Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Κροτάλισμα, δραχμής ή ελικοπτέρου...


«Προχθες στο Σκάι, 69χρονη γυναίκα θύμα ληστείας στην Παιανία, είπε: Μόλις έφυγαν οι ληστές, πήρα το 100. Μου είπαν να πάρω το Τμήμα. Αυτοί δεν απαντούσαν πήρα την «Χρυσή Αυγή». Μου είπαν αμέσως: «Που μένετε; Ερχόμαστε!». 100 άτομα άρχισαν να ψάχνουν τους ληστές. Μου είπαν πως το αυτοκίνητο τουλάχιστον θα το βρουν, σίγουρα. Το μεσημέρι, με ξαναπήραν και μου είπαν ότι δεν έχουν φάει, καν, γιατί ψάχνουν το αμάξι, αλλά να μην ανησυχώ, θα μου το βρουν»...
Η παράγραφος είναι από σχόλιο αναγνώστη στο χθεσινό διάλογο της στήλης. Παρακολούθησα και ο ίδιος το ρεπορτάζ σε όλα τα κανάλια, περιέγραφε ό,τι αναφέρει.
Κατά την εξέλιξη της ελληνικής χρεοκοπίας η ΕΚΤ και η βοήθεια της Τρόικα δεν άφησε ακόμη να βιώσουμε σκηνές πολιορκίας των τραπεζών και λεηλασίας των σούπερ μάρκετ, αλλά πολύ φοβάμαι πως ο «αυτιστικός» και «τσιφτετέλικος» τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τις εξελίξεις, τα αίτιά τους και τις πιθανές συνέπειες, μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε σκηνές εμπρός στις οποίες οι ιστορικές σκληρές σκηνές της χρεοκοπίας της Αργεντινής θα ωχριούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: