Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Πήγαν να σηκώσουν τουρκική σημαία στον Φλοίσβο


Τη σημαία με την ημισέληνο αξίωσε να σηκώσει στον Φλοίσβο ο τουρκικός επενδυτικός όμιλος Dogus, μετά την εξαγορά πακέτου μετοχών.
Έχετε όλες τις σημαίες των κρατών –μελών της Ε.Ε. Πρέπει να βάλετε και τη δική μας, καθώς είμαστε οι μεγαλύτεροι μέτοχοι», τόνισε ο εκπρόσωπος του γνωστού για τις σχέσεις του με το κεμαλικό κατεστημένο κ. Φερίτ Σαχένκ.
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ κυριακάτικης εφημερίδας, ο διευθύνων σύμβουλος της μαρίνας Φλοίσβου κ. Στάυρος Κατσικάδης πάγωσε στο άκουσμα αυτού του αιτήματος. «Ξέρετε, ίσως μια τέτοια κίνηση να μην είναι ώριμη. Ίσως να έχουμε προβλημά και με το κόμμα της Χρυσής Αυγής», είπε.
Ακόμα όμως και αν αυτή τη φορά το συγκεκριμένο αίτημα δεν έγινε πραγματικότητα, είναι βέβαιο ότι η επόμενη πρόκληση δεν θα αργήσει να έρθει. Πολύ περισσότερο όταν οι Τούρκοι έχουν τοποθετηθεί και στις μαρίνες που αγόρασαν από τον όμιλο Κυριακούλη στα Γουβιά της Κέρκυρας, την Καλαμάτα, τη Λευκάδα και τη μαρίνα Ζέας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

OI ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΡΑΚΑΛΥΠΤΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΠΟ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΑΚΟΜΗ. ΜΠΡΑΒΟ !!!!!