Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Πωλείται χώρα (επιπλωμένη) σε τιμή ευκαιρίας

Γιώργος Χαρβαλιάς
Προ ημερών, μου τηλεφώνησε φίλος καλός, γνωστός για τον μειλίχιο χαρακτήρα του, σε κατάσταση… αμόκ. «Αυτοί έχουν βαλθεί να μας ξεκάνουν» ξέσπασε. «Η μάνα μου με 6.000 ευρώ μοναδικό ετήσιο εισόδημα, από ένα ενοίκιο 500 ευρώ που παίρνει τον μήνα, καλείται τώρα να πληρώσει γύρω στα δύο χιλιάρικα Εφορία!»
«Και πώς δικαιολογείται αυτό; Εμπίπτει σε τεκμήρια;» ρώτησα. «Οχι» μου απαντά. «Δεν παίρνει καν σύνταξη. Αλλά κάτσε και γράφε: Αυτοτελής φορολογία στο ενοίκιο 10% συν προσαύξηση 250 ευρώ επειδή το διαμερισματάκι (60 τ.μ.) νοικιάζεται ως επαγγελματική στέγη, 80% προκαταβολή φόρου για το επόμενο έτος και 400 ευρώ το περυσινό χαράτσι, μας κάνουν 1.700 ευρώ! Ασε που μέσα στο καλοκαίρι περιμένει και το μπουγιουρντί του ΕΝΦΙΑ…»
«Τι να σου λέω», συνέχισε ασυγκράτητος ο φίλος μου, «η γιαγιά είναι σε μαύρη απελπισία και σκέφτεται να πουλήσει το μοναδικό της ακίνητο. Αν δεν ήμουν εγώ δίπλα της, θα έψαχνε τα σκουπίδια…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: