Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Με non paper διακινούνται κυβερνητικές απαντήσεις για την ΕΡΤ


Απαντήσεις σε μια σειρά από ερωτήματα που δημιουργούνται με το κλείσιμο της ΕΡΤ, διακινήθηκαν αργά το βράδυ της Τρίτης, μέσω non paper της κυβέρνησης. Όπως προκύπτει, το υπ.Οικονομικών θα διαχειρίζεται συμβάσεις και υποχρεώσεις της ΕΡΤ (παραχωρώντας π.χ. δικαιώματα μετάδοσης σε ιδιωτικούς σταθμούς) και θα φροντίζει για την κάλυψη των δραστηριοτήτων των κομμάτων.Ολόκληρο το περιεχόμενο του non paper έχει ως εξής (επισημαίνεται ότι τόσο οι ερωτήσεις όσο και οι απαντήσεις τίθενται από τους συντάκτες του κειμένου): 

 Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους.
 Θα απολυθούν όλοι και θα αποζημιωθούν κανονικά. 
 Τι θα γίνει με τις συμβάσεις και τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η ΕΡΤ.
 Όλες οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα της ΕΡΤ μεταβιβάζονται στο ΥπΟικ. Που νομικώς και για όσο διάστημα χρειαστεί θα είναι η διάδοχη κατάσταση. Για το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι τη λειτουργία της Νέας Δημόσιας Τηλεόρασης, αγώνες ή μεγάλα γεγονότα που έχει τα δικαιώματα μετάδοσης η ΕΡΤ, θα εκχωρούνται με διαφανή τρόπο, και με τίμημα υπέρ του δημοσίου, σε ιδιωτικούς σταθμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: