Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Ανοικτή Πρόσκληση Διαλόγου ... Προς τους πολίτες του νέου Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων

Σταμάτης Χαλβατζής
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Θηβαίων

Προς τους πολίτες του νέου Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων

Η συμμετοχή μου στις εσωκομματικές διαδικασίες ανάδειξης υποψηφίου Δημάρχου από τον πολιτικό χώρο του ΠΑΣΟΚ, στόχο έχει να καταδείξει την έντονη επιθυμία μου να συνεχίσω την ενασχόλησή μου με τα κοινά και να συμβάλλω στην δημιουργία των απαραίτητων προϋποθέσεων για την αναγκαία ανανέωση προσώπων, την ενίσχυση των θεσμών και την αποτελεσματικότητα στην άσκηση της Δημόσιας εξουσίας προς όφελος του γενικότερου συμφέροντος.
Η μακρά εμπειρία μου από την συμμετοχή μου στα συνδικαλιστικά και πολιτικά δρώμενα σε Ελλάδα και Εξωτερικό, μου έχει καταδείξει με τον πιο εμφανή τρόπο, ότι η προσπάθεια για αλλαγή και ανατροπή προβληματικών καταστάσεων όπως αυτή που βιώνουμε σήμερα στο Δήμο μας, χρειάζεται προσπάθεια, επιμονή και προπάντων ομαδική δουλειά. Η συγκρότηση μιας συμπαγούς ομάδας από ικανά και συνειδητοποιημένα στελέχη, είναι ο μόνος τρόπος για να αλλάξουμε προς το καλύτερο την «λιμνάζουσα», εδώ και πολλές δεκαετίες κατάσταση του Δήμου μας και κατ’ επέκταση της πόλης μας.

Η συνέχεια >> εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: