη αμαρτία!!!
Χρειάζονται σχόλια?
Χαιρετώ σε αναμένοντας περισσότερα στοιχεία,είτε απο εσέ αν έχεις είτε απο άλλον συγχωριανό. Και για να επικοινωνούμε καλύτερα,υπογράφεις ως αντιρρησίας και θα υπογράφω ως:
ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ
Υ.Γ.Μου άρεσε πολύ ο τρόπος γραφής σου. Μόλις τώρα είδα οτι για κάποιον ανεγκέφαλο το χάλασες.Αξίζει?
Ο ΙΔΙΟΣ
Στην εποχή από 1970 και μέχρι να "εξαφανιστούν", έδρασαν (οι) "μοναχές" και μονές και με "παρέα", παρά την αντίθεση των τότε Κοινοτικών Συμβουλίων...
Και με "παρέα" θεούσους και θεούσες του χωριού, που είχαν σχέση ως Επίτροποι αλλά & ως "σύμβουλοί τους" άλλα έλεγαν κι άλλα έκαναν, προφανώς γιατί ήταν "ιπποκόμοι" της θεοσέβαστης θεολόγου που την δεξιώνονταν κατ΄ όικον όπως και τους τότε ιεροκήρυκες και την ηγουμένη...
Τα κτίρια κι ο χώρος ανήκαν στην Μητρόπολη που τα έδωσε για να επανασυσταθεί η Μονή και κάποια ακίνητα πέριξ αυτής, ήταν από δωρεές Βαγαίων όπως συνέβη και για το χώρο του κοτετσιού...
Το ζήτημα ήταν ότι πήγαν να "βάλουν στο χέρι", μεγάλη έκταση πέριξ της Μονής και όλον τον Ασπροκάμπο, ενώ δημιούργησαν τεράστια προβλήματα σε όλους τους ντόπιους τσοπάνους ενώ διεκδικούσαν και τα νερά που υπήρχαν...
Και αντέδρασαν άνθρωποι που δυστυχώς είναι μακαριστοί από τα Συμβούλια 1970-1974, γιαυτό θέλει λίγη προσοχή και καλύτερη έρευνα αν και είναι δύσκολο αυτό μετά τόσα χρόνια, αφού οι αυτόπτες μάρτυρες έχουν αποδημήσει...
Όπως και είναι μακαριστοί όσοι για τη "σωτηρία" της ψυχής τους έλεγαν "όλα στις καλόγριες"...
Τι να αναφέρεις πλέον, δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία πρακτική...
Σημασία έχει ότι δεν τους πέρασε αλλά δυστυχώς το μοναστήρι έγινε "άβατο" στους ντόπιους...
{το μοναστήρι έγινε "άβατο" στους ντόπιους...}. Δεν νομίζω Ανώνυμε (3:04) ότι υπάρχει "αβατο" στον Αγιο Γιάννη-Μαζαράκι. Οποτε θέλουμε πηγαίνουμε (ανδρες και γυναίκες).
Ανώνυμε 3.04
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου.
Συμφωνώ οτι δεν έχει πιά πρακτική σημασία η ασχολία με τα γεγονότα,όμως επειδή η "κάστα" των μοναχών διακρίνεται για την αδηφαγία της και όχι για το κοινωνικό έργο της,καλόν είναι να έχουμε υπ'όψιν μας,οτι οι "επεκτατικές ορέξεις" των πάσης φύσεως ρασοφόρων αρπακτικών,είναι στο DNA τους και επομένως ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκδηλωθούν νέες βλέψεις,με τις ευλογίες "αρμοδίων"
ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΟΚΟ, ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ!!!ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ !!! ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ 8 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ. ΘΑ ΠΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΗ ΓΡΑΦΗ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΑΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ; ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΠΕΤΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ;
Ρεεεεεεεε.... για την μποχα των φιπιαδων ποιος θα μας πει;
Άβατο αγαπητέ με την καλή έννοια, όχι απαγορευτικό και απρόσιτο, άβατο λόγω της μη πλέον πρόσβασης, κατόπιν μη χτυπήματος κουδουνιού όπως παλιά που ήταν τόπος λαϊκής γιορτής & αντααμώματος.
Και βέβαια θα ήμασταν άδικοι αν δεν πούμε, ότι υπήρξαν και φωτεινές εξαιρέσεις της αδελφότητας τότε και αργότερα.
Το πρόβλημα όμως ήταν στις αρχές της δεκαετίας του 1970 και το καλλιέργησαν και το συντήρησαν κατά κάποιο τρόπο, οι ντόπιοι "θεούσοι και θεούσες των μεγάλων σταυρών", σποραδικά από το 1969.
Οι πρώτες μοναχές, αν πραγματικά είχαν σκοπό την "υπηρεσία του θεού", δεν θα γύριζαν -τότε, ειδικά από 1970-1971,2- στη Νομαρχία, στον Μητροπολίτη και όπου δη, πνέουσες "μένεα", κατά τριών - τεσσάρων ατόμων, του τότε συμβουλίου, που έβρισκαν μπροστά τους, και ζητούσαν απ΄αυτές τους "ιστορικούς τίτλους ιδιοκτησίας", για να "κατοχυρώσουν" τα ιδιοκτησιακά συμφέροντα που επικαλούνταν.
Και εν πάσει περιπτώσει, ας αρκούνταν στς δωρεές κατοίκων πάσης μορφής , όπως έγινε πχ με την Υψωση του Τιμίου Σταυρού το 1996.
Ρε παιδιά, να μη τρελαθούμε εντελώς! Υπάρχει στην ατμόσφαιρα ένα σκάνδαλο, χωρίς να γνωρίζουμε σίγουρα ονόματα, ποσά και κατηγορίες. Να πάρουμε θέση και να γράψουμε για ποιούς και για πόιές λαμογιές; και ποιόν καλύπτουμε; Δεν είμαστε δημοσιογράφοι να κάνουμε ρεπορτάζ, να βγάλουμε ειδήσεις, κι ούτε τυχάρπαστοι σε στυλ Ευαγγελάτου ή Τατιάνας να στήσουμε ειδήσεις και δικαστήρια για να έχουμε ακροαματικότητα.
Όταν το θέμα του ΦΠΑ συγκεκριμενοποιηθεί θα γράψουμε. Και θα τους πάρει και θα τους σηκώσει τότε...
Γιατί αν γράψουμε μπουρδολογίες θα μας σιχαθείτε. Αγάντα λοιπόν. Ούτε καλύπτουμε, ούτε πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα. Για ποιά μπάλα μιλάμε δηλαδή, της αερολογίας ή της υπόνοιας; Αναρωτηθείτε, αν τα σκάγια πάρουν αθώους; Εμείς πίσω από την ανωνυμία ή τα ψευδώνυμα θα είμαστε ασφαλείς και ακηλίδωτοι και τους άλλους, τους αθώους ή έστω τον ένα αθώο, θα τους έχουμε διασύρει.Λίγη αυτοσυγκράτηση δε βλάφτει...
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΦΟΒΟ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙΣ ΑΘΩΟΥΣ?ΓΙΑΤΙ?ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΣΟΥ?ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΣΚΗΣΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗ Η ΜΑΛΛΟΝ ΕΡΡΙΞΕΣ ΤΟΝΟΥΣ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΠΕΔΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΙΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΦΠΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΟΙ ΣΟΥ, ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΧΑΛΙΚΟΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΩΜΕΝΟΣ.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.
Ανώνυμε 7.10 με μακροσκελή τίτλο. Το μόνο που έχω να σου πω είσαι πως είσαι ένα κομπλεξικό ανθρωπάκι που δεν ξέρει που παν τα τέσσερα. Έχεις χάσει τ' αυγά και τα καλάθια. Γιατί ρε υποκείμενο βλέπεις παντού εχθρούς, ακόμη και από ανθρώπους που δε σε έχουν καθόλου στην ατζέντα τους, γιατί είσαι ανάξιος λόγου. Γιατί το μόνο βέβαιο είναι πως δεν ξέρεις σε ποιον απευθύνεσαι, απλά εικάζεις και ρίχνεις τους μύδρους σου. Άδικος ο κόπος σου.
Ποιόν να φοβηθώ ρε κακομοίρη, εσένα τον ανύπαρχτο και γιατί; Πού εμπλέκομαι εγώ και ποιό είναι το αμαρτωλό συνάφι μου; Το βραχυκύκλωμά σου είναι καθολικό και γι' αυτό χρειάζεσαι αλλαγή και πέταμα!!!
Κ. ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΔΑΥΛΩΣΙ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ? ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΝΗ ΤΩΡΑ? ΜΟΥΓΚΑ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ . ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ Ο ΜΙΜΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ. ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΞΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ
Τα φαινόμενα δείχνουν πως έχουμε χάσει το μέτρο της σοβαρότητας!΅Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κριτική και να βγάλουμε τα απωθημένα μας, πλέοντας μέσα στην άγνοια και την ασχετοσύνη. Αγουροξυπνήσαμε, μας φταίνε οι άλλοι, μαλώσαμε με τη γυναίκα μας ή τα παιδιά μας, έτοιμοι να τα βάλουμε με άσχετους στο μάλωμα, δεν... μας έκατσε χθες το βράδυ...γούρια να ξεσπάσουμε σε αθώους "περί το έγκλημα". Κι όταν γράφω για αυτοσυγκράτηση, βγαίνουν κάποιοι που τους τσίμπησε αγολόμυγα και θυμούνται πως στα παιδικά τους χρόνια είχαν μαγουλάδες...
Αν ο ξέδελφος ή ο αδελφός μας έκανε κάτι, είμαστε εμείς υπόλογοι; και σε τι; Που τα βάλατε με τον Γιάννη και του ζητάτε τα ρέστα. Βρίσκετε δε, ευτυχώς που δε μας φέρατε ακόμη εξωγήινους, και σενάρια συνεργασίας με πρωην αντινομάρχες. Θα μας τρελάνετε, ρε παιδιά. Φαίνεται πως η σοβαρότητα δεν μας άντεξε και έφυγε τρέχοντας. Έτσι μέσα στον παραλογισμό μας, παράλογα ζητάμε...
Να τον στήσουμε τον άνθρωπο στον τοίχο, για πράγματα που ευθύνεται. Μα να τον καλούμε να απολογηθεί για ότι έκανε ο ξάδελφός του, είναι σχιζοφρένεια...
ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑΝΝΙΔΕΣ ΗΤΑΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΆΛΟΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΑΥΛΟΣΙ ΜΕ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΝΩΝΥΜΕ Μελος της πρωτοβουλιας ειναι ο Γιαννης Χατζηνας του Σοφοκλη και οχι αλλος.Αυτος ριχνει αποβλητα στη δαυλωση;
ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ !ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ; Η ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΙ ΛΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ; ΕΜ! ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΦΑΚΗΣ.
Καλά είναι όλα αυτά που γράφονται και λέγονται ... αλλά η μιζέρια τελικά και οι "ανοιχτοί" απ΄ ότι φαίνεται "λογαριασμοί", πολλών εξ όλων των αποχρώσεων και διαχρονικά, αποκαλύπτουν το αβυσσαλέο χάσμα που χωρίζει σε κάθε ευκαιρία και σε κάθε αφορμή το χωριό...
Χτες οι μεγαλοκομπίνες με το μπαμπάκι, τελικά ρε πατριώτες βρέθηκαν οι "κλέψαντες"; ήταν μόνο αυτοί οι λίγοι Βαγαίοι που πήγαν και φυλακή; ή και άλλοι τόσοι; και στο τέλος τέλος τι έγινε; είναι έξω εδώ και χρόνια...
Ευπόληπτοι δημότες ... ηθικό δίδαγμα: κλέψε όσα μπορείς!!!
Σήμερα οι "λαμογιές" με το ΦΠΑ...
Λένε για Θηβαίους, λένε για Νιχωρακαίους λένε και για Βαγαίους...
Θα φανούν σύντομα ελπίζουμε "ποιοι και πόσα"...
Δυστυχώς απ΄ότι φαίνεται ο χώρος τςη αγροτικής παραγωγής είναι πολύ αποδοτικός για κάθε "κομπιναδόρο"...
Δημοσίευση σχολίου