Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Η τοποθέτηση φαναριών κυκλοφορίας στη διασταύρωση Βαγίων είναι επιτακτική ανάγκη


Mετά την κατακόρυφη αύξηση της κυκλοφορίας στην παλαιά εθνική οδό Θηβών-Λεβαδείας, τις μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσονται λόγω της παντελούς έλλειψης αστυνόμευσης και μετά από πολλά θανατηφόρα δυστυχήματα, η τοποθέτηση φαναριών κυκλοφορίας στη διασταύρωση Βαγίων, μέχρι να κατασκευαστεί ο κυκλοφοριακός κόμβος, είναι επιτακτική ανάγκη.
Η δικαιολογία ότι δεν είναι δυνατόν να τοποθετηθούν φανάρια λόγω του ότι ο δρόμος είναι ταχείας κυκλοφορίας δεν ευσταθεί, διότι υπάρχει η περίπτωση της τοποθέτησης φαναριών στην νέα Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας στη θέση Στυλίδα.
Είμαστε βέβαιοι, ότι οι αρμόδιοι φορείς (Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος, Νομάρχης Βοιωτίας, Δήμαρχος Βαγίων) θα εξετάσουν το αίτημα μας και άμεσα θα προβούν στις κατάλληλες ενέργειες για την αποφυγή και άλλων θανατηφόρων δυστυχημάτων στη διασταύρωση Βαγίων.


8 σχόλια:

ΟΔΗΓΟΣ είπε...

ΑΦΟΥ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΚΟΜΒΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΛΕΓΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ.

ΦΑΝΑΡΙΑ ΝΑΙ, ΝΑ ΜΗ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΝΑΡΙΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΝ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΗΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ή ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΠΌ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ "ΠΑΙΖΕΙ" ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ "ΚΟΡΩΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ".
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΑΣΙΑΣ...
ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!
ΤΕΤΟΙΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙ ΑΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

Ανώνυμος είπε...

Ας φροντίσουν επιτέλους οι αρμόδιοι τη διασταύρωση! Επιπλέον, χρειάζεται κάποια διεύρυνση ώστε τα αυτοκίνητα που έρχονται από Λιβαδειά να στρίβουν προς Βάγια ομαλότερα και χωρίς να παρεμποδίζουν την κυκλοφορία μειώνοντας την ταχύτητά τους. Να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που υπάρχουν! και να μπουν φανάρια! Να υπάρχει και κάποιος έλεγχος-αστυνόμευση για την ταχύτητα των αυτοκινήτων!! Πολλοί ανόητοι οδηγοί, δε μειώνουν ταχύτητα και σε προσπερνούν από αριστερά, αν και έχεις βγάλει εγκαίρως φλας για να στρίψεις ερχόμενος από Θήβα για Βάγια. ΈΛεος!!!!

veros είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας ότι πρέπει να μπουν φανάρια. Ούτε γέφυρες ούτε τίποτα άλλο. Η λύση των φαναριών αυτό που έχω δει και σε άλλες πόλεις εκτός νομού θα είναι το καλύτερο. Τώρα όσο αν είναι βλάκες αυτοί που μπαίνουν στην κατεβασιάς ερχόμενοι από Θήβα και παραβιάζουν τα Stop πρέπει ανώνυμε 10.27 να μάθεις αν τα σήματα εκεί είναι νόμιμα. Ερχόμενος από Θήβα υπάρχει διαχωριστικό και επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά , λόγω και διασταύρωσης , επιπλέον υπάρχει μονή διαχωριστική γραμμή άρα επιτρέπεται η άνοδος και η κάθοδος . Τώρα αν είναι επικίνδυνο , ναι θα συμφωνήσω αλλά μην τα γειώνουμε και λέμε ότι θέλουμε.

Ανώνυμος είπε...

Σε δρόμο με διπλή γραμμή στη μέση, τι ακριβώς είναι αυτό που απαγορεύεται αγαπητέ veros?
Μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί τη σημασία της "διπλής γραμμής"...
Μπορείς λοιπόν εσύ να επιχειρήσεις να περάσεις απέναντι και μετά, σε περίπτωση ατυχήματος, να εξηγήσεις ότι τα σήματα ήταν παράνομα και ότι εσύ ήσουνα απολύτως νόμιμος...
Κια δεν λαμβάνεις επίσης υπόψη το ακόμη χειρότερο: κάποιοι που θέλουν στρίψουν ερχόμενοι από Θήβα πιάνουν τη δεξιά λωρίδα και δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο και για τον εαυτό τους και για τους άλλους που ακολουθούν, αφού ΝΟΜΙΖΟΥΝ όπως κάθε λογικός οδηγός, ότι απλά θέλουν να μπουν στη λωρίδα κυκλοφορίας λίγο πιο αριστερά πηγαίνονατς για διασταύρωση...
Που να υποθέσουν οι ταλαίπωροι ξένοι, ότι ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΧΙΣΟΥΝ ΚΑΘΕΤΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ!!!
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΒΑΓΑΙΟΙ...
ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΟΜΙΜΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ...
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΠΡΟΝΟΗΣΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ "ΚΟΨΟΔΡΟΜΑΚΗΔΩΝ" ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ!!!

veros είπε...

Η μονή άσπρη διακεκομμένη συνεχής γραμμή δεν έχει απαγορευτική σημασία , αλλα χρησιμοποιείται είτε για γραμμοχάραξη λωρίδων πορείας για κατεύθυνση της τροχαίας, είτε για προειδοποίηση ότι προσεγγίζετε συνεχή γραμμή .
Διακεκομμένη γραμμή παραπλεύρος συνεχούς γραμμής. Ο οδηγός μπορεί να προσπεράσει ή να διαβεί την διπλή αυτή γραμμή εαν στην πλευρά της πορείας του είναι η διακεκομμένη, νοουμένου ότι ο δρόμος είναι ελεύθερος. Ο οδηγός που προσπερνά ή διαβαίνει την διπλή αυτή γραμμή, οφείλει να επανέλθει το γρηγορότερο δυνατό στην αρχική λωρίδα του.

Πρώτα απ όλα θέλω να ξεκαθαρίσω ότι για μένα είναι θανατηφόρα διασταύρωση . Αλλά Θέλω να μου πεις που έχεις δει συνεχόμενη διπλή λωρίδα σε αυτο το σημειο. Για διάβασε καλά αυτά που έγραψα και θα δεις ότι μόνο αυτές οι γραμμές βρίσκονται σε αυτόν τον δρόμο. Και κάτι άλλο !!! όλοι φταίμε, ξέρεις πόσο τρέχουμε όλοι , ξένοι και ντόπιοι , ο λιγότερος 120 χλμ, και είναι μέχρι 100-110 .

Παπαϊωάννου Θεόδωρος είπε...

Απολογούμαι για το ότι δεν δημοσίευσα τις απόψεις μου για τα πρόσφατα οδικά δημοτικά έργα όπως είχα δηλώσει .Μέσα σε αυτά αναπόσπαστα εντάσσεται και ο ανισόπεδος κόμβος στη ‘’διασταύρωση’’. Σήμερα (21.7.09) στη Νομαρχία όπου παρεμπιπτόντως ήμουν ,ρώτησα και έμαθα κάτι που θα έπρεπε. Μετά κάποια δημοσίευση για το δίκτυο ύδρευσης που έχω στείλει στο blog δεν θα υπάρξει άλλη αναβολή ή παρεμβολή.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ veros
Αν υποθέσουμε ότι θα υπάρξει διπλή γραμμή, η οποία θα έχει την έννοια του "φυσικού τοίχου", τότε η διαπλάτυνση του δρόμου είναι άνευ νοήματος αφού θα απαγορεύεται η προσπέραση προς την ίδια κατεύθυνση.
Δηλαδή ερχόμενος πχ για ΒΑΓΙΑ, η ύπαρξη διπλής διαγράμισσης -συνεχούς-θα απαγορεύει κάθε προσπέρασμα και δεν θα επιτρέπεται όχι απλά να περνάς διπλή γραμμή αλα ούτε και να την πατάς...
Αν λχ υπάρξει διακεκκομμένη διαγράμμιση από την μια πλευρά, άρα από εκεί θα επιτρέπεται η προσπέραση ή η στροφή αριστερά, τότε με την ίδια λογική, όσοι τυχόν θα θέλουν να μπουν δεξιά στα βενζινάδικα ή προς τον κάμπο δικαίως θα "διαμαρτυρηθούν" οι της άλλης λωρίδας δηλαδή...
Σημασία πάντως έχει ότι παρά πολλοί Βαγαίοι επιχειρούν καθημερινά την στροφή, μη υπολογίζοντας τίποτα και κανέναν...
Δυστυχώς...