Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Διεθνείς πτήσεις από την Κωπαΐδα!


Απο την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Ντελέζος

Το «Ελ. Βενιζέλος» αποκτά ανταγωνιστή στη Βοιωτία

Πλώρη για τη δημιουργία ενός νέου διεθνούς αεροδρομίου στην περιοχή της Κωπαΐδας Βοιωτίας, το οποίο θα αποτελέσει καταφύγιο για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και τα αεροπλάνα της γενικής αεροπορίας, βάζουν ιδιώτες επιχειρηματίες.
Την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου, που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά σε σχέση με το «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας, έχει αναλάβει Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας- πρώην πιλότος, ενώ πίσω του φαίνεται πως βρίσκονται αεροπορικές εταιρείες που διαμαρτύρονται ότι σήμερα δεν μπορούν να προσεγγίσουν το αεροδρόμιο των Σπάτων λόγω των υψηλών τελών.
Ήδη, ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας τα τελευταία χρόνια δημιούργησε και λειτουργεί στην ίδια περιοχή αερολιμένα για την εξυπηρέτηση μικρών αεροσκαφών. Το όλο εγχείρημα για τη δημιουργία του νέου αεροδρομίου στην Κωπαΐδα προωθεί και ο Σύνδεσμος Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών (ΣΑΑΕ), μέλη της διοίκησης του οποίου αποκάλυψαν χθες ότι οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου ιδιωτικού αεροδρομίου έχουν ήδη κάνει τις πρώτες επαφές με κυβερνητικά στελέχη.

Ολόκληρο τα άρθρο στα ΝΕΑ

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΑΤΟΜΑ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ [ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ] ΕΝ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ... ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΝΟΜΟ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε 8.48, υπεύθυνε προσλήψεων του νέου αεροδρομίου, γνωρίζεις τι αγώνα έκαναν οι κάτοικοι των Σπάτων για να μη γίνει το αεροδρόμιο στην περιοχή τους; Αλλά εμείς ως ρυπολάγνοι θέλουμε κοντά στα άλλα (αέριους ρύπους, μολυσμένο νερό) και την ηχορύπανση, έτσι για να μεταλλαχθούμε σίγουρα. Βοήθεια μας!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΥΠΟΑΝΑΠΤΙΚΤΕ ΚΑΤΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΛΙΖΕΙΣ ΑΓΓΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΙΖΕΡΗ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Από που προκύπτει η "εργασία των 500";
Και ποια είναι τα ποιοτικά σου "standards" της ωφελιμότητας αυτού του υποτιθέμενου αεροδρομίου;
Η Βοιωτία έχει ποσοστό ανεργίας πάνω από 50% σε αρκετές περιοχές και φαντάζει λίγο αστείο, οι χιλιάδες άνεργοι να "ισοφαριστούν" ή εξαφανιστούν με 500 (πιθανές) ευχολογικές προσλήψεις...
Και αλήθεια σε τι θέσεις θα προσληφθούν και με "τι προσόντα" οι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι Βοιωτοί; ίσως αερολιμενάρχες, τεχνικοί, συντονιστές εδάφους, φροντιστές...ίσως όμως τελικά περισσέψει, αν περισσέψει, καμιά θέση για τον καθαρισμό των τουαλλετών, μόνο αυτό οι ανειδείκευτοι (Βοιωτοί) μπορούν υποψιάζομαι να κάνουν...
Δεν βλέπεις αγαπητέ ανώνυμε των 8.48πμ, τι τύχη "επιφυλάσσουν" στη Βοιωτία;
Δεν αντιλαμβάνεσαι τι θέλουν να την κάνουν;
Ένα απέραντο βιομηχανοστάσιο, μια χωματερή, μια περιοχή με κάθε μορφής ρύπανσης άλλωστε γιατί να λείπει και η ηχορύπανση;
Πολύ απλουστευμένες "επενδυτικές λογικές" χρησιμοποιείς και "στρογγύλλεμα" κάνεις αγαπητέ ανώνυμε των 8.48πμ...
Κι όπως σωστά σου επισημάνθηκε, οι κάτοικοι αλλού αγωνίστηκαν για να τα αποφύγουν...
Και είναι βέβαιο, ότι αν δημιουργηθεί, θα αλλάξει όψη η Βοιωτία...
Προς το πολύ χειρότερο...

Ανώνυμος είπε...

12.57 ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΒΟΙΩΤΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ? ΠΑΝΩ ΑΠΟ 120 ΑΠΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΑΕΡΟΣΙΝΟΔΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ/ΣΤΡΙΕΣ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡ/ΜΙΟ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 12.56, ο υποανάπτυκτος και μίζερος που δε σκαλίζει αγγουράκια ούτε κάθεται στις καφετέριες(έχεις πέσει πολύ έξω) σου επισημαίνει ότι δεν μας επιφυλάσσουν ανάπτυξη όλες αυτές οι πρόσφατες ιδιωτικές επενδύσεις αλλά θα μας καταντήσουν όπως τις τριτοκοσμικές χώρες οι οποίες πληρώνουν το κόστος της ευμάρειας των οικονομικά ισχυρών. Συνεπώς αγαπητέ νοσταλγέ της τριτοκοσμικής υπανάπτυξης άρον τα υπάρχοντα σου και πήγαινε σε κανένα αστικό/ βιομηχανικό κέντρο που ταιρίαζει στην κουλτούρα σου και άσε μας εμάς εδώ στη...."μιζέρια" μας και την "κοντόθωρη", όπως ισχυρίζεσαι, λογική μας.

Ανώνυμος είπε...

Και έτσι, δεν θα έχετε και πρόβλημα του που και πως, να πίνετε τον καφέ σας, εσεις οι "αναπτυγμένοι" που δεν καλλιερεγείτε "αγγουράκια" και δεν παίρνετε "επιδοτήσεις"...
Το κόστος της ανάπτυξης είναι πρώωτα απ΄όλα κοινωνικό και περιββαλοντικό και θα κληθούν να το πληρώσουν οι τοπικές κοινωνίες...
Δεν καταλαβαίνετε εσείς ώ θιασώτες της "αερο-ανάπτυξης" ό,τι ψάχνουν για "νέες αποικίες εκμετάλλευσης" οι "ξύπνιοι" επενδυτές;

Ανώνυμος είπε...

Απλά & για την ιστορία εξ αντιγραφής:

Hμερομηνία : 18-06-08
"Αντίδραση ΥΠΑ για είσοδο ιδιωτών στα αεροδρόμια".
Συνδικαλιστές της ΥΠΑ εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια τους στο ενδεχόμενο ιδιώτες να εισέλθουν στην εκμετάλλευση των ελληνικών αεροδρομίων.
Την αντίθεσή της στο ενδεχόμενο εισόδου ιδιωτών, μέσω Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), στη διαχείριση και εκμετάλλευση των ελληνικών αεροδρομίων, εξέφρασε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δια στόματος του προέδρου της Ομοσπονδίας Συλλόγων της ΥΠΑ, Βασίλη Αλεβιζόπουλου, στη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου που δόθηκε σε αίθουσα του αεροδρομίου «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη.

Όπως είπε, τον Ιούλιο ολοκληρώνεται ο κύκλος των ενημερωτικών συναντήσεων που ξεκίνησαν στελέχη της ΥΠΑ σε όλες τις περιοχές όπου λειτουργούν αεροδρόμια και από τον Αύγουστο δεν αποκλείεται να ξεκινήσει μια περίοδος δυναμικών κινητοποιήσεων, εάν η κυβέρνηση δεν «εγκαταλείψει», όπως τόνισε, «το σχέδιο ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων».

Καλώντας σε συστράτευση την Τοπική Αυτοδιοίκηση και όλους τους φορείς, ο κ. Αλεβιζόπουλος ανέφερε ότι τα προς ιδιωτικοποίηση αεροδρόμια είναι: Θεσσαλονίκης, Σάμου, Κω, Αλεξανδρούπολης, Κέρκυρας, Μυτιλήνης, Ηρακλείου, Ζακύνθου, Σαντορίνης και Ρόδου, ενώ για τα υπόλοιπα, όπως υποστήριξε, προβλέπεται «ο δρόμος προς ιδιώτες μέσω των ΣΔΙΤ», μόνο που σε αυτά το κράτος διατηρεί τη διαχείριση.

«Το κράτος έχει τους πόρους και μπορεί να προχωρήσει στον εκσυγχρονισμό των ελληνικών αεροδρομίων», υπογράμμισε ο κ. Αλεβιζόπουλος, τονίζοντας ότι δεν «είναι αναγκαία και συμφέρουσα η είσοδος ιδιωτών στα αεροδρόμια της χώρας», όπως και ότι η μέθοδος ΣΔΙΤ αντιμετωπίζεται παγκοσμίως «ως μια ευκαιριακή ανάπτυξη, που μάλιστα οδηγεί στη δέσμευση των μελλοντικών εσόδων των κερδοφόρων επιχειρήσεων από τους ξένους υποψήφιους μνηστήρες». Μεταξύ άλλων, επεσήμανε ότι τα έσοδα της ΥΠΑ χρησιμοποιούνται -βάσει στοιχείων που διαθέτει- για άλλους σκοπούς, όπως το 2002 που όπως είπε, δόθηκαν 500 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των Σπάτων.

Αναφερόμενος στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», επεσήμανε ότι τα ετήσια έσοδα ανέρχονται σε 30 εκατ. ευρώ και η επιβατική κίνηση το 2007 έφθασε σε 850.000 επιβάτες εσωτερικού (αφίξεις), ισάριθμες αναχωρήσεις και 1 εκατ. πτήσεις τσάρτερ.

Στη συνέντευξη Τύπου ήταν παρών και ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος δήλωσε «φοβισμένος» από τα όσα άκουσε από τον κ. Αλεβιζόπουλο. Ζήτησε να έχει πλήρη ενημέρωση για τις εξελίξεις και έδωσε τη διαβεβαίωση ότι η Νομαρχία θα κινηθεί με γνώμονα το συμφέρον της ευρύτερης περιοχής και το όφελος των Βορειοελλαδιτών πολιτών.

"www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ".

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΦΙΛΟΣ 12.57 ΟΛΟ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΒΑΡΑ 4Χ4 ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΕΡ/ΜΙΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ [ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ] ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί Βοιωτοί συμπολίτες, συνιστώ ψυχραιμία. Με αφορισμούς και ύβρεις δε διεξάγεται ουσιαστικός διάλογος. Χρήσιμο είναι να ακουστούν επιχειρήματα από όλες τις πλευρές με νηφάλιο τρόπο, ώστε να έχουμε σφαιρική και ολοκληρωμένη άποψη για τις συνέπειες αυτής της επένδυσης!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σωστά. χρειάζετε να δούμε όλες τις παραμέτρους.

Ανώνυμος είπε...

Μετα τους χαρακτηρισμους για Υπαναπτυκτους, μιζερους και μη βλεπω και ποιο ηρεμες αποψεις(πχ 5.19).Μερικοι εινα αντιθετοι σε καθε νεο ουτως η αλλως -ισως εχουν λυσει τα βιοποριστικα τους προβληματα και δεν τους ενδιαφερει εαν θα αναπτυχθει ο τοπος.Ας φανταστουμε ενα τοπο χωρις δρομους.Αυτο σημαινεικαμια αναπτυξη και ερημωση. Εαν φανταστουμε τωρα ενα τοπο με προσβασεις οδικες σιδηροδρομικες και αεροπορικες τα αποτελεσματα ειναι γνωστα.Αυτο εκανε τις πολεις -κεντρα με αναπτυξη σε δραστηριοτητες,επαγγελματα ,εκπαιδευση,πολιτισμο . Το Προβλημα εινα τι γινεται με το Περιβαλλον και την ποιοτητα Ζωης.Εδω ειναι το μεγαλο στοιχοιμα φιλοι μου πατριωτες και μη ...

Ανώνυμος είπε...

ςΔΥΟ "ΓΑΪΔΑΡΟΙ" ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ......