Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Γράμμα προς τον Αγιο Βασίλη

Αγαπητέ μου Άγιε Βασίλη πριν σου ζητήσω τι θέλω να μου φέρεις για τις γιορτές θα σε παρακαλούσα να πείς στους περισσότερους γονείς οτι καμιά φορά πρέπει να αφιερώνουν χρόνο με τα παιδιά τους κι όχι να πέφτουν με τα μούτρα στην δουλειά, το κατανωώ οτι προσπαθούν να μας δώσουν το καλύτερο και να μας σπουδάσουν ώστε να γίνουμε καλύτεροι και χρήσιμοι στην κοινωνία αλλά αυτές τις μέρες (Χριστούγεννα,Πρωτοχρονιά) πρέπει όλος ο κόσμος να αφήσει τα προβλήματα,τις διαφορές τις δουλειές και να το διασκεδάσει.
Τώρα δεν ξέρω αν ήμουν καλό παιδί ή αν με εχεις γράψει στην λίστα των κακών παιδιών αλλά εγώ θέλω μια φωτογρφική μηχανή ή αν σε έχει αγγίξει οικονομική κρίση ας μου φέρεις καραμέλες αλλά επίσης ειρήνη,καλοσύνη (αν και ο κόσμος σήμερα έχει αλλάξει) και πάνω απ' όλα ΑΓΑΠΗ και όπως είπε ο Ιησούς Χριστός "Αγαπάτε αλλήλους>>&<<Βοηθάτε τον πλησίον σας".
Ξέρω οτι το δώρο που ζητάω θα μου το φέρουν οι γονείς μου αλλά μπορώ να καταλάβω οτι τα άλλα τα στέλνεις μονο εσύ με τους ταράνδους περνάς και ρίχνεις στα δώρα κάτω από το δέντρο μια σκονη μαγική που δημιουργει την τόση χαρά που έχουμε να ανοίξουμε τα δώρα ενώ περιμενουμε αυτό που ζητήσαμε και αυτή την σκόνη μόνο εσύ ξέρεις να την ρίχνεις.

Καλά Χριστούγεννα & Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος
Μίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: