
Μιχαλού
Αφού έσωσαν την χώρα τώρα σώζουν και την ΕΡΤ, ρίχνοντας οι επιτυχημένοι της Κυβέρνησης μαύρο στο ραδιομέγαρο !!!
Οι συγχωνεύσεις καταργήσεις των δημοσίων φορέων δεν τους βγήκε… Και έτσι είπαν οι άνθρωποι ότι κάτι έπρεπε να δείξουν επιτέλους στους τροικανούς που έρχονται σε λίγες μέρες στην χώρα μας κλείνοντας την ΕΡΤ και μαζί με τα δικά τους χρυσά συμβόλαια πετάνε στον δρόμο 2656 εργαζόμενους.
Πηγές μάλιστα αναφέρουν ότι με το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στην κρατική τηλεόραση θα τεθούν εκτός Δημοσίου περίπου 600 – 700 εργαζόμενοι, κυρίως διοικητικών καθηκόντων, από τους 2.656 εργαζόμενους αορίστου χρόνου.
Ανάλογη τύχη θα έχουν και άλλες ανώνυμες εταιρείες του Δημοσίου και υπηρεσίες των Δήμων, ενώ παράλληλα, γίνεται λόγος για συγχώνευση των αμυντικών εταιρειών του Δημοσίου, έναν τομέα όπου εργάζονται 2.650 υπάλληλοι.
Ωστόσο, πολλά σενάρια κάνουν λόγο για κατάργηση υπηρεσιών ή μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους σε ιδιώτες, κάτι που θα συνοδευτεί με απολύσεις…
Την ίδια ώρα το φιάσκο με την Gazprom τσαλάκωσε την εικόνα του success story της κυβέρνησης, του ίδιου του πρωθυπουργού και όχι μόνο!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου