Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

"Στη Κύπρο εκτελέσαμε και βιάσαμε γυναίκες"

Ο Σενέρ Λεβέντ που εκδίδει στα κατεχόμενα την εφημερίδα AFRIKA δημοσιεύει ένα άρθρο στο οποίο περιλαμβάνει ανατριχιαστικές περιγραφές για εκτελέσεις Ελληνοκυπρίων και βιασμούς γυναικών. Παραθέτουμε το κείμενο όπως έχει μεταφραστεί από το tourkikanea.gr.
"Δεν ξέρω εσείς πως διαβάζετε αυτές τις ιστορίες αλλά εγώ όσο τις διαβάζω ανατριχιάζω… Απερίγραπτα αισθήματα κυκλώνουν την ψυχή μου…Δεν ξέρω μπορεί να φερθώ ακατάλληλα…Βρίζω…Θυμώνω…Μου έρχεται να κλάψω…Θέλω να ανέβω σε ένα βουνό και να κραυγάσω όσο αντέχουν τα πνευμόνια μου… Αυτή πατρίδα είναι η δική μου πατρίδα…Και όλα αυτά συνέβησαν στην πατρίδα μου…
Η κοινότητα των πολιτικών που ασχολούνται μόνο με τα δικά τους και δεν νοιάζονται για αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο, νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα.
Ποιος θα τους το έλεγε ότι μια μέρα θα τους συνέβαιναν όλα αυτά…Και να τους το έλεγαν δεν θα το πίστευαν…Ότι δηλαδή μια μέρα θα ερχόταν κάποιοι και θα σκότωναν παιδιά και γέρους όλους ανεξαιρέτως…Που θα λεηλατούσαν τα σπίτια και θα βίαζαν γυναίκες και κορίτσια…Ποιος θα το σκεφτόταν ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: