Γιά τον ΦΙΛΟ (28.12.09,8:42). Η μυριόστομη εκκωφαντική ΙΑΧΗ του Λαού των Βαγίων και όχι μόνο "...να φύγει ο ΠΑΠΑΣ να φύγει και ΒΟΚΤΑΣ..." πράγματι ακούσθηκε. Ηταν η εποχή που διετέλεσα στα Βάγια Κοινοτάρχης, τότε που όλοι μαζί διώξαμε τον παπα-Σωτήρη απο τον Αη-Θανάση στο "Κασνέσι" μαζί με την ΒΟΚΤΑΣ Α.Ε. Πρίν είχε προηγηθεί ο "κακήν - κακώς" και αληθινός προπηλακισμός του Ιωαννίκιου απο την Άγία Τριάδα, παρ΄ότι αυτός: ήταν δυναμικός και καυστικός ομιλητής, είχε ερείσματα σε ακροδεξιά στοιχεία με χουντικές καταβολές στην ευρύτερη περιοχή και ισχυρίζονταν οτι με τις τότε επι δικτατορίας γνωριμίες του ξεκίνησε η ανέγερση του Γυμνασίου-Λυκείου Βαγίων. Ύστερα απο την γερή κόντρα πού είχαμε δεν μπόρεσε να μείνει παρά τις προσπάθειες του τότε μητροπολίτη. Έφυγε "'αρον-άρον" στο Άγιο Όρος (όπου νομίζω ότι είναι ακόμη). Τον ξαναείδα όταν είχε έλθει στα Βάγια σε κάποιο μνημόσυνο πρίν 5-6 χρόνια. Κοινό όμως χαρακτηριστικό και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, ήταν οτι με τις διάφορες υπερβολές και τις παρεμβολές που έκαναν(θα τις αναφέρω εκτενώς άλλη φορά), είχαν προκαλέσει το κοινό αίσθημα. Τώρα υπάρχουν άραγε τέτοιες ενδείξεις;
Σχόλιο του Παπαϊωάννου Θεόδωρου στην ανάρτηση Η γέννηση του « Θείου Βρέφους» στη διαδρομή των Αιώνων
12 σχόλια:
Εγώ μήπως θυμάμαι "λάθος" ό,τι την εκδίωξη ή η οριστική εκδίωξη της τότε "ΒΟΚΤΑΣ α.ε" από τα "ΣΠΙΘΑΡΙΑ", έγινε επί Μίμη Αγγέλου;
Πρός ΑΝΩΝΥΜΟ(30.12.09,9:25 π.μ.)Είναι όλα αυτά γραμμένα .Άλλά αν επιμένεις ρώτησε τον ίδιο.Εκδίωξη υπήρχε μιά καιέξω , οριστική και χωρίς επανεξέταση.Κατάσταση -Λύση προσωρινή, ερμαφρόδιτη και διφορούμενη δεν επέτρεψα στον οποινδήποτε και έναντι οιασδήποτε "αντιπαροχής".Αυτά για την ιστορική αλήθεια και Τέλος.
Δηλαδή πότε- χρονολογικά- και με ποιες συγκεριμένες αποφάσεις του Κοινοτικού Συμβουλίου σας, "εκδιώξατε", την ΒΟΚΤΑΣ;
Γιατί το σύνθημα: "να φύγει ο παπάς μαζί και ο ΒΟΚΤΑΣ" -όχι ο "συχωρεμένος γαμπρός στα Βάγια", κοσμούσε την πλατεία και το δρόμο σε ποικίλες εκδηλώσεις πχ "Βλάχικος Γάμος" (ΚΑΙ) μετά το 1982...
Θοδωρή, τότε ήμουν μικρός και δε θυμάμαι. Αργότερα κάποιος σύμβουλός σου μου είπε πως τα είχες πάρει, αλλά σε στρήμωξε και αναγκάστηκες να διώξεις τον ΒΟΚΤΑΣ. Θυμίζει λίγο ότι έγινε πριν από δυο χρόνια με τούτους εδώ. Τελικά υπάρχει δημόσιο πρόσωπο καθαρό και ευθύ; Ερώτημα φιλολογικό και σίγουρα χωρίς απάντηση.
«Του λόγω μέτρον εστίν ουχ ο λέγων, αλλ΄ο ακούων» δηλαδή μέτρο του λόγου δεν είναι αυτός που μιλάει, αλλ’ αυτός που ακούει"έλεγε ο Πλάτωνας κι εδώ μάλλον αγαπητέ κ. Παπαϊωάννου "μόνο μιλάς", χωρίς "να ακούς"...
Μιλώντας για πρόσωπα παντελώς ή σχεδόν άγνωστα όπως για τον Ιωαννίκιο(;)στο σημερινό κο9ινό των ΒΑΓΊΩΝ, μη αναφέροντας τους συμπρωταγωνιστές σου συμβούλους στο τότε "επίτευγμα" πολλοί εκ των οποίων μάλλον είναι "μακαριστοί" από ετών, μετουσιώνεις την τότε λαϊκή οργή των ΒΑΓΊΩΝ σε δική σου "υστεροφημία" μετά από τόσα χρόνια(!), αφήνοντας να υπονοηθεί ό,τι την προκάλεσες κιόλας!!!...
Και καταλήγεις ως Νεοκαίσαρας: "εγώ ειμί η άληθεια.." και "πίστευε (τα τότε) και μη ερεύνα (αυτά σήμερα)!!!
Και φυσικά την ιστορία "ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ", αλλά οι ιστορικοί και οι ερευνητές...
Και στην ιστορική αλήθεια δεν υπάρχει η λέξη "ΤΕΛΟΣ"!!!
Ή μήπως θαρρείτε ότι απευθύνεστε σε "μειωμένης αντίληψης" κοινό και κοινό που δεν έχει τη δυνατότηατ να ρωτήσει δυο τρία πράγματα;;
Βγάλτε λοιπόν στην φόρα τα ιστορικά (και αληθή) αρχεία σας και δηλώστε αυτά που σας υπέδειξαν...
Άμ πως .... ;;;; !!!
Θοδωρή, εύχομαι η του 2010 έλευση , να μετριάσει και την αμετροέπειά σου, αν και του χρόνου προϊόντος, σπανίως η σοφία και η σύνεση εγκαθίστανται στον κορυφαίο θόλο του ανθρωπίνου σώματος, ειδικά εάν την εποχή που έπρεπε να κυριαρχούν, έλαμπαν με την μετριότητά τους και ενίοτε με την απουσία τους.
Αναρωτιέμαι αν οι κοπιώδεις πραγματικά προσπάθειές σου να κρατηθείς στην επικαιρότητα, πηγάζουν απο καθαρά εγωϊστική επιθυμία για την υστεροφημία σου, ή προσδοκάς επανάκαμψη στο προσκήνιο, σε ρόλο σοφής και έμπειρης περι τα αυτοδιοικητικά κ.λ.π. δρώμενα, άρα αναντικατάστατης και προ πάντων αξιοποιήσιμης προσωπικότητας.
( Νεοελληνιστί: κελεπούρι).
Θοδωρή, παραβλέπεις ή δεν θεωρείς ικανούς τους προχωρημένης ηλικίας συγχωριανούς σου, να ενημερώνονται και να παρακολουθούν μέσα απο αυτό το υπέροχο δώρο του συμπατριώτη μας Γ.Αντωνίου, όλα όσα συμβαίνουν και όσα λέγονται ή κατατίθενται, για τον τόπο μας και όχι μόνο.
Και αναφέρομαι στους προχωρημένης ηλικίας, επειδή εμείς σε ζήσαμε στις Κοινοταρχικές σου θητείες, που μολονότι επιτυχημένα και με ελπιδοφόρες προοπτικές ξεκίνησαν,
με δική σου αποκλειστικά ευθύνη άδοξα, επονείδιστα και με Πολιτειακές αποφάσεις και διαταγές διεκόπησαν.
Στους Κοινοταρχικούς και μετέπειτα Δημαρχιακούς θώκους δεν κατάφερες να επανέλθεις, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες,συχνά απέλπιδες με πολιτικές παλινδρομήσεις, αξιοκατάκριτους συμβιβασμούς και καταγέλαστες "αντιπαροχές", απο αυτές που τώρα παρουσιάζεις ως πεδίο άγνωστο για σένα τον αδιάφθορο, θεωρώντας οτι απευθύνεσαι σε ανεγκέφαλους και επιλήσμονες ιθαγενείς.
Θοδωρή,θυμίσου την συναλλαγή με τον ΒΟΚΤΑΣ του οποίου την εγκατάσταση προσωπικά είχες κρυφίως αποδεχθεί,με "αντιπαροχή" την εκπόνηση όλων των απαιτούμενων μελετών σε έργα Πολιτικού μηχανικού και όχι μόνο, απο το γραφείο σου,όμως η αδυναμία εξαγοράς κάποιων πραγματικά ενσυνείδητων Κοινοτικών Συμβούλων ,απέτρεψε την κατάπτυστη συναλλαγή και σου έδωσε την ευκαιρία να κομπάζεις τώρα, ως αδέκαστος σωτήρας.
Θοδωρή, μήπως θυμάσαι τουλάχιστον κάποια ΗΡΩΝικά στρέμματα στην Κατεβασιά?
Αγαπητέ ανώνυμε της 30-12-2009 ώρα 2.44' μ.μ., η λέξη τέλος απο τον θοδωρή, κατά την άποψή μου δείχνει την αγωνία "...τέλος ρε παιδιά, μη τα ψάχνεται γιατί, αν τα σκαλίζετε βρωμάνε.."
Και είναι δυσσώδους οσμής εκ φύσεως άπαντα, αφού όσα διακηρύττει οτι δεν επέτρεψε στον εαυτό του, ακριβώς τα αντίθετα εφάρμοσε. Αυτό επιεικώς αποκαλείται: "θράσος Μητσοτακικού βεληνεκούς".
Καλή χρονιά με ελπίδες για καλύτερες ημέρες, μετά και τον Καποδίστρια 2.
"Λόγια ΟΡΓΗΣ(μένου), λόγια αληθή κατά τα πάντα !!!
"Είναι ν΄απορείς, κατά το γνωστό έντεχνο άσμα, για όλη αυτή τη χειμμαρώδη και δια του διαδικτύου "λογοδιάρροια" επί παντός επιστητού, του κ. ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ...
Δυστυχώς το σφουγγάρι των πολλών, δεν δέγραψε μονομιάς μνήμες έστω και αμυδρές από το παρελθόν του χωριού -και του ατομικού του- και κυρίως, δεν μπορεί εύκολα και άκριτα στη σημερινή εποχή, κανείς,. και, "παλιός" και "νέος", να βρει και να ερμηνεύσει όλους εκείνους τους "αιτιώδεις συνδέσμους" που εφευρίσκει αυτοβούλως, προκειμένου να "γεφυρώσει", το απώτατο δικό του καταδικασμένο πολιτικό και αυτοδιοικητικό παρελθόν με ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ...
Κοπιώδης προσπάθεια "επαν-εμφάνισης", με γλίσχρα όμως αποτελέσματα, light επιχειρηματολογία και μια μακροσκελής ανάλυση ποικίλων θεμάτων "ατάκτως ερριμένων", με προλόγους, κυρίως θέμα και επιλόγους, πραγματικά "αποθησαύρισμα" εγνωσμένης άγνοιας!!!
Και στο τέλος καταλήγει μοιραίως πως στην "αυτο-έκθεση" και αδικεί εαυτόν και αλλήλους...
Όπως τότε...
Μα φορά κι έναν καιρό....
Ναι, και δεν είναι παραμύθι...
Τότε...
Που ο πολιτικός λόγος και η επιχειρηματολογία (του;),συνίστατο, στο πως θα "υπέκλεπταν" δολίως, από την ΑΣΟΕΕ, τα προσωπικά αρχεία του άλλου υποψηφίου κοινοτάρχη, ώστε να τον "εκθέσουν" (τρομάρα τους...)...
Όπως και το έκαναν, ρίχνοντας ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΆ ΣΤΟ ΧΩΡΙΌ, "ανώνυμες" έντυπες καταγγελίες για το αν τελικά ήταν "πτυχιούχος" ή "τελοιόφοιτος" της Σχολής!!!
Κι ο ίδιος ΑΝ δεν το ήξερε, ας το καταδίκαζε ρητά και απερίφραστα, μιας και η "συνωνυμία"(τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια....), είχε ως φαίνεται, "χρηστική αξία", στην εκ δολίου λήψη ατομικών στοιχείων, κατά τρόπο μη δεοντολογικό και ποινικά κολάσιμο...
Αυτό ήταν το τότε "μέτρο του ήθους, του πολιτικού λόγου και η αιχμή του πολιτικού επιχειρήματος"!!
Το αποτέλεσμα;
Η πλήρης εκλογική ΣΥΝΤΡΙΒΗ, η ομόφωνη καταδίκη στην κάλπη τέτοιων μεθόδων και η πρόωρη "συνταξιοδότηση" ...!!
Γιατί; τόσο επιλήσμονες και κακοί ήταν οι ΒΑΓΑΙΟΙ, ειδικά μετά το μέγα επίτευγμα της απο-ΒΟΚΤΟ-ποίησης, που μας ήρθε στην επιφάνεια, δυόμισι δεκαετίες μετά ;;
Τα υπόλοιπα, τα είπε ο ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ!!!
Κατά τα άλλα: "Αd ostentationem-χάριν (της) επιδείξεως, ad gloriam
-χάριν (της) δόξης,quod erat demonstrandum- όπερ έδει δείξαι,asinus asinum fricat
όνος όνον τρίβει...!!!
Καλή χρονιά και καλές νέες "αναρτήσεις"....
Διακρίνω αξιόλογους χειριστές του πληκτρολογίου. Που σημαίνει ανθρώπους με οξυδέρκεια και πολύστροφο μυαλό. Ετούτοι δα που έχουν διαχειριστεί τα του δήμου είναι αναπαρκείς να δουν πέρα από τη μύτη τους. Μπορούμε να αφήσουμε την τύχη των Βαγίων για τις επόμενες δεκαετίες σε ανθρώπους περιορισμένου ορίζοντα και με βεβαρημένο παρελθόν; Εγώ θαρρώ πως δεν μπορούμε. Αν κι εσείς θαρρείτε τα ίδια, δηλώστε το για να συντονίσουμε τη δράση μας. Περιμένω ηχηρά "παρών". Σύντομα να αφήσουμε την κάλυψη πίσω από τα ψευδώνυμα και να πάρουμε θέση. Τότε θα δείξουμε ότι είμαστε υπεύθυνοι... "Οι καιροί ου μενετοί".
Ω μέγιστε ανώνυμε 11.45, τον αποτελείωσες...
Η αποδόμηση άρχισε χθες με τον 2.04, αλλά οι τρεις επόμενοι τον ρίξατε στο καναβάτσο.
Ο πολλά υποσχόμενος το 1974 νέος πολιτικός μηχανικός έκανε στη σειρά πολλές παρανοϊκές ενέργειες, δείχνοντας το αλλοπρόσαλο του χαρακτήρα του.
θα ήταν καλύτερο γι' αυτόν να ασχοληθεί με το γράψιμο απλών θεμάτων- ο χώρος αυτός προσφέρεται- να δηλώνει την παρουσία του σε επίκαιρα θέματα-γνώσεις έχει- χωρίς να χρησιμοποιεί πρώτο πρόσωπο. Πολύ περισσότερο χωρίς να θυμίζει τις μέρες που ήταν κοινοτάρχης.
Θοδωρή, γράψε για τα κάλαντα, για τα θεοφάνεια, τους καλικάντζαρους, για τα φωτοβολταϊκά, τις ανεμογεννήτριες κι ό,τι άλλο θέλεις. Μη γράφεις για το δημόσιο πρόσωπό σου. Πολιτικά απρόσωπος και συμφεροντολόγος ήσουν.
Είθισται οι παππούδες να λένε ιστοριούλες για να περάσει η ώρα...
ΠΑΙΔΕΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ. ΟΛΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.
Σωστή η παρατήρησή σου <7:58>.
Χρόνια Πολλά
Φίλοι, οι πολεοδομικές άδειες και τα πρακτικά της Κοινότητος υπάρχουν και μπορούν να βρεθούν. Οπότε όλοι μας (όσοι από εμάς έχουν πραγματικό ιστορικό ενδιαφέρον) μπορούμε να τα πάρουμε και να παραθέσουμε την "αλήθεια" στις μελλοντικές μας "ιστοριοδιφικές" μελέτες.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΕΣ 2010
Δημοσίευση σχολίου